Ja, jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie bewoners wel eens om hem lachen dus denk het wel
krijgen goedmakertje voor lange slquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat latertje worden dan als dat na half 10 nog moet.
stom programquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die gaat er niet meer uit, anders alleen maar mannen daar in huis met een tg
die denkt de pot te winnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef Monique___ het volgende:
bah bah bart, die zegt nu dat ias niet mag speculeren dat is voor hem zegt ie erbij
gister in de hete tub zat ie zelf dingen te vertellen... denk aan de secret room he , wie dat vaak wint.
selectief geheugen weer
Mijn achternaam is Van Goghquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet gewoon goed focussen op ias dan is het wel te volgen. je moet er niet met een half oor naar luisteren
Nog meer kartkleuters ? Laat maar. Als die zijn geaardheid onder de knie heeft, geen natuurlijke baby's.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo heeft een kinderwens
sja je moet iets te wensen hebben he
draagmoeders zat
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou ik zeg
in de voorraadkamer staan jullie
slangenleren tassen
begin maar met inpakken
morgen huis leeg
opperdepop show
We zeggen allemaal wel eens wat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf heeft ze ook tegen Jaq gezegd dat als je weg moet gaan zij ook weg ging want ze wilde niet langer bij dat zooitje] alleen blijven.
We hebben vandaag geleerd waarom..quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die denkt de pot te winnen
mafklapper
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 wil jij ias garpjes vertalen voor oma-nijn? toppertje!
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fanquote:
Voel je niets vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fan
zou met hem op stap gaan als ik onder de 30 was
dat wapen's jattenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
We hebben vandaag geleerd waarom..
armoedzaaier van lage rang in piefpaf sniper organisatie he
Ik heb wel op hem gestemd net als favoriete bewonerquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fan
zou met hem op stap gaan als ik onder de 30 was
Die heeft het ook slecht....zijn hele groep valt uit elkaar....Jaq, Rob en nu Chiara......blijft MA over en daar is als hij goed oplet ook wel achter dat het niks is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart is er ook niet vrolijker bij gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |