quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijf
klopt ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Jullie ook problemen met de #bigbrothernlbe op twitter ik kan de laatste tweets daar niet lezen
Alleen maar beter veel te veel drekquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Jullie ook problemen met de #bigbrothernlbe op twitter ik kan de laatste tweets daar niet lezen
Storing bij Twitter volgens downdetector.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Misschien toch echt een controle van de plafondplaten? Lijkt me niet dat er vandaag zo’n lang spel is. Ook via Twitter nog geen vraag over de SR, is meestal ook al geweest om deze tijd.quote:
Denk het ook. Die plafondplaat had zomaar even op Jason kunnen vallen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien toch echt een controle van de plafondplaten? Lijkt me niet dat er vandaag zo’n lang spel is. Ook via Twitter nog geen vraag over de SR, is meestal ook al geweest om deze tijd.
@oma-Nijn met d'r hummer?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, ik heb dus verse soep gekookt, lunch gegeten en het huis gestofzuigd en nog steeds streamlock?
Wat is er daar aan de hand??
Ik begon met mijn voortuin, pakte meteen de stoep mee keek continu binnen of de SL al gedaan was, maar nee. Ben toch maar gestopt voor ik heel de A2 aan het vegen ben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, ik heb dus verse soep gekookt, lunch gegeten en het huis gestofzuigd en nog steeds streamlock?
Wat is er daar aan de hand??
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Oma-Nijn met d'r hummer? [ afbeelding ]
Twitter heeft een storing.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees het ook net.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:15 schreef Joke43 het volgende:
Lees op FB , Chiara wegens privé omstandigheden het huis heeft verlaten.
Nou je gaat er niet uit om een familielid met een gebroken been of iets lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:20 schreef Jockari het volgende:
Het zal toch iets ernstig zijn dan. BB was deze voormiddag ook opvallend stiller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |