Tja dat kanquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef suzi1 het volgende:
joh volkert zouden ze ook pakken. loopt nu nog gwn te joggen in t park
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:40 schreef jooba het volgende:
Ik had daarstraks een gesprek met m'n baas. Ik zeg onbedoeld "tjongetjongetjonge" in dat gesprek
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:40 schreef jooba het volgende:
Ik had daarstraks een gesprek met m'n baas. Ik zeg onbedoeld "tjongetjongetjonge" in dat gesprek
Die vaste baan had ze opgezegd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:31 schreef -river- het volgende:
Een pittige gehaaide vrouw van 27 met een vaste baan en die zelfstandig woont laat zich overhalen door haar familie naar huis te gaan?
Maar hoe kon ze dat weten?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij niet blij was met haar en wat er speelde allemaal
ja ik vermoed toch wel je eerste gedachte ik dacht er ook al aan, dit ook omdat ze toen met het spel met papa ook al erg erover in zat omdat hij niet zoveel zei en dat vond ze erg naar en begreep ze al nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Hoop alleszins niet dat het met die actie van gisterenavond te maken heeft met die gluiperd van een MA die weer heel veel luchtverkoop zal doen; en dat haar vader haar er uit wilde halen (zeer begrijpelijk), ook door de über vele haatreactie's (ook begrijpelijk).
Anderzijds misschien iets in haar familiale omgeving wat ik uiteraard ook niet hoop dus indien dat veel sterkte.
Alleszins Thumbs up Chiara !
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had toch een eigen school opgezet voor vluchteling kinderen.
varkenshoofd in zn bed ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. pakt zijn momentje om even te gaan slapen.
Ias heeft geen carriere om aan te denken. Wat kan jou het schelen wie je ramen lapt. Zij moet nog weer ergens voor de klas gaan staan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef suzi1 het volgende:
zie ias zou blijven in dit geval. 100%
bart idem
Wel het gesprek tussen 'm.a. en Jason. En bart zegt nu dat chiara had gezegd dat show door moet gaan. En Bart zegt dat als hij een zoon had van 28 dat hij hoopte dat die met zo een meiske thuis komt. Hart op de juiste plaats zeggen ze. Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen hier van alles gaan roepen wat en waarom, maar niemand weet het.
Jason heeft al flink wat gezien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel het gesprek tussen 'm.a. en Jason. En bart zegt nu dat chiara had gezegd dat show door moet gaan. En Bart zegt dat als hij een zoon had van 28 dat hij hoopte dat die met zo een meiske thuis komt. Hart op de juiste plaats zeggen ze. Zulen die 2 schrikken als ze zien wat chiara allemaal gezegd heeft over mensen in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |