Ik lees nu ergens vanwege extreme haat naar familie en vooral naar haar zus maar of dat waar is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:31 schreef -river- het volgende:
Een pittige gehaaide vrouw van 27 met een vaste baan en die zelfstandig woont laat zich overhalen door haar familie naar huis te gaan?
Kittyquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wie was vorig jaar dat iemand overleed en in het huis bleef?
Kitty toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
ziekte/dood/geboortequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
We weten nu al dat ze zelf de keuze gemaakt heeft en dat het op vraag van de familie was. Denk dat de echte details niet gaan bekend raken. Maar misschien nog iets meer duidelijkheidquote:
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik lees nu ergens vanwege extreme haat naar familie en vooral naar haar zus maar of dat waar is.
Ik snap het ook niet, fokking BBquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.
Nou helaas, daar staat ook niet meer in dan dat wij al wetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef xdiashalizx het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)-priveomstandigheden
Nou denk dat het bij internet bleef ik heb afgelopen weekend al gezegd dat er een paar naar haar huis toe wilden en weet ik veel en als ze het huis uit kwam dan zouden ze haar wel even pakken. Ik heb toen een filmpje gezien bij het BB huis dat was niet mis maar wilde het niet delen. Later was het weg. Dat filmpje vond ik wel heel erg ver gaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Extreme haat? Wie is er nu bang voor internet trollen, niemand toch.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou denk niet dat het bij internet bleef ik heb afgelopen weekend al gezegd dat er een paar naar haar huis toe wilden en weet ik veel en als ze het huis uit kwam dan zouden ze haar wel even pakken. Ik heb toen een filmpje gezien bij het BB huis dat was niet mis maar wilde het niet delen. Later was het weg. Dat filmpje vond ik wel heel erg ver gaan
Chiara is voor mij de winnaar gezien zij afstand neemt van al dat gepeupel van bewoners. Waar men deze bewoners heeft gehaald is voor mij een raadsel. Totaal geen representatie van onze maatschappij!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:36 schreef -river- het volgende:
Ach ze was er sws uit gegaan om het moment dat ze op de bank zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |