de 48 uur van Bart is door iemand verspreid op internet, en niet waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguhde dag van de nominaties, als ik zo de gesprekken in het huis hebt gevolgd zal Bart waarschijnlijk gaan. Die wil zelf weg.
Voor nu slapen ze allemaal nog lekker
Danny krijgt een (zogenaamd) bericht van buitenaf waardoor hij "helaas" het BB zal moeten verlaten. Ik heb dit uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
de 48 uur van Bart is door iemand verspreid op internet, en niet waar.
https://show24.nl/ook-dez(...)n-wij-de-wereld-uit/
hahaha dezelfde bron als @freaky40 zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny krijgt een (zogenaamd) bericht van buitenaf waardoor hij "helaas" het BB zal moeten verlaten. Ik heb dit uit betrouwbare bron.
En ze waren al zo kleinquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
MA mijn onderbroeken zijn gekrompen door de wasmachine
Charlotte.en Jolien blijven nog even rustig liggen.
Dat was ook mijn 1e gedachte!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan haast niet ze wassen op 40 graden no way dat dat krimpt
Doe geen moeite. Niemand verstaat Ali. Die praat veel maar zegt niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat lult Ali allemaal versta er geen moer van.
Vorige week over zijn nominatie ofzo ja nee snapte er niets van haha
Zitten ze al buiten dan? heb de stream nog uitquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch wel heul koud om al buiten te zitten, het vriest gewoon nog
Ja de heren. Danny alleen in de badjasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zitten ze al buiten dan? heb de stream nog uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |