Ik weet ineens welke 3 er op de bank mogen als er 2 uit moeten gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Voelen zich oppermachtig, tot 1 van de genomineerden volgende week de pon pakt. Hopelijk Bart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef ben34567 het volgende:
Aan alles merk je gewoon dat Charlotte een celebrity of influencer wil worden. Verschrikkelijk mens
Had jij dan een kat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:02 schreef Ireth het volgende:
Oef zo vals hoog...
Ben ff mijn kat uit de gordijnen aan het halen...
Zequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]7 kilo ??? Die kan volgens mij niet in de gordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]Zo dat is een besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |