ik had deze TTquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
linds gaat ook lekker wat kwarkpindakaas happen
Oh die is ook goedquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik had deze TT
Korry was een Karel
jah mhanquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Linds over dr voorkeur naar vrouwen
reactie vd ouders
nee jij was sluiter ..sorry ik zat verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh die is ook goed
@:dotteke wil je de tt svp aanpassen.. wist net zo snel geen in:
Korry was een Karel
denkt zequote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is dus biseksueel. Ze valt op een persoon en dat kan er man of vrouw zijn.
Geeft niet, het is goedgekomen zie dat je zacht geland bent.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee jij was sluiter ..sorry ik zat verkeerd
was op de kast
Hij spaart waarschijnlijk Barbie's van Mattel©quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
MA heeft meer meiden gehad dan er bouten in de Moerdijkbrug zitten![]()
Bedoelt hij misschien zijn opblaaspoppen of zo.
Wat een lul joh.
dat is een zware nacht geweest voor de fam uit Weertquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
jolien: wanneer zouden ze dan voor chiara gebeld hebben? vandaag
charlotte: ja vanochtend vroeg
jolien: zeker gisteravond gepraat , denk dat hij anders al lang secret room had gehad
heb iets gemist
pfoe jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is een zware nacht geweest voor de fam uit Weert
![]()
U luisterd naar het anw app van .. Febo
voor spoed gevallen zijn wij bereikbaar bla bla
alle overige vragen mbt kandidaten als u fam /relatie bent tot
morgen om 8.uur zijn we er weer
klik
Pa stond om 7uur uur na het melken al in Duivedrecht te bellen
En ali vond dat ze er niet over moesten pratenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Bart zegt dat het belangrijkste is dat bv zijn dochter gelukkig is pf dat nu met een man of met een vrouw is.
Ja dat is "in".. 🌈quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is dus biseksueel. Ze valt op een persoon en dat kan er man of vrouw zijn.
We gaan kokenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh zie dat we weer beeld hebben.. had nog een langere sl mogen zijn
jaa ik zat in de sc te posten preongelukquote:
Leuk experimentquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa ik zat in de sc te posten preongeluk
kookles opletten
gaan ze poffertjes maken zonder pofferpan?
dombo en domboquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Discussie of ze eerst olie in de pan moeten doen
Ali eet alles wat ook maar op eten lijktquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:33 schreef Monique___ het volgende:
ali: ik wil het subbiet wel proeven, hoe slecht het is
maar wel nu zeggen; is dat een poffertje maat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali eet alles dat ook maar op eten lijkt
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Discussie of ze eerst olie in de pan moeten doen
en dat na 53 dagenquote:
Ik hoop heel erg dat dit niet waar is.quote:
zou kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit niet waar is.
poepoe, andere bewoners die haar een slang zouden gaan noemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit niet waar is.
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en dat na 53 dagen
![]()
![]()
jankerds
dahaaag dag geld
dahaag prijzenpot
welcome echte wereld van het internet
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe, andere bewoners die haar een slang zouden gaan noemen![]()
en dan wel kartonnen meubels doorlaten waarom ze slangen werden genoemd.
als je op de 27ste ? 28ste.. oud en wijs genoeg, nog je leven laat leiden door je pappie zegt dat ook genoegquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.
klopt is erg, maar dit is de wereld waar wequote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
dat spel van ali is in de buiten gameroomquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de gameroom mbt spel ali straks
andere locatie dan het theater..optreden trill bill van jolien ?
klas hetquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef suzi1 het volgende:
rob kreeg ook al zoveel haat . tv must go on
ow jah thnxsquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat spel van ali is in de buiten gameroom
tijd voor je shotje
Je verwacht toch niet dat je familie bedreigd wordt ( mits het waar is wat er staat) Dat is het laagste van het laagste om zoiets te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel komen opdraven om een spel mee te spelen, beetje hypocriet dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je op de 27ste ? 28ste.. oud en wijs genoeg, nog je leven laat leiden door je pappie zegt dat ook genoeg
met de spelregels in een boek van pappie erbij hequote:Op woensdag 1 maart 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel komen opdraven om een spel mee te spelen, beetje hypocriet dan.
Ik hoop het ook niet, maar het is tegenwoordig schering en inslag, en veel eenvoudiger. Je mikt gewoon wat op social media. De simpele zielen hebben eigenlijk vrij spel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
en ik vind dat de 2 de dat met de
chiara spelten ook naar huis moeten
vor konsequencie
kom op zeg. Als er werkelijk iets kwalijks was gebeurd door een van de anderen zou BB heus wel hebben ingegrepen en die persoon zelf hebben weggestuurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
en ik vind dat de 2 de dat met de
chiara spelten ook naar huis moeten
vor konsequencie
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben kapot. lekker met beentjes omhoog naar die lamzakken kijken
die kunnen we lokkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart is er ook niet vrolijker bij gaan kijken
Had ze nogal eens gezegd een paar weken terug.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara was na hem de oudste? (oh wacht ik vergeet Ali)quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit heeft toch helemaal niets met de opdrachten te maken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:57 schreef mario390 het volgende:
nu ziet maaar ook en keer deze rls pruktie wat
ze uitlösen door de kutspelen
en dat soc media sterker is als bb
volgend jaar geen BB
ah nee, ze spelen toch niet van selfsquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit heeft toch helemaal niets met de opdrachten te maken?
nee.quote:
er gebeurt helemaal niets bijzonders bij dat optreden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah nee, ze spelen toch niet van selfs
deze week deze optreden
Ik ga er voor zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee.
Zo ver we weten, kan degene die de act wint een vrijstelling krijgen.
acts zijn nog niet allemaal geweest. Vanavond de laatste act
wielerronde 1 2 3 4 5quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
Versta weer niks van de commando
vertelt ie nu een dom grapje
ja dus
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wielerronde 1 2 3 4 5
haalt de 5e de 4e in
welke pleek heeft ie nu
dijenkletsert!
ik snap het prima, ik snap dat ze haar eventueel belachelijk gaan maken, met een show,quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat hebben we bij cha en lindsey gezieen![]()
je snapt ook helemal niks
snapte maatquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik versta die Ias zo slecht. Zeg maar niet.
Volgens mij is hij best wel grappig af en toe
Ik zie bewoners wel eens om hem lachen dus denk het welquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik versta die Ias zo slecht. Zeg maar niet.
Volgens mij is hij best wel grappig af en toe
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:07 schreef suzi1 het volgende:
jok dacht eerste moment toen ze ias in huis zag dat hij homi was
hij dacht, ja en jij een tg
iets met sociaal wenselijke reactie gedragquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie bewoners wel eens om hem lachen dus denk het wel
We danken feboquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat wrd die kleine grootsnavel
opvallend veel of cam gehouden vandaag
Gaat latertje worden dan als dat na half 10 nog moet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanaaf optreden
half uur later wie er heeft gewonnen
eind avond nomineren
denkt Jason
Zelf heeft ze ook tegen Jaq gezegd dat als je weg moet gaan zij ook weg ging want ze wilde niet langer bij dat zooitje] alleen blijven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe, andere bewoners die haar een slang zouden gaan noemen![]()
en dan wel kartonnen meubels doorlaten waarom ze slangen werden genoemd.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wij gaan gewoon niet nomineren. exit sjarlotje genot
Ja, jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie bewoners wel eens om hem lachen dus denk het wel
krijgen goedmakertje voor lange slquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat latertje worden dan als dat na half 10 nog moet.
stom programquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die gaat er niet meer uit, anders alleen maar mannen daar in huis met een tg
die denkt de pot te winnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef Monique___ het volgende:
bah bah bart, die zegt nu dat ias niet mag speculeren dat is voor hem zegt ie erbij
gister in de hete tub zat ie zelf dingen te vertellen... denk aan de secret room he , wie dat vaak wint.
selectief geheugen weer
Mijn achternaam is Van Goghquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet gewoon goed focussen op ias dan is het wel te volgen. je moet er niet met een half oor naar luisteren
Nog meer kartkleuters ? Laat maar. Als die zijn geaardheid onder de knie heeft, geen natuurlijke baby's.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo heeft een kinderwens
sja je moet iets te wensen hebben he
draagmoeders zat
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou ik zeg
in de voorraadkamer staan jullie
slangenleren tassen
begin maar met inpakken
morgen huis leeg
opperdepop show
We zeggen allemaal wel eens wat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf heeft ze ook tegen Jaq gezegd dat als je weg moet gaan zij ook weg ging want ze wilde niet langer bij dat zooitje] alleen blijven.
We hebben vandaag geleerd waarom..quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die denkt de pot te winnen
mafklapper
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 wil jij ias garpjes vertalen voor oma-nijn? toppertje!
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fanquote:
Voel je niets vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fan
zou met hem op stap gaan als ik onder de 30 was
dat wapen's jattenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
We hebben vandaag geleerd waarom..
armoedzaaier van lage rang in piefpaf sniper organisatie he
Ik heb wel op hem gestemd net als favoriete bewonerquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Die heeft het ook slecht....zijn hele groep valt uit elkaar....Jaq, Rob en nu Chiara......blijft MA over en daar is als hij goed oplet ook wel achter dat het niks is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
terechte straf dannquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wij gaan gewoon niet nomineren. exit sjarlotje genot
onbewust weet je wel.. hij is de leukstequote:Op woensdag 1 maart 2023 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel op hem gestemd net als favoriete bewonerweet het niet meer dus klik maar wat aan.
Wellichtquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
onbewust weet je wel.. hij is de leukste![]()
ias for the win
Ik denk toch maar 1 avond, als die je 78 keer heeft belachelijk gemaakt op een uur tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
WellichtIk kan eigenlijk al die mannen wel hebben. Ali wat minder. Ik vind het vooral jammer dat er alleen nog drie stomme dames in zitten. Misschien toch maar fan worden van Jolien
![]()
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
MA ook boven water.
Pannekoek pindakaas![]()
Het eten is wel bagger hoor.
Hoeft niet iedere dag biefstuk, maar beetje beter zou wel mogen.
gwn beetje sparren met hem. hij is adrem of hoe noem je dat. lekker pingpongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk toch maar 1 avond, als die je 78 keer heeft belachelijk gemaakt op een uur tijd.
Ik vind Bart leuk, maar verbaas me dat hij na al die jaren slechts 1ste korporaal-chef is. Betekent eigenlijk niks bij onze defensie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat wapen's jatten
heb met meerdere uitspraken van hem moeite
..
militair volle luier.. met zn principe's
..man man man
Wel apart dat ze op zich niet zo veel rekening houden met de belgische mens daar door die pindakaas. En zie , ze vinden het uiteindelijk lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.
Sjongesjongesjonge. Zo kennen we u niet Suuz !quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gwn beetje sparren met hem. hij is adrem of hoe noem je dat. lekker pingpongen
bart kan apart gaan liggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt we kunnen vanaf zaterdag op 1 kamer. Bart wil dat niet want wil rust als hij wil slapen.
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Maar zoals ik het zie is het probleem niet zozeer wat er in het programma gebeurd is, maar daarbuiten. Dat Lindsey en Charlotte Chiara als slang nadeden vond ik niet netjes maar moet allemaal gewoon kunnen binnen het programma. Dat geldt ook voor bepaalde dingen die Chiara gezegd heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom juist...daar is toch ook geen rel uit ontstaan.
Is het een probleem als Bart alleen slaapt of vindt hij dat ook niet leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt we kunnen vanaf zaterdag op 1 kamer. Bart wil dat niet want wil rust als hij wil slapen.
ik heb veel kanten jockyquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sjongesjongesjonge. Zo kennen we u niet Suuz !
Hij had het eerder al over dat gekrijs in de andere kamer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
aw...quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
neeee kartkleuter
heeft rode huilwangen edit: 1 rode huilwang , 1 oogig gehuild
camera snel weer van m af
En daar ga je weer tegen een user Mario, dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat hebben we bij cha en lindsey gezieen![]()
je snapt ook helemal niks
Kan eens proberen bij Bernd-vriendin of Ias.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw...
zielugh
bij wie mag ie nu intbedje dan
niemand meer daar die de beentjes wil spreidenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw...
zielugh
bij wie mag ie nu intbedje dan
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Maar zoals ik het zie is het probleem niet zozeer wat er in het programma gebeurd is, maar daarbuiten. Dat Lindsey en Charlotte Chiara als slang nadeden vond ik niet netjes maar moet allemaal gewoon kunnen binnen het programma. Dat geldt ook voor bepaalde dingen die Chiara gezegd heeft.
ias wil m niet.. heeft er niks mee zei ie alquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan eens proberen bij Bernd-vriendin of Ias.
in zn blote reetquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Monique___ het volgende:
als ias en jolien aan het spelen zijn wil de commando dat het stil is maar hij zegt dat niet
wel goed van m, hij is ouder en wil slapen maar weet, jonge mensen.
daarom lurkt hij graag met ooglap op.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in zn blote reet
wel een hempje aan
Ja eigenlijk weten we de exacte reden waarom ze vertrokken is niet. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daarom ineens zo plotsklaps gegaan is. Misschien zien we het morgenavond in de uitzending.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niemand meer daar die de beentjes wil spreiden
fout wit opoe hempjequote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in zn blote reet
wel een hempje aan
Er waren al enkele nacht-caps langs voor en achter Ias en MAquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias wil m niet.. heeft er niks mee zei ie al
Pindakaas? Of de combi?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.
Dan zou ze toch die 24 uur bedenktijd moeten hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.
Ken in mijn omgeving maar 1 persoon die dat soms eet. Mijn eigen dochter N.B.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pindakaas? Of de combi?
Op brood heerlijk, maar Jason vreet het overal bij/in/op
tassen van gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
woooow sjiaartje is weg whut
sterkte aan sjiaar
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tassen van gemaakt
en schoentjes
zat niet veel slangenleer op
de tong wrd opgezet . trofee voor Weert
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tassen van gemaakt
en schoentjes
zat niet veel slangenleer op
de tong wrd opgezet . trofee voor Weert
is niet teg de user is nur mijn antwortquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar ga je weer tegen een user Mario, dit bedoel ik dus
Hou het bij de streams
ja maar we zien toch hoe soc.media metquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
beam me up scottyquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
To boldly go where no man has gone before!![]()
![]()
![]()
het is de familie bedreigt wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weten we de exacte reden waarom ze vertrokken is niet. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daarom ineens zo plotsklaps gegaan is. Misschien zien we het morgenavond in de uitzending.
chia alles of camquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Mis ik nou gewoon de aftocht van chiara!!![]()
Hoe heeft Ali het gedaan in de SR??
(Zit in de trein onderweg naar huis)
Heeft ook geen militaire school gevolgd... promotie's naar hogere rangen zijn dan meer beperkt; desondanks dat hij het als beroep heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Bart leuk, maar verbaas me dat hij na al die jaren slechts 1ste korporaal-chef is. Betekent eigenlijk niks bij onze defensie.
Ja daar lijkt het op. Maar laten we het weer over de stream van nu hebben.quote:
ali mag om 21 uur naar SRquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Ali was waardeloos in de SR!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Eet alle dagen minstens 1 boterham met pindakaas & Confituur of geleiquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ken in mijn omgeving maar 1 persoon die dat soms eet. Mijn eigen dochter N.B.
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als de sluitspier maar blijft luisteren
kan zomaar ff een ontsnapping worden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappen
heel langzaam komen er toch snippertjes informatie naar boven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
jolien mist haar BFF , wil dikwijls wat tegen haar zeggen
jason over vanmorgen tijdens sl:
chiaar zat dubbel op de bank, wilde niet weg maar MOET weg..
als mijn familie zegt Je moet zelf kiezen. dan oke.. maar als familie zegt: we willen echt dat je komt! dan is het serieus en geen geintje..
ja preciesquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heel langzaam komen er toch snippertjes informatie naar boven.
zit te lachen , kzie hem voor me bungelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat alleen zo lullig zo'n zak onder aan je rug![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappen
@BwennieBren wordt nooit vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
lkkr man
scheetzak
aw Brennie![]()
ineens is ze dr weer
als zij niet dom is gaat zij zeker niet inquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht: stel nou als het nou goed komt, dat ze dan weer terug kon komen of zo
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Brenniebren wordt nooit vergeten![]()
Nooitquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Bwenniebren wordt nooit vergeten![]()
te laatquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht: stel nou als het nou goed komt, dat ze dan weer terug kon komen of zo
ow jaaaa klopt!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er waren al enkele nacht-caps langs voor en achter Ias en MA
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
lkkr manquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaaaa klopt!
heb er zelf eentje van gemaaktmet zn drietjes in bed deze week
triochia she likes
nee.. niks deudquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte had na het Chiara gebeuren een Deja vu moment naar papa.
Dus toch iemand in het ziekenhuis dan wel overleden?
nee in de erefnis heeft chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee.. niks deud
lees ff her en der
zoiets zei ze op een gegeven moment ook bij rob. ik zou sjarlot maar met korreltje zout nemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)
Ik weet dat Charlotte het er vaker over heeft gehad, maar waarom anders een deja vu gevoel naar haar vader?
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd of ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
ach ze hoort dat word vater en kregt en deja vu zij moet naarquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)
Ik weet dat Charlotte het er vaker over heeft gehad, maar waarom anders een deja vu gevoel naar haar vader?
juice acount .. 2 cossen geledenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
dat kann niet zijn zij was vrolijk in de boodschapquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd dat ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.
Daar zit Chiara op de bank bij beoners "familie heeft gevraagd of ik naar huis wil kom voor iets serieus"
En dat heeft ze gedaan.
Lange SL omdat Chiara met sommigen misschien wel iets meer gedeeld heeft over de reden waarom.
Dat willen ze niet naar buiten brengen. Dus nu speculeren bewoners die verder van niets weten dat er wel iets heftigs in de familie aan de hand zal moeten zijn
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaasquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach ze hoort dat word vater en kregt en deja vu zij moet naar
en dokter dit moet behandelt werden
Is dat op stream te zien geweest? Of hoe weet je dit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd dat ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.
Daar zit Chiara op de bank bij beoners "familie heeft gevraagd of ik naar huis wil kom voor iets serieus"
En dat heeft ze gedaan.
Lange SL omdat Chiara met sommigen misschien wel iets meer gedeeld heeft over de reden waarom.
Dat willen ze niet naar buiten brengen. Dus nu speculeren bewoners die verder van niets weten dat er wel iets heftigs in de familie aan de hand zal moeten zijn
Ja en je hebt ook Speculoosquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
"serieus" kann ook bedoelen om dat de
familie bedreigd worden is
schandaligquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaas
Ik welquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaas
Is mijn suggestie op basis van dit gesprekje van zojuistquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat op stream te zien geweest? Of hoe weet je dit?
maar wel bijzonder dat dit dan zomaar kan, achter een lang streamlock, zonder 24 uur aanvraagquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]Na alles beetje gevolgd te hebben.
Big Brother 2023 Bewoners over vertrek Chiara. "Het moet niet, maar we willen dat je naar huis komt"
Familie heeft aangegeven dat ze willen dat ze naar huis komt.
Uiteindelijk kunnen ze haar als familie niet 'dwingen' naar huis te komen.
Maar ze heeft zelf besloten naar haar familie te luisteren en eruit te stappen.
Maarja het blijft speculaas
Nee ik ben gewoon nieuwsgierig. Bedankt voor het filmpje want had het zelf gemist.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is mijn suggestie op basis van dit gesprekje van zojuist(maar blijft speculaas, dus plaats filmpje alleen hier en liever niet delen op twitter e.d.)
Big Brother 2023 Bewoners over vertrek Chiara. "Het moet niet, maar we willen dat je naar huis komt"
Moet je aan Nicxke Kraft vragen, die heeft zijn Rudy van 5000 euro's mee naar huis gekregen. Dus dure cameraatjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef jooba het volgende:
Dat zijn wel goeie cameras in dat huis. Weet er iemand van welke fabrikant die zijn ?
(nee, het is niet om zelf Bigbrothertje te spelen thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |