Gun haar het allerbeste buitenshuis en hoop dat er niets ernstigs is. Had gaar liever met nominatie zien vertrekken dan om deze reden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Voor mij niet maar natuurlijk gun ik haar het beste buiten het huis.
je weet de reden nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gun haar het allerbeste buitenshuis en hoop dat er niets ernstigs is. Had gaar liever met nominatie zien vertrekken dan om deze reden.
helaas ook geen dag _ Geld meequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Eigen keus staat er misschien dan toch haar familie geëist dat ze er uit komt na wat 'm.a gister allemaal vertelde op de streams
Het lijkt me niet dat de familie in heeft kunnen grijpen zonder verdere redenen en het lijkt me ook niet op basis van wat we gezien hebben dat Chiara het opeens zat was. Er zal dus wel iets gebeurd zijn. Erg zonde, ze had sowieso een normale exit verdiend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Hoop alleszins niet dat het met die actie van gisterenavond te maken heeft met die gluiperd van een MA die weer heel veel luchtverkoop zal doen; en dat haar vader haar er uit wilde halen (zeer begrijpelijk), ook door de über vele haatreactie's (ook begrijpelijk).
Anderzijds misschien iets in haar familiale omgeving wat ik uiteraard ook niet hoop dus indien dat veel sterkte.
Alleszins Thumbs up Chiara !
Oh was al gedeeld zie ik. Sorry.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)dmf20230301_94644191[/url]
wat is er gisteravond gebeurd met MA?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Ptr67 het volgende:
Hoop alleszins niet dat het met die actie van gisterenavond te maken heeft met die gluiperd van een MA die weer heel veel luchtverkoop zal doen; en dat haar vader haar er uit wilde halen (zeer begrijpelijk), ook door de über vele haatreactie's (ook begrijpelijk).
Anderzijds misschien iets in haar familiale omgeving wat ik uiteraard ook niet hoop dus indien dat veel sterkte.
Alleszins Thumbs up Chiara !
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Diezelfde gedachte had me dochter @:Joyce-43 dus ook gaf ze net door de telefoon aan
Waarom niet, dat zijn toch ook priveomstandigheden...?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Als er een overlijden of zo is dan staat er toch vanwege familieomstandigheden en toch geen priveomstandigheden.
Ma verkondigde dat Chi haar benen spreide als hij bij haar in bed ging liggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wat is er gisteravond gebeurd met MA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |