Denk het wel, er was nog 1 iemand te veel sowieso. Er zal gewoon geen dubbele exit zijn dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
dat stond al vast van week 1. Jason is gewoon te sterkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:28 schreef Jockari het volgende:
Dus Jason sowieso finale (Lindsey haalt het toch niet).
Doe even normaal!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Stargazing het volgende:
Jason heeft het er moeilijk mee precies
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doe even normaal!!!!!!!!!!
Iemand gaat niet zo plotseling weg als er niets ernstigs aan de hand is.
Nee, ruimt dus lekker op zo. Manipulatief kind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef -river- het volgende:
Serieus heel erg triest voor de prive omstandigheden maar ik zal haar geen dag missen in het huis.
Dat mag ook hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
quote:
Dan gaat ze er echt niet zo maar uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
Dat ding heeft mij een raam gekostquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:33 schreef Jockari het volgende:
Jason overweegt de rubicks cube te kopen. Lijkt hem niet mega-moeilijk om op 20 minuten te doen.
Ik kreeg die vroeger nog niet in een 1 jaar klaar.
U heeft 3 hulplijnen...quote:
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef Stargazing het volgende:
Als ik het zo hoor zijn Ali en Lindsey dus ook safe want Jason wil er niemand opzetten die onder Charlotte eindigt. Bart is ook zeker safe.
Blijven over: Ias, Jolien en MA
Uhm sjit, welke hulplijn zal ik inzetten? Chiara was mijn eerste keuze hulplijn maar die is eruit geschopt dus ik ben bang dat ik J de M zal moeten appen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
U heeft 3 hulplijnen...
Ik heb geen idee.![]()
U heeft 2 hulplijnen
Jason gaat Bart er niet opzetten of toch allesinds nu nog niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan die Bart niet peilen hoe hij tegenover Jason staat.
Dan gaat Ias naar huis denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jason zal wel voor Ias en Jolien gaan
Met Mimi is zijn bromance te groot.....
Wat zou er in het huis gebeurd moeten zijn?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:38 schreef -river- het volgende:
Er kan iets in het huis gebeurt zijn, er kan thuis iets met de familie zijn, je weet het nooit want ze gooien het snel op prive omstandigheden.
Of de noodzaak moet zó hoog zijn (ineens familielid stervende) dat ze nú weg moest gaan om er nog bij te kunnen zijn. Dan is er vast wat mogelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja als ze zelf willen vertrekken is het normaal 24u toch?
Dat weten enkel hun en als het is omdat er iets in de familie is gebeurt wil ik dat niet eens weten, is haar leven buiten het huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat zou er in het huis gebeurd moeten zijn?
Wat ik hier lees voor the streamlock was alles rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |