Nog te vroeg voor dubbele exit. Die dubbele exit komt de laatste zaterdag voor de laatste week. Bart vrijwillig vertrekken... vraag mij dat echt af.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)dag-opofferen-142993
Zou het?
Ja hoor Bart zie ik Zaterdag wel vertrekken, zijn hoofd staat de laatste 1.5 week echt op onweer/ongelukquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nog te vroeg voor dubbele exit. Die dubbele exit komt de laatste zaterdag voor de laatste week. Bart vrijwillig vertrekken... vraag mij dat echt af.
ik vond bart de laatste tijd juist sympathiek worden na die taart bakken,had zelfs humor die nacht,jammer dat ie nu stilvalt weer,ik denk als ie r morgen nog inzit dat ie losgaat als ali gaat zeiken om de verdiende coins vd taart waar hij nooit aan heeft meegewerktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor Bart zie ik Zaterdag wel vertrekken, zijn hoofd staat de laatste 1.5 week echt op onweer/ongeluk
Precies dat is echt zo🤣quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:49 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kunnen knippen/scheren.
Nou, ben geen Ali, maar ramde de tanden uit zijn muilquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
Danny draait ongevraagd even aan de tepel van Ali!!
Valt me op dat hij dit soort kleine lijfelijke dingetjes vaker doet richting Ali
En vraag me af of Ali hier wel van gediend is. 🙄
Met je mini hummer?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ben geen Ali, maar ramde de tanden uit zijn muil
Ali vind alles wat Danny doet goe jongquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
Danny draait ongevraagd even aan de tepel van Ali!!
Valt me op dat hij dit soort kleine lijfelijke dingetjes vaker doet richting Ali
En vraag me af of Ali hier wel van gediend is. 🙄
Geen moerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Als ik zo lees gebeurd er niets op de streams vandaag?
Jawel hoor, Danny is Jolien haar haar aan het vlechtenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
ik heb de streams maar afgezet, was echt saaiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Ergens denk ik dat het weer ook wel wat meespeelt in dit alles. Koud en nat constant maakt dat je veel meer binnen hangt, met maar weinig te doen. Zon en warmte geeft toch wat meer energie en bewegingsruimte, buiten ook. Hier word je simpel van, ze hebben geen tv/internet om het te compenseren zoals wij dat kunnen. En zo wordt het té saai op den duur. Dus laat de zon maar snel gaan schijnen, ook goed voor dit programma. Volgende week wordt het eindelijk een stuk beter als het goed is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)dag-opofferen-142993
Zou het?
Jammer hoor dat ze de laatste maand zo laten versloffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |