Ah dat had ik gemist. vandaar dat chiara ook denkt dat Jolien grote kans maakt om er op te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:11 schreef ben34567 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb wil Jason een zwakkere kandidaat (die laag op de top 10 ranglijsten stond die ze gekregen hebben) nomineren om Charlotte te redden; en dus geen Lindsey en Ali.
Chiara; Jolien en Ias zal hij dus in gedachten hebben. Ik gok op Jolien.

Ja, ik ook, maar ben vaak niet snel genoegquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die probeer ik te vermijden op de streams

Misschien maakt hij het ook schoonquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Mandarijnen persen.. oke, prima.
Waarom moet je 3 schalen gebruiken voor de schillen, terwijl er op een meter een bak staat.
Chiara weer janken, dat het nog zo lang duurt voor het brood klaar is.
Kom zelf 2 uur eerder van je luie kut af en maak zelf brood

gewoon omdat het kan en meer afwas oplevert hahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Mandarijnen persen.. oke, prima.
Waarom moet je 3 schalen gebruiken voor de schillen, terwijl er op een meter een bak staat.
Chiara weer janken, dat het nog zo lang duurt voor het brood klaar is.
Kom zelf 2 uur eerder van je luie kut af en maak zelf brood

Dat hij zijn principes opzij legt en zoiets uit de wall koopt met zijn coins.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
Bart vraagt zich af of hij nu een voordeel van het huis krijgt.. keer biertje, flesje cava![]()
en camera weg daar

quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:20 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Dat hij zijn principes opzij legt en zoiets uit de wall koopt met zijn coins.

Ah, dat kan. Ondertussen komt Linds uit de douche..quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft zich gister op zn oude dag nog zitten uitsloven met jason
zal wel kapot moe zijn

Dacht even dat ze gedoucht had door je zinquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah, dat kan. Ondertussen komt Linds uit de douche..
Die krijgt iedere 3 maanden geld terug van het waterbedrijf

is toch al vaker met bewoners geweest zoiets.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
denk dat het gwn afgesproken is, geen cam op haar tijdens douchen

Dat denk ik dus ook, en ergens snap ik dat ook wel hoor. Niet iedereen is zo vrij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
denk dat het gwn afgesproken is, geen cam op haar tijdens douchen

Misschien loopt ze wel poedelnaakt door de badkamer en zien we het daarom nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, en ergens snap ik dat ook wel hoor. Niet iedereen is zo vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |