abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208320661
Dus Lindsey slaapt in hetzelfde t shirt als die ze draagt overdag als kleding

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:01:10 #227
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_208320687
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 22:57 schreef Willewa het volgende:
MA spreekt weer even facts.
Inderdaad,ik snap zijn frustratie. Twee mensen die hij weg wilde hebben eruit gespeeld (Danny en Charlotte) en die zitten allebei nog volop in het spel.
Jij ook?
pi_208320795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:01 schreef Krambo het volgende:

[..]
Inderdaad,ik snap zijn frustratie. Twee mensen die hij weg wilde hebben eruit gespeeld (Danny en Charlotte) en die zitten allebei nog volop in het spel.
Ja hij is veruit het hardst genaaid van allemaal. Ik snap echt niet hoe zoveel mensen zitten te bitchen op MA dat ie negatief zou zijn of ‘roddelen’.. Letterlijk íédereen in zijn schoenen zou zich genaaid voelen, de pech voelen en inzien dat hij/zij degene is die het hardst genaaid is door die moves. En zich daarover uitdrukken, velen waarschijnlijk vele malen onfatsoenlijker :')
Leh-kùr
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:12:37 #229
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208320816
Bart die de opdracht meegeeft om de juiste woorden te spreken in de DBK bij de nominatie van Danny.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:16:42 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208320854
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:09 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja hij is veruit het hardst genaaid van allemaal. Ik snap echt niet hoe zoveel mensen zitten te bitchen op MA dat ie negatief zou zijn of ‘roddelen’.. Letterlijk íédereen in zijn schoenen zou zich genaaid voelen, de pech voelen en inzien dat hij/zij degene is die het hardst genaaid is door die moves. En zich daarover uitdrukken, velen waarschijnlijk vele malen onfatsoenlijker :')
Feitelijk zijn hij en Jason genaaid door de moves van BB. Jason door onnodige extra nominatie en de terugkeer van een Nederlandse man. En MA zijn nominatie die teniet werd gedaan en de terugkeer van Danny.
pi_208320860
Dat was em dan, laatste avond Jason, MA, Bart. “Bedankt jongens voor alle mooie avonden. Slaap wel”. 🫶🏼
Leh-kùr
pi_208320901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:16 schreef marky het volgende:

[..]
Feitelijk zijn hij en Jason genaaid door de moves van BB. Jason door onnodige extra nominatie en de terugkeer van een Nederlandse man. En MA zijn nominatie die teniet werd gedaan en de terugkeer van Danny.
Ja klopt, zeker. Jason ook. Al weet ik dat Jason gewoon easy van Danny gaat zou moeten winnen.

MA heeft er in feite letterlijk 2 uitgespeeld die er nu gewoon -vrijgesteld- nog zitten, terwijl hij nu met z’n maatjes op de bank zit en zoals het er nu uitziet via polls zelfs naar huis zal gaan. Door notabene diegene die hij had weggespeeld, die al 4/5 weken thuiszat en een paar dagen geleden terug wandelde 😅
Leh-kùr
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:22:18 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208320907
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:17 schreef Willewa het volgende:
Dat was em dan, laatste avond Jason, MA, Bart. “Bedankt jongens voor alle mooie avonden. Slaap wel”.
Hoe zwaar gaan die laatste weken voor de achterblijver(s) zijn. Je zit toch tussen mensen die je weg willen hebben.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:24:59 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208320929
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:21 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja klopt, zeker. Jason ook. Al weet ik dat Jason gewoon easy van Danny gaat zou moeten winnen.

MA heeft er in feite letterlijk 2 uitgespeeld die er nu gewoon -vrijgesteld- nog zitten, terwijl hij nu met z’n maatjes op de bank zit en zoals het er nu uitziet via polls zelfs naar huis zal gaan. Door notabene diegene die hij had weggespeeld, die al 4/5 weken thuiszat en een paar dagen geleden terug wandelde 😅
Onbegrijpelijk dat ze dan nog hebben kunnen doorgaan. Ik had de hele DBK bijelkaar gevloekt.
pi_208320948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:22 schreef marky het volgende:

[..]
Hoe zwaar gaan die laatste weken voor de achterblijver(s) zijn. Je zit toch tussen mensen die je weg willen hebben.
Zeker. Maar dat is op zich Big Brother natuurlijk en komt wel vaker voor. Maar voor alle 3 gaat het zeker een flink gemis worden lijkt me, zeker met de eerdere verliezen er ook al bij.

Ik heb niet alles kunnen volgen net, maar hoorde wel wat wat erop leek dat Jason wel gaat weten hoe ie zich aan zal moeten passen. Dat komt wel goed denk ik.
Leh-kùr
pi_208320976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:24 schreef marky het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk dat ze dan nog hebben kunnen doorgaan. Ik had de hele DBK bijelkaar gevloekt.
Haha ja daarom, hij doet het nog echt fatsoenlijk ook vind ik. Je moet ook wel denk ik, je weet met al die camera’s en kijkers dat je niet helemaal los kan gaan.
Leh-kùr
pi_208320979
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:21 schreef Willewa het volgende:

[..]

En om die reden o.a. vind ik dat MA zou mogen blijven morgen. En het zou kunnen hoor dat hij mag blijven want de polls zitten er al 2 weken volledig naast.
pi_208321016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
En om die reden o.a. vind ik dat MA zou mogen blijven morgen. En het zou kunnen hoor dat hij mag blijven want de polls zitten er al 2 weken volledig naast.
Yes zeker, mijn stemmen zijn ook naar MA gegaan. Terwijl Jason m’n favoriet is. En totaal niks tegen Bart ook. Maar voor ‘gerechtigheid’ en daarnaast denk ik dat het leuker kijken is naar MA dan Bart. Prima vent, hoog in het vaandel, maar wel wat stil tov MA.

En dan is het alsnog kut dat Bart slachtoffer zou worden (of waarschijnlijk MA) van Danny.

Maar achja, kan het 100x zeggen, alsof het extreem belangrijk is, wat het uiteindelijk helemaal niet is natuurlijk ;p Maar gewoon erg jammer.

Edit; En klopt wat betreft de polls, maar dat wat ik heb gezien heb staat hij zó laag, dat ik het me afvraag deze keer.
Leh-kùr
pi_208321129
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:35 schreef Willewa het volgende:

[..]
Yes zeker, mijn stemmen zijn ook naar MA gegaan. Terwijl Jason m’n favoriet is. En totaal niks tegen Bart ook. Maar voor ‘gerechtigheid’ en daarnaast denk ik dat het leuker kijken is naar MA dan Bart. Prima vent, hoog in het vaandel, maar wel wat stil tov MA.

En dan is het alsnog kut dat Bart slachtoffer zou worden (of waarschijnlijk MA) van Danny.

Maar achja, kan het 100x zeggen, alsof het extreem belangrijk is, wat het uiteindelijk helemaal niet is natuurlijk ;p Maar gewoon erg jammer.

Edit; En klopt wat betreft de polls, maar dat wat ik heb gezien heb staat hij zó laag, dat ik het me afvraag deze keer.
De enige manier waarop de FEBO dit nog kan redden is Bart morgen zijn 'gewenste' vertrek naar huis te gunnen en Mies en Jason te laten blijven.
Eventueel een 2e exit voor Danny met als mededeling "het was toch maar voor een weekje".
En zoniet dan zit ie volgende week alsnog op de bank en gaat alsnog naar huis met een beetje hulp van de FEBO.
Want dit gaat nog steeds nergens over.
(sorry dat ik erover blijf zeiken, maar het gaat ook gewoon nergens over en is oneerlijk)
Laatste avond filmpje van kamer blauw rendert nog een uurtje en ik ga ondetussen ook slapen. Morgen online.
Slaap lekker COS O+
  vrijdag 10 maart 2023 @ 23:54:23 #240
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208321148
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
De polls zitten er niet naast we hebben te maken met een corrupte dictatuur.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 00:02:54 #241
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208321219
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:35 schreef Willewa het volgende:

[..]

Ik vond het risico te groot om niet op Jason te stemmen ook al weet ik dat de Febo beslist. Ik wil ze alle drie niet kwijt. Ik zat vanmiddag naar de streams te kijken en ze waren met zij drieen lekker aan het klooien in huis. Pannenkoeken bakken beetje lullen pingpongen. Streams kijken voelde op geen enkel moment ongemakkelijk. Niet een keer gedacht ik sap even weg. Dat heb ik bij die andere in huis wel vaak.
pi_208321231
:O het huis slaapt , ga ik ook maar doen dan :W
Jolientje
pi_208321263
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:54 schreef marky het volgende:

[..]
De polls zitten er niet naast we hebben te maken met een corrupte dictatuur.
Ik denk eerder dat de polls gebaseerd zijn op de stemmen van de mensen die op social media zitten....de tv kijkers zijn een veel grotere groep....dus belangrijk hoe iemand wordt neergezet in de uitzendingen....en daardoor een andere uitslag dan die van de polls op de zaterdag avond in de live uitzending en ik hoop dat dat ook deze keer het geval gaat zijn.
pi_208321281
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:

[..]
De enige manier waarop de FEBO dit nog kan redden is Bart morgen zijn 'gewenste' vertrek naar huis te gunnen en Mies en Jason te laten blijven.
Eventueel een 2e exit voor Danny met als mededeling "het was toch maar voor een weekje".
En zoniet dan zit ie volgende week alsnog op de bank en gaat alsnog naar huis met een beetje hulp van de FEBO.
Want dit gaat nog steeds nergens over.
(sorry dat ik erover blijf zeiken, maar het gaat ook gewoon nergens over en is oneerlijk)
Laatste avond filmpje van kamer blauw rendert nog een uurtje en ik ga ondetussen ook slapen. Morgen online.
Slaap lekker COS O+
Eens. Hoop ook dat ze het zo gaan doen en al zeker niet een dubbele exit (omdat die nog moet, doe die maar mooi over 2 weken). Tenzij het Danny is haha, idd, maar dat gaat niet gebeuren.

Ik vind het absoluut geen gezeik trouwens, volledig mee eens.

En mooi, zie de video tegemoet :D
Leh-kùr
pi_208321298
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:02 schreef marky het volgende:

[..]
Ik vond het risico te groot om niet op Jason te stemmen ook al weet ik dat de Febo beslist. Ik wil ze alle drie niet kwijt. Ik zat vanmiddag naar de streams te kijken en ze waren met zij drieen lekker aan het klooien in huis. Pannenkoeken bakken beetje lullen pingpongen. Streams kijken voelde op geen enkel moment ongemakkelijk. Niet een keer gedacht ik sap even weg. Dat heb ik bij die andere in huis wel vaak.
Lekker he. Hetzelfde. Al kon ik weinig kijken vandaag. Maar hetzelfde mbt de anderen.

Ja ik heb nog een account met een ander e-mailadres dus denk dat ik daar morgen nog even stem op Jason ook, want als teveel mensen zo denken en Jason moet gaan, dan worden we allemaal gek hier. Inclusief mezelf lol.
Leh-kùr
pi_208321310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de polls gebaseerd zijn op de stemmen van de mensen die op social media zitten....de tv kijkers zijn een veel grotere groep....dus belangrijk hoe iemand wordt neergezet in de uitzendingen....en daardoor een andere uitslag dan die van de polls op de zaterdag avond in de live uitzending en ik hoop dat dat ook deze keer het geval gaat zijn.
Hier ga ik idd ook vanuit. 350K+ kijkers gemiddeld ofzo per aflevering, polls zijn vaak veeeel lagere aantallen, dus het is slechts een steekproef die enkel focust op social media, die er totaal naast kan zitten.
Leh-kùr
  zaterdag 11 maart 2023 @ 00:49:37 #247
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208321470
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef Willewa het volgende:

[..]
Hier ga ik idd ook vanuit. 350K+ kijkers gemiddeld ofzo per aflevering, polls zijn vaak veeeel lagere aantallen, dus het is slechts een steekproef die enkel focust op social media, die er totaal naast kan zitten.
Er zijn een miljoen abbonees van Videoland. Ik heb juist het gevoel dat veel streamers wel kijken om te zien wat ze ervan gebakken hebben. Als je alleen de uitzendingen kijkt vraag ik me af of je de moeite neemt om te stemmen.
pi_208321518
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:49 schreef marky het volgende:

[..]
Er zijn een miljoen abbonees van Videoland. Ik heb juist het gevoel dat veel streamers wel kijken om te zien wat ze ervan gebakken hebben. Als je alleen de uitzendingen kijkt vraag ik me af of je de moeite neemt om te stemmen.
Ah ja, Videoland vergat ik nog even in deze. Dus nog meer potentiële stemmers. Ik denk op zich dat er genoeg stemmers zijn onder de uitzendingkijkers (ik volgde in 2021 ook bijna alleen de uitzendingen en stemde wel) en die zien natuurlijk maar beperkt wat er gebeurd.
Leh-kùr
pi_208321577
Vindt het wel raar dat Ali niks gezegd heeft tegen Danny over de nominatie van Bart en MA. Hoe ver moet die familie wel niet reizen morgen...?!
pi_208321624
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Hoylei het volgende:
Vindt het wel raar dat Ali niks gezegd heeft tegen Danny over de nominatie van Bart en MA. Hoe ver moet die familie wel niet reizen morgen...?!
Haha inderdaad. Ik vond Ali een tijdje heel tof maar sinds dat gedoe met Bart zie ik een behoorlijk negatief kantje in hem wat me niet aanstaat. Desondanks wordt Ali flink opgehemeld op meerdere social media kanalen, heel bijzonder dat veel mensen dat als ze eenmaal een roze bril ophebben die maar niet kunnen afzetten.

Ikzelf dacht helemaal in het begin van MA van wat moet zo een gastje met te veel gladde praatjes in dit programma en vond hem helemaal niks. Inmiddels vind ik MA eigenlijk best wel stoer en volwassen voor zijn leeftijd als ik naar zijn gedrag kijk en zijn praatjes, tja, zijn maar praatjes wat MA betreft. Zijn gedrag laat steeds het tegenovergestelde zien. Best wel schattig die semi praatjes van hem. Hoort bij zijn leeftijd. Zijn gedrag is, net zoals het gedrag van Jason, noemenswaardig volwassen en sowieso volwassener dan sommige andere in het BB huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')