Vraag mij af wat dat zou moeten zijn ze zijn normaal opgestaan vanmorgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Niemand vertrekt uit het BB huis om online dreigementen, daar lach je om. Ik denk persoonlijk dat er of er is iets heel erg serieus met de gezondheid van een familielid of ze heeft zich misdragen in het huis.
ja dit dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:24 schreef -river- het volgende:
Als je op je 27ste van je vader niet in een bikini op tv mag dan blijf je lekker thuis.
Dat heb ik nergens vernomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was dit niet ook gezegd tegen de bewoners bij de casting? Meende hier zoiets gelezen te hebben.
Een hele tijd terug ging het hier daarover. Dat iemand had gezegd dat tijdens de casting was gezegd dat dit het laatste seizoen is.quote:
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatiequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
Gesprek jason en m.a. dat familie haar gevraagd heeft om naar huis te komen. En ze die keus heeft gemaakt.
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef lonneberga het volgende:
Ach wat sneu voor Chiara,hoop niet dat het iets ernstigs is
Dat hebben ze toch niet gezegd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef suzi1 het volgende:
familia wilde dat ze naar huis kwam. niet vanwege eoa ziekte dus
teveel tv materiaal gaf ze
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatie
Nou oke mooi, hoef ik het ook niet sneu te vinden voor chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wat ik nu begrijp heeft familie gevraagd naar huis te komen.toevallig na de verhalen van 'm.a. gisteravond.
juistquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar das raar dat Mich zegt dat het stom is dan zeg je toch niet in een ernstige situatie
Laten we daarover niet gaan speculeren...quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |