Denk het wel, er was nog 1 iemand te veel sowieso. Er zal gewoon geen dubbele exit zijn dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
dat stond al vast van week 1. Jason is gewoon te sterkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:28 schreef Jockari het volgende:
Dus Jason sowieso finale (Lindsey haalt het toch niet).
Doe even normaal!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat ruimt lekker op zo. Weer geen exit zaterdag dus.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Stargazing het volgende:
Jason heeft het er moeilijk mee precies
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doe even normaal!!!!!!!!!!
Iemand gaat niet zo plotseling weg als er niets ernstigs aan de hand is.
Nee, ruimt dus lekker op zo. Manipulatief kind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef -river- het volgende:
Serieus heel erg triest voor de prive omstandigheden maar ik zal haar geen dag missen in het huis.
Dat mag ook hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
quote:
Dan gaat ze er echt niet zo maar uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg zoals het is en daarmee zeg ik niet dat het niet erg is. Lees eens beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |