Was ook alleen maar om zijn ego te redden omdat jolien grapte dat hij kleine boxers had.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan haast niet ze wassen op 40 graden no way dat dat krimpt
@rinardo Ik zie nu ook Charlotte er bij zitten die zit haar nagels te lakkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de heren. Danny alleen in de badjas
Ja had de streams al even aangedaan, ik d8 als ze in het zonnetje zitten wil ik wel even kijken, heb er al even een streamverslagje van gemaakt. Altijd fijn , positieve beelden in de zon toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:rinardo Ik zie nu ook Charlotte er bij zitten die zit haar nagels te lakken
Danny zit met zijn blote voeten op tafel, Lindsey heeft blote benden maar een dikke jas aan
Jason zei dat hij niet anders meer kan omdat hij zeker weet dat iedereen hem nomineert. Hij gaf begin van de week nog aan dat hij er tegen is maar je niet anders meer kunt. Eerder was Jason absoluut van plan om Jaq en Rob uit de eigen kamer te nomineren. Maar nu kan je niet anders meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en Jason die het hebben over nominatie power. Dat zij moeten winnen want anders is blauwe kamer weg. Weer benoemen over kamers door jason, maar zelf hebben ze dat ook gedaan een paar keer alleen mensen van de andere kamer genomineerd. Wat is het verschil dan
Laat mij er buiten pipo!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha dezelfde bron als @:freaky40 zeker
ZIet er altijd gezellig uit, ze zitten nu lekker te ontbijten in de zonquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja had de streams al even aangedaan, ik d8 als ze in het zonnetje zitten wil ik wel even kijken, heb er al even een streamverslagje van gemaakt. Altijd fijn , positieve beelden in de zon toch?
nog even aangepastquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er altijd gezellig uit, ze zitten nu lekker te ontbijten in de zon
Gisteravond in bed gaf hij al aan dat mocht hij alleen met de andere overblijven hij zich wel veel zou afzonderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft ma. Het steeds over afzonderen van de anderen en wat doet hij terwijl iedereen buiten zit gaat hij om de hoek zitten en later jason ook.
Lekker man met je blote poten op de tafel waar je 5 minuten later aan zit te ontbijten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:02 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar daarom is Danny teruggebrachtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte voordat Danny terugkwam helemaal in de stress door nominatiegedoe, en nu voelt mevrouw de dramaqueen weer totaal veilig![]()
Hij heeft dan ook altijd een date gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
MA altijd goedgezind als hij op staat
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag ook nog dat vliegtuigje voor Ali toch? Om 11 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |