Was vorig jaar bij Kitty toch ook. Dat pak wat nooit uit ging bleek achteraf toch gewoon gewassen te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is toch al vaker met bewoners geweest zoiets.
vind het wel knap dat het haar lukt om het knotje niet los te laten zien
Wie?quote:
Beetje sneu dat ze haar erin hebben gestopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wie?![]()
Die heeft echt niks kunnen betekenen in dit programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de SR mogen we meestal volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
Beetje raar die lange sl nu.
Plafondplaat maken of de acts nu ivm vrijstelling/ nomineren.
Meestal SR pas om 14 uur.
Zal idd zo iets zijn, en ik denk dat vanavond in de uitzending alle acts komen en mensen kunnen stemmen en morgenmiddag genomineerd moet worden en die morgenavond weer uitzenden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
En de SR mogen we meestal volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
Maar de nomies worden meestal toch donderdagochtend bekend gemaakt aan de bewoners/ons?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Zal idd zo iets zijn, en ik denk dat vanavond in de uitzending alle acts komen en mensen kunnen stemmen en morgenmiddag genomineerd moet worden en die morgenavond weer uitzenden.
Dan zullen ze de kijkers 12 uur geven om te stemmen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En de SR mogen we meestal volgen.
[..]
Maar de nomies worden meestal toch donderdagochtend bekend gemaakt aan de bewoners/ons?
Geen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ik val ff binnen...waarom de streamlock?
Misschien het plafond fixen. Maar eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Waren de afvoerbuizen ook niet weer verstopt deze ochtend ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien het plafond fixen. Maar eigenlijk geen idee.
Dat weet niemand, wachten tot ze terug zijn dan weten we het misschienquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ik dacht misschien had bb ze naar de woonkamer geroepen of iets dergelijksquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet niemand, wachten tot ze terug zijn dan weten we het misschien
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijfquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:01 schreef Jockari het volgende:
Ik begin de reclame op GoPlay al leuker te vinden dan de SL confessions.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijf
[..]
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijf
[..]
[..]
klopt ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Jullie ook problemen met de #bigbrothernlbe op twitter ik kan de laatste tweets daar niet lezen
Alleen maar beter veel te veel drekquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Jullie ook problemen met de #bigbrothernlbe op twitter ik kan de laatste tweets daar niet lezen
Storing bij Twitter volgens downdetector.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Misschien toch echt een controle van de plafondplaten? Lijkt me niet dat er vandaag zo’n lang spel is. Ook via Twitter nog geen vraag over de SR, is meestal ook al geweest om deze tijd.quote:
Denk het ook. Die plafondplaat had zomaar even op Jason kunnen vallen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien toch echt een controle van de plafondplaten? Lijkt me niet dat er vandaag zo’n lang spel is. Ook via Twitter nog geen vraag over de SR, is meestal ook al geweest om deze tijd.
@oma-Nijn met d'r hummer?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, ik heb dus verse soep gekookt, lunch gegeten en het huis gestofzuigd en nog steeds streamlock?
Wat is er daar aan de hand??
Ik begon met mijn voortuin, pakte meteen de stoep mee keek continu binnen of de SL al gedaan was, maar nee. Ben toch maar gestopt voor ik heel de A2 aan het vegen ben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, ik heb dus verse soep gekookt, lunch gegeten en het huis gestofzuigd en nog steeds streamlock?
Wat is er daar aan de hand??
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Oma-Nijn met d'r hummer? [ afbeelding ]
Twitter heeft een storing.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees het ook net.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:15 schreef Joke43 het volgende:
Lees op FB , Chiara wegens privé omstandigheden het huis heeft verlaten.
Nou je gaat er niet uit om een familielid met een gebroken been of iets lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:20 schreef Jockari het volgende:
Het zal toch iets ernstig zijn dan. BB was deze voormiddag ook opvallend stiller.
Denk het wel, er was nog 1 iemand te veel sowieso. Er zal gewoon geen dubbele exit zijn dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
dat stond al vast van week 1. Jason is gewoon te sterkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:28 schreef Jockari het volgende:
Dus Jason sowieso finale (Lindsey haalt het toch niet).
Doe even normaal!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Stargazing het volgende:
Jason heeft het er moeilijk mee precies
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doe even normaal!!!!!!!!!!
Iemand gaat niet zo plotseling weg als er niets ernstigs aan de hand is.
Nee, ruimt dus lekker op zo. Manipulatief kind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef -river- het volgende:
Serieus heel erg triest voor de prive omstandigheden maar ik zal haar geen dag missen in het huis.
Dat mag ook hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
quote:
Dan gaat ze er echt niet zo maar uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
Dat ding heeft mij een raam gekostquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:33 schreef Jockari het volgende:
Jason overweegt de rubicks cube te kopen. Lijkt hem niet mega-moeilijk om op 20 minuten te doen.
Ik kreeg die vroeger nog niet in een 1 jaar klaar.
U heeft 3 hulplijnen...quote:
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef Stargazing het volgende:
Als ik het zo hoor zijn Ali en Lindsey dus ook safe want Jason wil er niemand opzetten die onder Charlotte eindigt. Bart is ook zeker safe.
Blijven over: Ias, Jolien en MA
Uhm sjit, welke hulplijn zal ik inzetten? Chiara was mijn eerste keuze hulplijn maar die is eruit geschopt dus ik ben bang dat ik J de M zal moeten appen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
U heeft 3 hulplijnen...
Ik heb geen idee.![]()
U heeft 2 hulplijnen
Jason gaat Bart er niet opzetten of toch allesinds nu nog niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.
Dan gaat Ias naar huis denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jason zal wel voor Ias en Jolien gaan
Met Mimi is zijn bromance te groot.....
Wat zou er in het huis gebeurd moeten zijn?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:38 schreef -river- het volgende:
Er kan iets in het huis gebeurt zijn, er kan thuis iets met de familie zijn, je weet het nooit want ze gooien het snel op prive omstandigheden.
Of de noodzaak moet zó hoog zijn (ineens familielid stervende) dat ze nú weg moest gaan om er nog bij te kunnen zijn. Dan is er vast wat mogelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja als ze zelf willen vertrekken is het normaal 24u toch?
Dat weten enkel hun en als het is omdat er iets in de familie is gebeurt wil ik dat niet eens weten, is haar leven buiten het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat zou er in het huis gebeurd moeten zijn?
Wat ik hier lees voor the streamlock was alles rustig
Ik hoop dat het goed komt voor Chiara (en haar familie). Ze was zeker niet mijn favoriete persoon daar, maar ik wens haar toch niets slechts toe.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of de noodzaak moet zó hoog zijn (ineens familielid stervende) dat ze nú weg moest gaan om er nog bij te kunnen zijn. Dan is er vast wat mogelijk.
Er zal toch iets van een verklaring moeten komen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weten enkel hun en als het is omdat er iets in de familie is gebeurt wil ik dat niet eens weten, is haar leven buiten het huis.
Ondanks dat ik anti Chiara ben, vind ik het huis verlaten wegens privé omstandigheden wel sneu.quote:
charlotte mag nog een weekje langer blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Alles achter een hele lange SLquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
prive omstandigheden , ruim begrip
RaaaaaaaaRRR
coss dr zien gaan ..inpakken iets
huilen
of alles achter Slck ?
SL heeft uren geduurd. Ik heb niets meegekregen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
RaaaaaaaaRRR
huilen
of alles achter Slck ?
Drie uur durende SL.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
RaaaaaaaaRRR
huilen
of alles achter Slck ?
Nee maar Bart stuurt hem constant subtiel naar Ali om die te nomineren ons militairtje met zijn principesquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.
rond welke tijd is dat gaande gewezen ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Alles achter een hele lange SL
Die komt straks nog wel een paar keer vragen waar ze is, wat er is, ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ps: weet onze oostenrijkse loodgieter het al?
Wat erg, ondanks zij mijn vriendin niet is, en nooit zal zijn, gun ik dit niemand! Wat de reden ook is, ik hoop oprecht dat er niets ernstigs aan de hand is..quote:
Sl was van ongeveer half 11 tot ongeveer half 2.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rond welke tijd is dat gaande gewezen ?
Nope nog niet gezienquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ps: weet onze oostenrijkse loodgieter het al?
< speculaast ind naar zoietsquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef suzi1 het volgende:
heeft te maken met dat ze haar benen spreidde voor miem. dat was niet voor kijkers bestemd,
marja, miem moet zo nodig zijn rare verhalen kwijt
wie weet was het gwn onzin van hem. net als al zijn dromen en meiden
Diezelfde gedachte had me dochter @Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef suzi1 het volgende:
heeft te maken met dat ze haar benen spreidde voor miem. dat was niet voor kijkers bestemd,
marja, miem moet zo nodig zijn rare verhalen kwijt
wie weet was het gwn onzin van hem. net als al zijn dromen en meiden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< speculaast ind naar zoiets
hmm
Tikkers uit Weert
gaat es opzoek naar nieuws
u krijgt daarvoor 5 coins
en een diner bon
spruitjes ovenschotel en als toet kwark
knipquote:
mietooquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Diezelfde gedachte had me dochter @:Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aan
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al van een berg gesprongen denk ik....
Das wel klein beetje overdreven actie denk ik. Maar een ich soll nicht mehr kijken verwacht ik wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan. We weten niets van het waarom. En betwijfel of we echt uitleg gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben onderweg maar vernam van ma dat chiara eruit is.
Zou dat niet door der vader komen dat die wilt dat ze eruit komt
Ten eerste band bed liggen met MA en dan verliefde jason
En alle negatieve tijd en dingen op internet over haar zomaar spinsels
\quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Pro of con Chiara, maar dit gaat invloed hebben op de dynamiek en sfeer.
Hoe dan ook, ze speelde een grote rol.
Is de kwark met pindakaas?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< speculaast ind naar zoiets
hmm
Tikkers uit Weert
gaat es opzoek naar nieuws
u krijgt daarvoor 5 coins
en een diner bon
spruitjes ovenschotel en als toet kwark
dat komt altijd boven waterquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het kan. We weten niets van het waarom. En betwijfel of we echt uitleg gaan krijgen.
Maar rustiger is niet leuker. Ben bang dat het saai gaat worden. De strijd om en tegen Chiara was boeiend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
\
Word heel wat rustiger in huis en geen geklef in bed meer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Was me nog niet opgevallen. Ah ik hoor ze.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zie charlotte n jolien ook niet op de streams
Gun haar het allerbeste buitenshuis en hoop dat er niets ernstigs is. Had gaar liever met nominatie zien vertrekken dan om deze reden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Voor mij niet maar natuurlijk gun ik haar het beste buiten het huis.
je weet de reden nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gun haar het allerbeste buitenshuis en hoop dat er niets ernstigs is. Had gaar liever met nominatie zien vertrekken dan om deze reden.
helaas ook geen dag _ Geld meequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Eigen keus staat er misschien dan toch haar familie geëist dat ze er uit komt na wat 'm.a gister allemaal vertelde op de streams
Het lijkt me niet dat de familie in heeft kunnen grijpen zonder verdere redenen en het lijkt me ook niet op basis van wat we gezien hebben dat Chiara het opeens zat was. Er zal dus wel iets gebeurd zijn. Erg zonde, ze had sowieso een normale exit verdiend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Hoop alleszins niet dat het met die actie van gisterenavond te maken heeft met die gluiperd van een MA die weer heel veel luchtverkoop zal doen; en dat haar vader haar er uit wilde halen (zeer begrijpelijk), ook door de über vele haatreactie's (ook begrijpelijk).
Anderzijds misschien iets in haar familiale omgeving wat ik uiteraard ook niet hoop dus indien dat veel sterkte.
Alleszins Thumbs up Chiara !
Oh was al gedeeld zie ik. Sorry.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)dmf20230301_94644191[/url]
wat is er gisteravond gebeurd met MA?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Hoop alleszins niet dat het met die actie van gisterenavond te maken heeft met die gluiperd van een MA die weer heel veel luchtverkoop zal doen; en dat haar vader haar er uit wilde halen (zeer begrijpelijk), ook door de über vele haatreactie's (ook begrijpelijk).
Anderzijds misschien iets in haar familiale omgeving wat ik uiteraard ook niet hoop dus indien dat veel sterkte.
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Diezelfde gedachte had me dochter @:Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aan
Waarom niet, dat zijn toch ook priveomstandigheden...?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Als er een overlijden of zo is dan staat er toch vanwege familieomstandigheden en toch geen priveomstandigheden.
Ma verkondigde dat Chi haar benen spreide als hij bij haar in bed ging liggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wat is er gisteravond gebeurd met MA?
TT klopt echt wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:12 schreef Angelique61 het volgende:
SL uit het niks er werd niet eens gepraat
Toen Chi een proef met haar vader had gedaan in het BB-huis, vertelde ze dat haar vader zo anders en ernstig was. Ze maakte zich daar zorgen over.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Eigen keus staat er misschien dan toch haar familie geëist dat ze er uit komt na wat 'm.a gister allemaal vertelde op de streams
Ik heb wel eens begrepen dat er een mogelijkheid is voor dierbaren om een bewoner uit het programma te halen als ze denken dat een verder verblijf niet goed voor hem/haar is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Dat hij niet blij was met haar en wat er speelde allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toen Chi een proef met haar vader had gedaan in het BB-huis, vertelde ze dat haar vader zo anders en ernstig was. Ze maakte zich daar zorgen over.
ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ma verkondigde dat Chi haar benen spreide als hij bij haar in bed ging liggen
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toen Chi een proef met haar vader had gedaan in het BB-huis, vertelde ze dat haar vader zo anders en ernstig was. Ze maakte zich daar zorgen over.
"Er is dus ook niets gebeurd in het huis"quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:05 schreef ledn81 het volgende:
Op eigen verzoek staat hier.
Wel wat vreemd. vanmorgen was ze gewoon gezellig aan het babbelen en zingen in de badkamer. Wellicht in overleg met
familie(bericht) dat ze daarna heeft gekregen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230301_94644191
Niets wat daar op leek, zal vast iets ernstigs zijn anders heeft ze nog bedenktijd en gesprekken. Dit ging wel heel snelquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat er een mogelijkheid is voor dierbaren om een bewoner uit het programma te halen als ze denken dat een verder verblijf niet goed voor hem/haar is.
Waarom erg?quote:
Tegenwoordig met social media kan het zomaar zijn dat iemand doodsbedreigingen heeft geuit naar haar of haar familie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niets wat daar op leek, zal vast iets ernstigs zijn anders heeft ze nog bedenktijd en gesprekken. Dit ging wel heel snel
Oja zulke idioten lopen er ook nog rond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tegenwoordig met social media kan het zomaar zijn dat iemand doodsbedreigingen heeft geuit naar haar of haar familie.
ja joh.. fakkels ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tegenwoordig met social media kan het zomaar zijn dat iemand doodsbedreigingen heeft geuit naar haar of haar familie.
Is behoorlijk ongezond, praten help juist..maarja BB hè.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:19 schreef basicsaint het volgende:
Ongemakkelijke lunch: ze mogen niet praten over wat ze bezig houdt.
Haar familie vindt misschien van wel. Ze mocht van haar vader ook niet in bikini in de hottub enzo.quote:
Niemand vertrekt uit het BB huis om online dreigementen, daar lach je om. Ik denk persoonlijk dat er of er is iets heel erg serieus met de gezondheid van een familielid of ze heeft zich misdragen in het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja joh.. fakkels ook
hou op zeg ..en dan vertrekken
is het de mafia![]()
![]()
![]()
koekoek
rls heur
maar wel met eenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Haar familie vindt misschien van wel. Ze mocht van haar vader ook niet in bikini in de hottub enzo.
Ja dat vind ik dan weer belachelijk, maar goed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Haar familie vindt misschien van wel. Ze mocht van haar vader ook niet in bikini in de hottub enzo.
Die analyse wordt dan door de politie gemaakt. Niet door de redactie. De uiteindelijke beslissing ligt dan natuurlijk bij haar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja joh.. fakkels ook
hou op zeg ..en dan vertrekken
is het de mafia![]()
![]()
![]()
koekoek
rls heur
dus datquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Niemand vertrekt uit het BB huis om online dreigementen, daar lach je om. Ik denk persoonlijk dat er of er is iets heel erg serieus met de gezondheid van een familielid of ze heeft zich misdragen in het huis.
Was dit niet ook gezegd tegen de bewoners bij de casting? Meende hier zoiets gelezen te hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat dit het laatste seizoen BB gaat zijn helaas....
Vraag mij af wat dat zou moeten zijn ze zijn normaal opgestaan vanmorgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Niemand vertrekt uit het BB huis om online dreigementen, daar lach je om. Ik denk persoonlijk dat er of er is iets heel erg serieus met de gezondheid van een familielid of ze heeft zich misdragen in het huis.
ja dit dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:24 schreef -river- het volgende:
Als je op je 27ste van je vader niet in een bikini op tv mag dan blijf je lekker thuis.
Dat heb ik nergens vernomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was dit niet ook gezegd tegen de bewoners bij de casting? Meende hier zoiets gelezen te hebben.
Een hele tijd terug ging het hier daarover. Dat iemand had gezegd dat tijdens de casting was gezegd dat dit het laatste seizoen is.quote:
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatiequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gesprek jason en m.a. dat familie haar gevraagd heeft om naar huis te komen. En ze die keus heeft gemaakt.
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef lonneberga het volgende:
Ach wat sneu voor Chiara,hoop niet dat het iets ernstigs is
Dat hebben ze toch niet gezegd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef suzi1 het volgende:
familia wilde dat ze naar huis kwam. niet vanwege eoa ziekte dus
teveel tv materiaal gaf ze
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatie
Nou oke mooi, hoef ik het ook niet sneu te vinden voor chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.
juistquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatie
Laten we daarover niet gaan speculeren...quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou oke mooi, hoe fik het ook niet sneu te vinden voor chiara
Opgelost slotje![]()
Nee dat zeg je niet in een ernstige situatiequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:28 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Laten we daarover niet gaan speculeren...
Het is toch altijd stom als iemand waar je goed mee op kan schieten weggaat, ongeacht de reden. "Het is stom dat ze gaat" betekent niet dat de reden waarom ook stom zou moeten zijn.
Heb ik allemaal gemist Koos,dan zou ik terug moeten lezenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.
Nou dan heeft het toch met alle berichten en MA te maken denk ik zomaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gesprek jason en m.a. dat familie haar gevraagd heeft om naar huis te komen. En ze die keus heeft gemaakt.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszzzz
resumee
ik kom mn dochter ophalen tis genoeg geweest !
. iets van die strekking
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan heeft het toch met alle berichten en MA te maken denk ik zomaar
Ze gaan nu Dikkie Dik voorlezen ipv een twerk act?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef suzi1 het volgende:
o de act van miem en jok is nu ongepast. gaan ze niet meer doen
Zou ik ook doen mocht mijn dochter en/of zoon daar tussen een overgrote meerderheid van marginalen vertoeven. Dit is geen experiment maar eerder kicken van publiek op dit soort van mensen en hopen dat de kijkcijfers dit bevestigen. Brood en spelen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef suzi1 het volgende:
familia wilde dat ze naar huis kwam. niet vanwege eoa ziekte dus
teveel tv materiaal gaf ze
wat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk als het ziekte in de familie was dan was het wel verteld, dit moet duidelijk onder de pet blijven.
Kitty toen haar vader stierf geloof ik? Of die ging even op en neer naar de uitvaartquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wie was vorig jaar dat iemand overleed en in het huis bleef?
Kittyquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik lees nu ergens vanwege extreme haat naar familie en vooral naar haar zus maar of dat waar is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:31 schreef -river- het volgende:
Een pittige gehaaide vrouw van 27 met een vaste baan en die zelfstandig woont laat zich overhalen door haar familie naar huis te gaan?
Kitty toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
ziekte/dood/geboortequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
We weten nu al dat ze zelf de keuze gemaakt heeft en dat het op vraag van de familie was. Denk dat de echte details niet gaan bekend raken. Maar misschien nog iets meer duidelijkheidquote:
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik lees nu ergens vanwege extreme haat naar familie en vooral naar haar zus maar of dat waar is.
Ik snap het ook niet, fokking BBquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.
Nou helaas, daar staat ook niet meer in dan dat wij al wetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef xdiashalizx het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)-priveomstandigheden
Nou denk dat het bij internet bleef ik heb afgelopen weekend al gezegd dat er een paar naar haar huis toe wilden en weet ik veel en als ze het huis uit kwam dan zouden ze haar wel even pakken. Ik heb toen een filmpje gezien bij het BB huis dat was niet mis maar wilde het niet delen. Later was het weg. Dat filmpje vond ik wel heel erg ver gaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou denk niet dat het bij internet bleef ik heb afgelopen weekend al gezegd dat er een paar naar haar huis toe wilden en weet ik veel en als ze het huis uit kwam dan zouden ze haar wel even pakken. Ik heb toen een filmpje gezien bij het BB huis dat was niet mis maar wilde het niet delen. Later was het weg. Dat filmpje vond ik wel heel erg ver gaan
Chiara is voor mij de winnaar gezien zij afstand neemt van al dat gepeupel van bewoners. Waar men deze bewoners heeft gehaald is voor mij een raadsel. Totaal geen representatie van onze maatschappij!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:36 schreef -river- het volgende:
Ach ze was er sws uit gegaan om het moment dat ze op de bank zat.
Tja dat kanquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef suzi1 het volgende:
joh volkert zouden ze ook pakken. loopt nu nog gwn te joggen in t park
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:40 schreef jooba het volgende:
Ik had daarstraks een gesprek met m'n baas. Ik zeg onbedoeld "tjongetjongetjonge" in dat gesprek
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:40 schreef jooba het volgende:
Ik had daarstraks een gesprek met m'n baas. Ik zeg onbedoeld "tjongetjongetjonge" in dat gesprek
Die vaste baan had ze opgezegd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:31 schreef -river- het volgende:
Een pittige gehaaide vrouw van 27 met een vaste baan en die zelfstandig woont laat zich overhalen door haar familie naar huis te gaan?
Maar hoe kon ze dat weten?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij niet blij was met haar en wat er speelde allemaal
ja ik vermoed toch wel je eerste gedachte ik dacht er ook al aan, dit ook omdat ze toen met het spel met papa ook al erg erover in zat omdat hij niet zoveel zei en dat vond ze erg naar en begreep ze al nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had toch een eigen school opgezet voor vluchteling kinderen.
varkenshoofd in zn bed ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. pakt zijn momentje om even te gaan slapen.
Ias heeft geen carriere om aan te denken. Wat kan jou het schelen wie je ramen lapt. Zij moet nog weer ergens voor de klas gaan staan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef suzi1 het volgende:
zie ias zou blijven in dit geval. 100%
bart idem
Wel het gesprek tussen 'm.a. en Jason. En bart zegt nu dat chiara had gezegd dat show door moet gaan. En Bart zegt dat als hij een zoon had van 28 dat hij hoopte dat die met zo een meiske thuis komt. Hart op de juiste plaats zeggen ze. Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen hier van alles gaan roepen wat en waarom, maar niemand weet het.
Jason heeft al flink wat gezien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel het gesprek tussen 'm.a. en Jason. En bart zegt nu dat chiara had gezegd dat show door moet gaan. En Bart zegt dat als hij een zoon had van 28 dat hij hoopte dat die met zo een meiske thuis komt. Hart op de juiste plaats zeggen ze. Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.
echt hequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |