Daarin kan je toch niets op uitmaken van waarom ze naar huis is gegaan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel het gesprek tussen 'm.a. en Jason. En bart zegt nu dat chiara had gezegd dat show door moet gaan. En Bart zegt dat als hij een zoon had van 28 dat hij hoopte dat die met zo een meiske thuis komt. Hart op de juiste plaats zeggen ze. Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.
en dan zou het ook om een plotselinge gegaan zijn want had haar niet gehoord over iemand die slecht in de familie wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Als er een overlijden of zo is dan staat er toch vanwege familieomstandigheden en toch geen priveomstandigheden.
over dat slangen optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
weer net beeld weggedraaid bij Jason en Bart Ging over dat het niet positief uitpakte
Ergens zal er een druppel geweest zijn..quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
over dat slangen optreden
wat een watjes![]()
Dat is walgelijk als mensen dat doen. Ze is nu uit bb en ik gun haar alle goeds.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ergens zal er een druppel geweest zijn..
Begrijp dat ook familieleden privé zwaar aangevallen zijn!
Ja, wees eens transparant zo krijg je juist speculaties.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Hoylei het volgende:
Ze houden het wel vaag iig. Als ze is gegaan om de haat in de social media, zouden ze dat toch gewoon kunnen zeggen lijkt me?
Zou een mooie dialoog openen. Ook in het huis!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Hoylei het volgende:
Ze houden het wel vaag iig. Als ze is gegaan om de haat in de social media, zouden ze dat toch gewoon kunnen zeggen lijkt me?
Je vergeet dat Jason dat weet. Hij heeft haar minder mooie kant gezien. Sterker nog hij heeft haar dat in een mooi gesprek ook uitgelegd waardoor hij denkt dat dat komt. Bart weet dat niet maar de man is zo met beide benen op de grond die kan dat wel hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Bart is al sinds gister bezig met herhalen van dingen die anderen mensen niet goed gedaan zouden hebben tegen Jason.. ook al over ali dat er rekening mee gehouden moet worden dat die misschien straks 3x secret missie heeft gehaald. En nu weer over dat slang verhaal en dat etentje. Denk dat Bart en Jason zich toch gaan afvragen hoe het met hun mensenkennis is gesteld als ze die dingen van chiara tezien krijgen wat ze heeft gezegd over iedereen in het huis. Ook over Jason was ze niet altijd netjes.
Misschien kan Bart nog eens tegen Jason beginnen over die keer dat HIJ Jason uit het huis heeft gestemd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Bart is al sinds gister bezig met herhalen van dingen die anderen mensen niet goed gedaan zouden hebben tegen Jason.. ook al over ali dat er rekening mee gehouden moet worden dat die misschien straks 3x secret missie heeft gehaald. En nu weer over dat slang verhaal en dat etentje. Denk dat Bart en Jason zich toch gaan afvragen hoe het met hun mensenkennis is gesteld als ze die dingen van chiara tezien krijgen wat ze heeft gezegd over iedereen in het huis. Ook over Jason was ze niet altijd netjes.
Kan zijn dat chiara dit op deze manier wil . Maar er komt vast wel naar buiten wat er is. En m.a. gaat het ook zeker vertellen die vind dat veel te sappig om te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, wees eens transparant zo krijg je juist speculaties.
zal wel meevallen allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ergens zal er een druppel geweest zijn..
Begrijp dat ook familieleden privé zwaar aangevallen zijn!
UV proofquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft net haar masker erop gedaan dan heeft het toch geen zin om met je gezicht in de zon te gaan zitten.
Gaat duidelijk over de haat buiten het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Nogmaals wordt er gezegd dat de reden waarom ze weggegaan is erg is
Zij heeft zelf die keuze gemaakt dus ze staat er achter
Denk dat er binnenkort wel weer een moment komt waarop oud bewoners terug komen, maar dat zal wel eind van de maand zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef Million_Lights het volgende:
Misschien is Chiara haar baan ondertussen wel kwijt?
Hopelijk is Michelangelo de volgende die door zijn familie wordt opgehaald.
Klaar om nieuwe bewoners in het huis te sturen!
Als er iemand is overleden dan was dit wel uit de gesprekken gekomenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Nogmaals wordt er gezegd dat de reden waarom ze weggegaan is erg is
Zij heeft zelf die keuze gemaakt dus ze staat er achter
Daar is toch niets over gezegd? Zowel dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat duidelijk over de haat buiten het huis.
Dat denk ik ook. En de druppel dat kletsen van 'm.a. gisteravond over chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat duidelijk over de haat buiten het huis.
Die had ze zelf al opgezegd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef Million_Lights het volgende:
nou we beginnen netquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef suzi1 het volgende:
ja hou er maar over op. speculaaskoekiespak is nu leeg
dus dat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er iemand is overleden dan was dit wel uit de gesprekken gekomen
is genoeg over geschreven hier. mss heb je die nachten niet meegekregen toen ze de ballen op moesten houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch niets over gezegd? Zowel dan heb ik het niet goed gehoord.
Maar komt vast een filmpje van als er ergens iets over op wordt gevangen.
Ik durf het niet te zeggen Koos, er kan zoveel aan de hand zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er iemand is overleden dan was dit wel uit de gesprekken gekomen
blijkbaar heeft ze die al opgezegdquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef Million_Lights het volgende:
De reden was niet verdrietig maar schokkend. Dus verdrirtig is een overlijden of ernstig ziek schokkend is eerder persoonlijk voor haar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
van de spermavlieg
angelo snelzaad
via de coentunnel beentjes zo floep
Picasso van de gedichtjesquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
van de spermavlieg
angelo snelzaad
Als het een overlijden zou zijn zou dat vertrek met veel tranen en emotie in beeld zijn gebracht in de uitzending.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen Koos, er kan zoveel aan de hand zijn.
Vraag mij af of we het ooit zullen weten. Maar als ze het prive wil houden horen we misschien helemaal niets
Dat wil nog niet zeggen dat dat de reden is?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is genoeg over geschreven hier. mss heb je die nachten niet meegekregen toen ze de ballen op moesten houden
Misschien hoor je meer in de uitzending, die moet nog komen. Hoeveel lopen ze achter?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als het een overlijden zou zijn zou dat vertrek met veel tranen en emotie in beeld zijn gebracht in de uitzending.
Vanmorgen had ze het er nog over met Jason over the Social Dilemma. Moet hem nog een beetje bijknippen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:59 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zou een mooie dialoog openen. Ook in het huis!
Kaart met afbeeldingen chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
2,.. tuin stil zonnen
1,.. jason slp kamer
post lezen /kaarten fans
Dag ongeveerquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien hoor je meer in de uitzending, die moet nog komen. Hoeveel lopen ze achter?
Stream 1 ias onder de douche, stream 2 zijn ze aan het zonnenquote:
Benieuwd dan ook hoe ze dit in de uitzending gaan aanvliegen, dit spontane vertrek...quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als het een overlijden zou zijn zou dat vertrek met veel tranen en emotie in beeld zijn gebracht in de uitzending.
nee dat kleine ashole kann nach itlienquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef Million_Lights het volgende:
Staat morgen zijn familie daar ook met gierende banden om MA op te halen omdat hij de vrouwen van de italiaanse familie ten schande maakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. denkt oef op verkeerde paard gewed met wie zou ik nu eens gaan aanpappen. Vind het wel toevallig dat ze er vandaag uit is na alles wat 'm.a. gister vertelde tegen jolien. Vond dat raar om te vertellen dat ze haar benen wijd deed voor hem als hij er naast kwam liggen. Hij suggereerde dat best dingen mee.
deze kutmeiden op twitter zijn schuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vraag is maar of dat waar is of dat dit een van de MA mooi meisje benen wijd verhalen is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. denkt oef op verkeerde paard gewed met wie zou ik nu eens gaan aanpappen. Vind het wel toevallig dat ze er vandaag uit is na alles wat 'm.a. gister vertelde tegen jolien. Vond dat raar om te vertellen dat ze haar benen wijd deed voor hem als hij er naast kwam liggen. Hij suggereerde dat best dingen mee.
Daar is niets over gezegd. We weten het niet, alleen dat ze weg is en niet meer terug komt....quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze kutmeiden op twitter zijn schuld
en mimi met zijn gedoe
dat opgeklopte italion stallion praatjequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staat morgen zijn familie daar ook met gierende banden om MA op te halen omdat hij de vrouwen van de italiaanse familie ten schande maakt.
En het gedrag qua slechtpraten wat chiara zelf deedquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mimi met zijn gedoe
self deed zij helemal niks om dat zij naar haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En het gedrag qua slechtpraten wat chiara zelf deed
Heb ik weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef suzi1 het volgende:
ja hou er maar over op. speculaaskoekiespak is nu leeg
actie/reactiequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En het gedrag qua slechtpraten wat chiara zelf deed
Niemand weet waarom hequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat kleine ashole kann nach itlien
uitwanderen hij is metschuld
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
van de spermavlieg
angelo snelzaad
Ga nu niet schelden Mario Je weet niet wat er aan de hand isquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mimi met zijn gedoe
Je kan alleen gokken wat er is, niemand weet het zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar man kann het ahnen wanneer man
niet helemal dom is
Denk het niet, nog een dikke maand voor de boeg. Dan komen er geen nieuwe bewoners meer bij, alleen oud bewoners verwacht ik nog eind van de maand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef BB-King het volgende:
Nou moe... Chiara weg.![]()
Heel jammer als je favoriet er op zo'n manier uit gaat.
Bedankt voor de leuke streams meid. Het was een stuk interessanter met jou in huis.
In ieder geval krijgen de haters niet de voldoening om haar weggestemd te zien worden.
O en kom maar op met die nieuwe bewoner.
We gaan nu niet weer iemand van de oude garde redden hč?
Oh, granatenschnell!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
schade echt, ik kann maar 3 dagen paer week bijna niet
voilgen maar nu dat zij met granaten weg is nu is
sneu
granaten bedoel ik granatenschnell
zo jammer hoe Jason aan Bart gaat hangenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jason praat met ali en zegt dat die secret missie winsten van ali een reden kan zijn om op hem te stemmen.Bart dus goed ingefluisterd bij Jason.
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef BB-King het volgende:
Nou moe... Chiara weg.![]()
Heel jammer als je favoriet er op zo'n manier uit gaat.
Bedankt voor de leuke streams meid. Het was een stuk interessanter met jou in huis.
In ieder geval krijgen de haters niet de voldoening om haar weggestemd te zien worden.
O en kom maar op met die nieuwe bewoner.
We gaan nu niet weer iemand van de oude garde redden hč?
hij had die gepikt uit dr kofferquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
sneu
Hij hangt niet aan Bart. Hij gebruikt de info. Daarnaast zijn ze beide redelijk analytisch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo jammer hoe Jason aan Bart gaat hangen![]()
![]()
neee niemand meer terug, teveel informatie. als er nu nog iemand terug zou komen zou ik meteen stoppen met kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komen
Goeie genade .. saairon terugquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
joh ook jij mag van mij ook meedoen hoor. is al sinds de sl specuusquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Overigens moest Rob 48 uur wachten en Chiara is meteen weg. Verder hoef ik niet zozeer over de reden te speculeren. Horen dat morgen in de uitzending wel als dat nodig is.
En als er een nieuw iemand komt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
neee niemand meer terug, teveel informatie. als er nu nog iemand terug zou komen zou ik meteen stoppen met kijken.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij had die gepikt uit dr koffer
maar zei dat hij hem van haar gehad (staat L&F mooier)
ze heeft het toen maar gelaten dat hij de granaten bleef dragen
kon maar eens af gaan he
Dat dacht ik net ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Overigens moest Rob 48 uur wachten en Chiara is meteen weg. Verder hoef ik niet zozeer over de reden te speculeren. Horen dat morgen in de uitzending wel als dat nodig is.
jij vroeg je toch af hoe en wat met die granaten. over wie ging datquote:
dan nog niet, die wordt bij de eerst volgende stemming eruit gestemd, wat ik logisch zou vinden.quote:
Dan denk ik dat ze op het laatste moment een aanbod heeft gehad van NASA en morgenvroeg vertrekt naar het ISSquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
joh ook jij mag van mij ook meedoen hoor. is al sinds de sl specuus
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heinekenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ach ja het blijf BBquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
dan nog niet, die wordt bij de eerst volgende stemming eruit gestemd, wat ik logisch zou vinden.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heineken
Rob is zijn koffer al weer aan het pakken hoor, en loopt weer als een kievit....quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heineken
ja wat deed hij? ik weet nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij vroeg je toch af hoe en wat met die granaten. over wie ging dat
even bij je les blijven
MIMI
NIemand heeft gezien wat er gebeurd was een SL van bijna 3 uur en toen de beelden terug kwamen was ze weg.quote:
Neequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:26 schreef suzi1 het volgende:
afgesloten van buitenwereld
schreeuw schreeuw
er is ramp in italia
antw klopt niet met zijn vraag hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand heeft gezien wat er gebeurd was een SL van bijna 3 uur en toen de beelden terug kwamen was ze weg.
ja is zeker wat gebeurd sonst is nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand heeft gezien wat er gebeurd was een SL van bijna 3 uur en toen de beelden terug kwamen was ze weg.
Nope, zero coinsquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
MA krijgt haar munten voor een penisvergroting
mario ^^quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij had die gepikt uit dr koffer
maar zei dat hij hem van haar gehad (staat L&F mooier)
ze heeft het toen maar gelaten dat hij de granaten bleef dragen
kon maar eens af gaan he
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
MA krijgt haar munten voor een penisvergroting
Welnee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:29 schreef marky het volgende:
Nou dat waren duidelijk geen trieste familieomstandigheden.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:28 schreef Jockari het volgende:
Chiara eindigt met "Snakes don't bite, until you step on them".
Of ze begrijpen het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een vette sneer vond ik het en lyndsey en charlotte reageren er wel goed op.
Maar dat weten wij dus ook niet. Misschien iets in de tv uitzending te zien van de weekquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is zeker wat gebeurd sonst is niet
3 uren SL
Hij is nog niet geland.. charlotte vraagt t na bij Lindsey!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een vette sneer vond ik het en lyndsey en charlotte reageren er wel goed op.
Linds ging lachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dat was jolien die dat vroeg niet charlottequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij is nog niet geland.. charlotte vraagt t na bij Lindsey!!
Wa bedoel ze daarmee?
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Kayro het volgende:
Snakes don't bite
Until you step on them...
-knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Drama kut..
Nu wel een grote muil. Pot verwijt de ketel dus
Ze pakken ons alles afquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolijn vnd het respectloos ineens
dat reetschudden optreden
![]()
![]()
Dat bedoel ik en ze lacht dus zo ernstig zal het niet zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Chiara zag er ondanks alles vrolijk uit.
Haar erfenis van 4 coins gaan naar Jolien.
"You know what they say about snakes, they don't bite until you step on them."
dus datquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijn
knipquote:
Charlotte zat naast lindsey op de bank ze fluisterde gelijk nadat BB stopte in linds d'r oor nog voor jolien 😉quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was jolien die dat vroeg niet charlotte
Die is er gewoon uit zelf bescherming uit gegaan op aandringen van familie. Wie weet wel bedreigingen. BB framed het heel anders nu, maar ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
dus datquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Drama kut..
Nu wel een grote muil. Pot verwijt de ketel dus
is ook geen correct englischquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Die sneer snap ik niet. Je moet naar huis omdat er van alles over je gezegd en geschreven is door je eigen gedrag en dan nog natrappen. Dit is echt hoe ze is. Maar ja veel geluk buiten voor haar. Hoop dat ze iets leert van alles.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijn
Oh sorry niet mee gekregenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Charlotte zat naast lindsey op de bank ze fluisterde gelijk nadat BB stopte in linds d'r oor nog voor jolien 😉
Denk dat die ellende nog moet komen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
met de bettonschaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze pakken ons alles af
Bernt aan het hek?
Deze viel echt wel mee in vergelijking met de snakebewegingen van Lindsey en Charlotte. En niet vreemd dat ze daar een beetje van terugbijt. Toen ik dat zag dacht ik gelijk shiiit dat doe je echt niet zo op tv, schrok er een beetje van, had dat niet verwacht van ze. En ook al hadden ze het niet zo slecht bedoeld, hadden ze dat echt wel kunnen bedenken. Verder niet te zwaar aan tillen zou ik zeggen, maar vind dit een best milde en logische reactie wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
die valt steeds meer door de mandquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op Bart waar is je verontwaardiging over wat chiara zei.
Is geen natrappen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Bb over buitenwereld en niets mee krijgen. Chiara erfenis. Ze kijkt vrolijk en zegt snakes don,'t bite till you steps on them. Ben benieuwd wat Bart van deze sneer richting charlotte en lyndsey vind. Natrappen als je er al uit bent.
??????quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die valt steeds meer door de mand
klootzakkie
jammer dat Jason hem hoog heeft zitten
Kan iemand dit voor mij verduidelijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
sneu
Iedereen daar heeft Bart hoog zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klootzakkie
Ja, niets mee doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:39 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij verduidelijken?
Onzin, want toen ik onlangs (een beetje onbewust) aan het slowchatten was hier, werd ik toch echt (terecht) op mijn vingers getikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:38 schreef mario390 het volgende:
Knip Mario Post dan gewoon over de streams dan is er niets aan de hand
een slang uit een mandje laten dansenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, gooi er maar een opdracht in o.i.d.
Als er toch geen doden te betreuren zijn
Sorry, zit in het zonnetjequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:40 schreef suzi1 het volgende:
iemand die wel zag wat er op de kaart stond?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een slang uit een mandje laten dansen![]()
Verwacht het ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, nog een dikke maand voor de boeg. Dan komen er geen nieuwe bewoners meer bij, alleen oud bewoners verwacht ik nog eind van de maand.
strak ideequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Verwacht het ook eigenlijk niet.
Misschien kan BB iets verzinnen door een acteur als nieuwe bewoner in te brengen.
Daarna wint hij/zij ook nog eens een challenge waardoor hij 25.000 euro van de pot wint.
De bewoners hebben hier geen weet van en gaan dan natuurlijk enorm verontwaardigd zijn.
Vervolgens wint hij/zij ook dankzij manipulatie van BB een challenge waardoor iedereen is genomineerd.
MOL WEEK
had jij 2 aan dan ofzo ik zag haar nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Nee stream 1.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had jij 2 aan dan ofzo ik zag haar niet
die krijgt thuis op der kop van papa zeg jij maar niet zo ergquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en ze lacht dus zo ernstig zal het niet zijn.
Hoeft die niet te doen, maar enkel en alleen zelfreflectie. Ik kan me niet uitspreken hoe het echt tussen haar en hem zat; maar je weet dat zulks gedrag gevolgen gaat hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry, zit in het zonnetje
![]()
Naar het dramahoofd van MA te kijken...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoeft die niet te doen, maar enkel en alleen zelfreflectie. Ik kan me niet uitspreken hoe het echt tussen haar en hem zat; maar je weet dat zulks gedrag gevolgen gaat hebben.
En dan te weten dat hij haar "gewoon wel even ging bijhouden tot wanneer het nodig was" zegt ook meer dan genoeg, wat duidelijk te zien was in de voorbije weken.
Billenkoek voor Mich!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott gaat een breudje bakken
tis al 16uur aldus Lott
Jason slaapkamer
rest van de hemsters int zonnetje
angelo fluisteren
Febo .. keihard MA controleert je micro
Angelo grote bakkes . en zegt wat hij fluisterde
over worst in de pan
was niet zo ..
kabouter opstandig .. wrd tijd voor een fikse tik op zn neusje
yep dat smoeste utquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
miem smiespelde over chi tegen jok
iets van dat jason dat goed had gezien
(gokje, dat ze anders deed de laatste dagen)
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Zal vader van Chiara geweest zijn die haar kwam halen en zomaar door het plafondpaneel in de slaapkamer zakte vanmorgen.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Zal vader van Chiara geweest zijn die haar kwam halen en zomaar door het plafondpaneel in de slaapkamer zakte vanmorgen.
Verdommequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Mies : "Ik vind het wel heel goed dat Jason dat heeft kunnen zeggen, dat wat hij wou zeggen voordat zij is weggegaan, anders zat hij er heel fel mee "quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
miem smiespelde over chi tegen jok
iets van dat jason dat goed had gezien
(gokje, dat ze anders deed de laatste dagen)
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Misschien heeft ze zelf ook wel schuld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mimi met zijn gedoe
Ja inderdaad, hij is echt een creep met zijn principes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klootzakkie
nee en dat weet haar familiequote:Op woensdag 1 maart 2023 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zelf ook wel schuld.
Alles wat uit haar mond kwam heeft ze zelf gezegd......ze doet geen karaoka.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dat weet haar familie
gelukkig
en halt haar uit deze kutproject
Geen schuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dat weet haar familie
gelukkig
en halt haar uit deze kutproject
zij gaat niet haar huis om dat zij snaptquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alles wat uit haar mond kwam heeft ze zelf gezegd......ze doet geen karaoka.
En dat was niet altijd positief.
Misschien had ze toch door dat ze niet meer kon winnen om het tij te keren.
Papa houdt daar denk ik ook geen rekening mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat niet haar huis om dat zij snapt
zij kann het niet winnen
het was ook geen 24 uren
mario, misschien kan je beter Google translate gebruiken. Dan heb je minder schrijffouten en betere zinconstructies.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat niet haar huis om dat zij snapt
zij kann het niet winnen
het was ook geen 24 uren
A. Er komen geen nieuwe bewoners.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:01 schreef Million_Lights het volgende:
dat is wel nederlands en ik typquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:28 schreef jooba het volgende:
[..]
mario, misschien kan je beter Google translate gebruiken. Dan heb je minder schrijffouten en betere zinconstructies.
Nee ik loop gewoon op tijd mee. Is ook niet de keuze vooralsnog.. ik vond de term tetteris blok grappigquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:32 schreef Monique___ het volgende:
twijfel tussen tettris blok en waterdruppel
@:ledn81 loop jij zo ver voor dat je de keuze al gezien hebt?
je bedoelt zo en project wens je niemand?quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
A. Er komen geen nieuwe bewoners.
B. Zoiets wens je niemand toe als je enige vorm van menselijkheid in je hebt.
moet er wel mee lachen, hele redenatie en dan zijn schrik met ..quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:38 schreef engine het volgende:
Die kerel is echt beetje debiel af en toe
hij is er echt te dom om te poepenquote:
Ergens hout kauwen waarschijnlijk. Of misschien ook de hut verlaten omdat Ali over waterdruppels begonquote:
Nee. Ik denk negativiteit buiten. Ze heeft over de schutting nog staan roepen en erfenis filmpje gemaakt. Lijkt mij niet, dat oma of opa is overleden o.i.d.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:49 schreef Stargazing het volgende:
Is er al duidelijkheid over waarom ze weg is exact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |