Triest clubje bijelkaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Judy-Chelsea-Danny het clubje dat er alles aan deed om relevant te blijven na hun snelle exit (oke Danny is nu wel terug)
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
MA had zich voor 3 programma's opgegeven verteld hij net waaronder ook een jaar van je leven
je zou hem voor straf na BB daar moeten dumpenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt is
Ik ben druk met huishoudelijk gedoe, vrije dag vandaag dus ff schade inhalenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is het stil hier? waar is iedereen duurt nooit 5 min voor er een nieuw topic is![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is het stil hier? waar is iedereen duurt nooit 5 min voor er een nieuw topic is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ff tramadol halen bij de apotheekquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben druk met huishoudelijk gedoe, vrije dag vandaag dus ff schade inhalen
Klopt wel wat hij zegt. Er deed idd een coureur mee. Dat wereldje is klein.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:02 schreef Ireth het volgende:
Mimi kent weer iemand die mee deed aan first dates en dat was de kleindochter van de buurvrouw van zijn oma of zo... en haar date in dat programma kon hij uiteraard ook
🤣quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt is
Daarom zie je ook nooit een konijn met een bril op.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:06 schreef Kayro het volgende:
Waar Danny niet weet dat er beta-karoten in wortel zit..
En het zowel goed voor je ogen is (zoals lindsey weet)
Ik zag het, dat twietje ging ook heel hard gisteravond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)G2PgYkoVDYw5VyeH7ol/
@:ledn81 word hierin genoemd
Leuk hoor 👍quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag het, dat twietje ging ook heel hard gisteravond.
Wrd ook geliked door Grace van vorig jaar en inmiddels 6500 unieke views. Dat is heul veul voor filmpje op twitter.
Je bent niet verplicht te openen hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:33 schreef ben34567 het volgende:
Sorry voor het niet openen van een nieuwe topic maar ik was niet op de hoogte dat dat hier de regel was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |