Ik hoop dat het goed komt voor Chiara (en haar familie). Ze was zeker niet mijn favoriete persoon daar, maar ik wens haar toch niets slechts toe.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of de noodzaak moet zó hoog zijn (ineens familielid stervende) dat ze nú weg moest gaan om er nog bij te kunnen zijn. Dan is er vast wat mogelijk.
Er zal toch iets van een verklaring moeten komen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weten enkel hun en als het is omdat er iets in de familie is gebeurt wil ik dat niet eens weten, is haar leven buiten het huis.
Ondanks dat ik anti Chiara ben, vind ik het huis verlaten wegens privé omstandigheden wel sneu.quote:
charlotte mag nog een weekje langer blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
Alles achter een hele lange SLquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
prive omstandigheden , ruim begrip
RaaaaaaaaRRR
coss dr zien gaan ..inpakken iets
huilen
of alles achter Slck ?
SL heeft uren geduurd. Ik heb niets meegekregen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
RaaaaaaaaRRR
huilen
of alles achter Slck ?
Drie uur durende SL.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh cia weg..... hmm
RaaaaaaaaRRR
huilen
of alles achter Slck ?
Nee maar Bart stuurt hem constant subtiel naar Ali om die te nomineren ons militairtje met zijn principesquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.
rond welke tijd is dat gaande gewezen ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Alles achter een hele lange SL
Die komt straks nog wel een paar keer vragen waar ze is, wat er is, ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ps: weet onze oostenrijkse loodgieter het al?
Wat erg, ondanks zij mijn vriendin niet is, en nooit zal zijn, gun ik dit niemand! Wat de reden ook is, ik hoop oprecht dat er niets ernstigs aan de hand is..quote:
Sl was van ongeveer half 11 tot ongeveer half 2.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rond welke tijd is dat gaande gewezen ?
Nope nog niet gezienquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ps: weet onze oostenrijkse loodgieter het al?
< speculaast ind naar zoietsquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef suzi1 het volgende:
heeft te maken met dat ze haar benen spreidde voor miem. dat was niet voor kijkers bestemd,
marja, miem moet zo nodig zijn rare verhalen kwijt
wie weet was het gwn onzin van hem. net als al zijn dromen en meiden
Diezelfde gedachte had me dochter @Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:50 schreef suzi1 het volgende:
heeft te maken met dat ze haar benen spreidde voor miem. dat was niet voor kijkers bestemd,
marja, miem moet zo nodig zijn rare verhalen kwijt
wie weet was het gwn onzin van hem. net als al zijn dromen en meiden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< speculaast ind naar zoiets
hmm
Tikkers uit Weert
gaat es opzoek naar nieuws
u krijgt daarvoor 5 coins
en een diner bon
spruitjes ovenschotel en als toet kwark
knipquote:
mietooquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Diezelfde gedachte had me dochter @:Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aan
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al van een berg gesprongen denk ik....
Das wel klein beetje overdreven actie denk ik. Maar een ich soll nicht mehr kijken verwacht ik wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan. We weten niets van het waarom. En betwijfel of we echt uitleg gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben onderweg maar vernam van ma dat chiara eruit is.
Zou dat niet door der vader komen dat die wilt dat ze eruit komt
Ten eerste band bed liggen met MA en dan verliefde jason
En alle negatieve tijd en dingen op internet over haar zomaar spinsels
\quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Pro of con Chiara, maar dit gaat invloed hebben op de dynamiek en sfeer.
Hoe dan ook, ze speelde een grote rol.
Is de kwark met pindakaas?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< speculaast ind naar zoiets
hmm
Tikkers uit Weert
gaat es opzoek naar nieuws
u krijgt daarvoor 5 coins
en een diner bon
spruitjes ovenschotel en als toet kwark
dat komt altijd boven waterquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het kan. We weten niets van het waarom. En betwijfel of we echt uitleg gaan krijgen.
Maar rustiger is niet leuker. Ben bang dat het saai gaat worden. De strijd om en tegen Chiara was boeiend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
\
Word heel wat rustiger in huis en geen geklef in bed meer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Was me nog niet opgevallen. Ah ik hoor ze.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zie charlotte n jolien ook niet op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |