quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou oke mooi, hoe fik het ook niet sneu te vinden voor chiara
Opgelost slotje![]()
Nee dat zeg je niet in een ernstige situatiequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:28 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Laten we daarover niet gaan speculeren...
Het is toch altijd stom als iemand waar je goed mee op kan schieten weggaat, ongeacht de reden. "Het is stom dat ze gaat" betekent niet dat de reden waarom ook stom zou moeten zijn.
Heb ik allemaal gemist Koos,dan zou ik terug moeten lezenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.
Nou dan heeft het toch met alle berichten en MA te maken denk ik zomaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gesprek jason en m.a. dat familie haar gevraagd heeft om naar huis te komen. En ze die keus heeft gemaakt.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duszzzz
resumee
ik kom mn dochter ophalen tis genoeg geweest !
. iets van die strekking
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan heeft het toch met alle berichten en MA te maken denk ik zomaar
Ze gaan nu Dikkie Dik voorlezen ipv een twerk act?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef suzi1 het volgende:
o de act van miem en jok is nu ongepast. gaan ze niet meer doen
Zou ik ook doen mocht mijn dochter en/of zoon daar tussen een overgrote meerderheid van marginalen vertoeven. Dit is geen experiment maar eerder kicken van publiek op dit soort van mensen en hopen dat de kijkcijfers dit bevestigen. Brood en spelen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef suzi1 het volgende:
familia wilde dat ze naar huis kwam. niet vanwege eoa ziekte dus
teveel tv materiaal gaf ze
wat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk als het ziekte in de familie was dan was het wel verteld, dit moet duidelijk onder de pet blijven.
Kitty toen haar vader stierf geloof ik? Of die ging even op en neer naar de uitvaartquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wie was vorig jaar dat iemand overleed en in het huis bleef?
Kittyquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kittyquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |