quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:36 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey heb geen grenzen. Noujah.. het douchedeurtje is er wel een hoor
misschien moet je die koptellie is opzettenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:36 schreef suzi1 het volgende:
ik hoor niks terwijl geluid aanstaat. goed he
ik woon in oost indie tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien moet je die koptellie is opzetten
of beidequote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:37 schreef ben34567 het volgende:
Jason die met zijn ogen Chiara en Mich volgt als ze naar binnen gaan. Zou hij Mich durven nomineren ?
Voor Jason is wel duidelijk dat de deur dicht zit, vraag is of hij nu van Chiara af wil.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:37 schreef ben34567 het volgende:
Jason die met zijn ogen Chiara en Mich volgt als ze naar binnen gaan. Zou hij Mich durven nomineren ?
Toch mag hij haar wel meer loslaten anders is het voor die heks behoorlijk moeilijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor Jason is wel duidelijk dat de deur dicht zit, vraag is of hij nu van Chiara af wil.
Ik ben er van overtuigd dat ze gaat als ze genomineerd wordt
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:48 schreef tassie127 het volgende:
Ik ga even wat Charlotte time sprokkelen tov haar verjaardag… nog 1 dag en 13 minuten tot mijn verjaardag
Das een zwempak met lange mouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:48 schreef Stargazing het volgende:
Waarom zit Charlotte met kleren aan in de hottub? weddenschap verloren?
anders zien we die neptieten van d'rquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:48 schreef Stargazing het volgende:
Waarom zit Charlotte met kleren aan in de hottub? weddenschap verloren?
want een hottub is nog niet warm genoeg zonder mouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:49 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Das een zwempak met lange mouwen
🤣🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:36 schreef ledn81 het volgende:
Ach een kut sfeer is ook een sfeerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:46 schreef tassie127 het volgende:
Eindelijk eens wat verbroederende streams. Het is echt gezellig. Mijn trommelvliezen vinden het wat minder maar er is sfeer in da house!
#metoo generatie hè!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
want een hottub is nog niet warm genoeg zonder mouwen
Dat dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach een kut sfeer is ook een sfeer
Waar moeit ze zich mee? ze zegt het zelf "de koffer van Ali"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:52 schreef suzi1 het volgende:
chi had wat gezien in de kiffer van ali tijdens het inpakken
maar ze zegt toch beter niks. had er niet over moeten beginnen'
vertelt het een andere keer
Snap het wel een beetje als je met kinderen werkt. En ze lost het zo toch goed op om niet ineens ergens halfnaakt online te staan. Snap het wel enigszinsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:51 schreef Stargazing het volgende:
Charlotte voelt zich echt een superster ofzo wat doet zij
hoezo 1 tikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ik heb een tik, dat ik niks aan mijn handen wil
Later zei ze het toch. 3 condooms begrijp ik er uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:52 schreef suzi1 het volgende:
chi had wat gezien in de kiffer van ali tijdens het inpakken
maar ze zegt toch beter niks. had er niet over moeten beginnen'
vertelt het een andere keer
had ze hem beloofd. koffer inpakken nav nomiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Waar moeit ze zich mee? ze zegt het zelf "de koffer van Ali"
niet gehoord, maar geloof je gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Later zei ze het toch. 3 condooms begrijp ik er uit.
Hopelijk Michelangeloquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jadson maakt zich niet druk over de nominaties en de reacties daarop
‘Niet te zwaar aan tillen hè’quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:21 schreef Krambo het volgende:
Jason komt nog even terug op zijn gesprekje met Chiara van eerder vanavond.
''ben je ok met wat ik vanavond zei''
- ''ja''
Lekker gek maken die Chiara.quote:
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graagquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Lekker gek maken die Chiara.
lijkt erop dat hij haar een beetje aan het mindfucken is, of aan het testen of zoiets
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
is gezellig man
toen was gezellig
maar NU, gezellug man
--lins
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen hequote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
leuk voor het spel maar niet qua aantrekkingquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen he
Die heeft ze al dat is Mimi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
Ik geloof echt dat die twee elkaar gebruiken voor het spel. Al denk ik wel dat bij Mimi het lastig begint te worden. Die heeft inmiddels wel een verliefdheid ontwikkeld.quote:
Hij benadert alles heel analytisch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:51 schreef suzi1 het volgende:
fijne voor mies is dat hij iedere maand wel weer verliefd is op een ander. dus die zal er geen last van hebben zodra hij het spel uit is.
bij jason voelt het wrs te serieus aan, maar bij hem is t meer overdracht wat er speelt.
en in een besloten groep ga je vaak iemand wel leuk vinden. kiezen uit kwaaien in dit geval
valt me nog mee dat hij zich niet gebroken voelt. maar kan zijn gevoel niet echt inschatten hoe hij daarmee omgaat
Hij heeft bij Mimi geïnformeerd hoe het zat. Die zei ga ervoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij benadert alles heel analytisch.
Hij mist een bepaald fingerspitzengefull.
Je ziet dat ze heel close is met Micha. Dat ze samen in bed liggen. Vaak samen zijn. Dan is het een soort ongeschreven regel dat je daar dan niet tussen komt.
Je verovert een vrouw niet door haar uit bed te halen en dan aan een vragenvuur te onderwerpen.
We maken stokjes voor Lindseyquote:Op woensdag 1 maart 2023 06:17 schreef Hunter het volgende:
Goedemorgen COS,
De houtzagerij is in vol bedrijf
Jason kan denk ik pas nomineren wanneer bekend is wie de vrijstelling heeft gewonnen met de optredensquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
Gm! Alles nog stil in huis.
Vandaag de twerkshow van mimi en jolien. Ali naar de secret room.
En wanneer zou Jason mogen nomineren.. misschien wel 3 personen en dan met Char erbij 4 op de bank. En dan een dubbele exit? Zou leuk zijn
Like it!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
En wanneer zou Jason mogen nomineren.. misschien wel 3 personen en dan met Char erbij 4 op de bank. En dan een dubbele exit? Zou leuk zijn
Verwacht vanavond later een keer jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jason kan denk ik pas nomineren wanneer bekend is wie de vrijstelling heeft gewonnen met de optredens
Nee over dat ze thuis waren en niemand hun verhalen van BB wilde horen omdat iedereen het al op tv had gezienquote:
Hangen waarschijnlijk ook met tape aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
anders zien we die neptieten van d'r![]()
De kijker, maar vraag me niet hoequote:Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stemmen wij voor de vrijstelling of is het alleen de punten die de bewoners geven?
Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stemmen wij voor de vrijstelling of is het alleen de punten die de bewoners geven?
Gm. Twerkshow hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:30 schreef suzi1 het volgende:
iemand heeft met mij ias gestemd in pol 1
en 2 met mij in pol 2
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?
Vanavond is er nog een optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?
Ze was hem gisteren al kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
Chiara hield knuffelsessie met ring van goja
Ja ik las het net in de cos.. ver kan ie dan gelukkig niet zijnquote:
Zou de echt nog beweging in zitten.?quote:
Als 1ste Koperaal Chef?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara vraagt aan bart of hij streng is, hij denkt ut nie
Nu begrijp ik de verhouding die Lindsey heeft met water beter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat 100% van de mensen die water drinken sterft aldus Chiara
Altijd hoger als mijn hahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste korporaal chef. Is nu ook geen graad in het leger om fier op te zijn.
zat ik net ook op te zoeken hoe dat in belgie zit.. maar dat isquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste korporaal chef. Is nu ook geen graad in het leger om fier op te zijn.
lucky day van sommige mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is weer de favoriet van de FEBO regie
Dacht precies hetzelfde, maar is wel genie troepen, volgens mij heb je niet zoveel rangen daarinquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zat ik net ook op te zoeken hoe dat in belgie zit.. maar dat is
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde, maar is wel genie troepen, volgens mij heb je niet zoveel rangen daarin
Ben oprecht verbaasd, had hem hogerop verwacht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Moest ik ook denken. Zou denken dat die MINSTENS graad van sergeant zou hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Bart moet nog een paar jaartjes. Heeft hij het al eens over gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Militairen mogen ook best vroeg op pensioen toch?
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.quote:
hoezo dann blodneus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.
Heb het niet gezien dat ze aan het bloeden was.
Hier in dit vervloekte huis!quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Nu is Ali kreupel staat er vloek op het huis?
muppet haha hij krijgt steeds meer namen hier.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik geloof die dromen echt niet van MA
Trouwens ook respectloos Bart zit wat te vertellen over zijn leven en dan komt Muppet er tussendoor
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.
Tampon in haar neusgat en opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee.. werd ze geloof ik mee wakker.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Tampon in haar neusgat en opgelost.
Ze leeft nog hoor niet zo dramatischquote:
bloedarmoedequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze leeft nog hoor niet zo dramatisch
ik heb dat zo gedacht en bloedneusquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee.. werd ze geloof ik mee wakker.
Is wel al een paar dagen aan het niezen.. zal wel adertje gesprongen zijn geweest.
No worries, alles weer oke met haar nu
Onzin. De telefoons zijn toch nog helemaal niet zo ver ontwikkeld dat ze Bart zouden kunnen verstaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
Telefoon van bart luistert ongewild mee.
Lag op tafel, gesprek over verrekijkers, tikte wat in google maar kreeg verrekijkers te zien
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:23 schreef mario390 het volgende:
hoezo is bedstream wanneer somige
wakkerker zijn?
Ja Ali, politie is eigenlijk ook een soort BB.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
Ali : "Bart kan de politie u echt afluisteren zonder u iets te laten weten?"![]()
TRINGTRING
Ali "Met Ali?"
Politie : "Goedemorgen meneer Buhran, we hebben besloten u te gaan afluisteren. Fijne dag nog"
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
Ali : "Bart kan de politie u echt afluisteren zonder u iets te laten weten?"![]()
TRINGTRING
Ali "Met Ali?"
Politie : "Goedemorgen meneer Buhran, we hebben besloten u te gaan afluisteren. Fijne dag nog"
Ja was in 2021 gedurende weken hot nieuws bij ons.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
bart vindt als ge wapens van uw werk mee pakt, dat doede gewoon niet, heeft hij wel gedaan
heel het systeem in slecht daglicht gebracht.
leger is werkgever, heeft daarvan gestolen, dan op de vlucht.
burgemeerster vindt die.. da kan niet zegt ali
(was ook raar verhaal)
bij 'ons' ook lokaal dan,.. was hier net 20 min vandaan waar ik woon in ned. Was blij dat hij was opgepaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja was in 2021 gedurende weken hot nieuws bij ons.
ah ja jullie hebben maar 1 stream.. vergeet ik wel eens.quote:
Noem het maar niks. De hoofdrolspeelster heeft de hoofdrolquote:
alles kan, koffiekan, theekanquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef mario390 het volgende:
weet je dat ik wanneer ik will op
vlc player en daar bij iptv de bb ned. stream opnehmen
kann?
jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lekker praten over het uitschot van de maatschappij. Goed bezig jongens!
Vind wel grappig hoe Ali altijd zegt he, Bart?
Was voor Jason zijn tijd. Dutroux is in 1996 opgepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
bart komt altijd lang het huis van mark als ze gaan duiken.
ali: die heeft echt zijn spijt niet geuit he bart, hij moet vrijkomen vindt ie
ali heeft documentaires daarover gekeken.
jason; wat heeft hij geflikt. (kent het verhaal blijkbaar niet)
Over wie ging dit verhaal?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Als je het verteld vertel het dan goed chiara
Hij nam een biertje in de kroeg en de eerste keer was die nog of weg gestuurd of zelf nog weggegaan hij was voor 2de keer in de kroeg en toen is politie gebeld
Ruinerwold die kinderen en Ismael was weggelopenquote:
ik geloof niet dat zij blij isquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
chiara woont aan het kanaal, worden er vaak in gevonden, als ze een plons hoort gaat ze altijd kijken (ook in de avond/nacht)
tip om haar te zien
Telkens een baksteen in het water gooien als de Chiara haters haar slapeloze nachten willen bezorgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
chiara woont aan het kanaal, worden er vaak in gevonden, als ze een plons hoort gaat ze altijd kijken (ook in de avond/nacht)
tip om haar te zien
gniffelquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Telkens een baksteen in het water gooien als de Chiara haters haar slapeloze nachten willen bezorgen
Lindsey zal niet in het kanaal springen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
tip om haar te zien
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
De hoarder aka kartkleuter verstopt een oorstokje in z'n oor voor thuis.
sodeju wat gaat hij er diep in
Daarmee lukt het wel
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Was gevallen blijkbaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
Jason haalt een plafond plaat eruit, geen idee wat of waarom
[ afbeelding ]
Nee..Wim Kan kan niet meerquote:
Knap dat jullie dat verstaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
chiara en mimi in badkamer
chiara zegt: ik denk dat jolien hem wel kan gebruiken, de prijs (vrijstelling)
dus.. denk maar aan haar (geeft ze als tip)
De vraag is of Mimi Jolien er ook zo graag in wil houden. Met Jolien weg kan hij de hele dag aan Chiara plakken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
chiara en mimi in badkamer
chiara zegt: ik denk dat jolien hem wel kan gebruiken, de prijs (vrijstelling)
dus.. denk maar aan haar (geeft ze als tip)
haha ik heb oortjes ingedaan anders hoor ik het ook niet altijdquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Knap dat jullie dat verstaan.
Ik durf tv niet harder te zetten i.v.m. burenoverlast
Denk dat hij Jolien speltechnisch/ tactisch wel meeneemt.. zwakke speler zal ie denken.. wipt ie die op het eind wel eruit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag is of Mimi Jolien er ook zo graag in wil houden. Met Jolien weg kan hij de hele dag aan Chiara plakken.
Begrijp ik ook zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
charlotte:
jason heeft gister al tegen charlotte gezegd dat alles er vanaf hangt of charlotte genomineerd blijft OF dat ze opeens vrijstelling krijgt..
Hij moet er anders 3 bedenken.. en als ze wel nog genomineerd blijft 2
wellicht dat hij dus niet chacha nomineert dan.. maak ik hier op uit. en anders gaat nomineren als ze wel erop blijft.
We zitten on topicquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgen nomineren.. dan moet hij eerder nomineren dan dat er een vrijstelling gewonnen kan worden met de acts?
Oh, dat moet ik in de sc vragen zeker.
Tnx dan is er weinig ruimte om te stemmen voor een winnaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
We zitten on topic, gaat toch erover op de streams nu ook.
Daar hadden ze het net ook over, charlotte denkt daarom dat de act niet vanavond komt maar vanmiddag.. omdat ze anders niet weten wie de vrijstelling heeft.. lastig nomineren dan.
Daarna vertelde ze dat wat jason haar gezegd had.
Ik zou bij deze 3 op alfabetische volgorde gaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:11 schreef ben34567 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb wil Jason een zwakkere kandidaat (die laag op de top 10 ranglijsten stond die ze gekregen hebben) nomineren om Charlotte te redden; en dus geen Lindsey en Ali.
Chiara; Jolien en Ias zal hij dus in gedachten hebben. Ik gok op Jolien.
die probeer ik te vermijden op de streamsquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx dan is er weinig ruimte om te stemmen voor een winnaar.
Ik zat bij die mandarijnenverneuker
Ah dat had ik gemist. vandaar dat chiara ook denkt dat Jolien grote kans maakt om er op te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:11 schreef ben34567 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb wil Jason een zwakkere kandidaat (die laag op de top 10 ranglijsten stond die ze gekregen hebben) nomineren om Charlotte te redden; en dus geen Lindsey en Ali.
Chiara; Jolien en Ias zal hij dus in gedachten hebben. Ik gok op Jolien.
Ja, ik ook, maar ben vaak niet snel genoegquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die probeer ik te vermijden op de streams
Misschien maakt hij het ook schoonquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Mandarijnen persen.. oke, prima.
Waarom moet je 3 schalen gebruiken voor de schillen, terwijl er op een meter een bak staat.
Chiara weer janken, dat het nog zo lang duurt voor het brood klaar is.
Kom zelf 2 uur eerder van je luie kut af en maak zelf brood
gewoon omdat het kan en meer afwas oplevert hahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Mandarijnen persen.. oke, prima.
Waarom moet je 3 schalen gebruiken voor de schillen, terwijl er op een meter een bak staat.
Chiara weer janken, dat het nog zo lang duurt voor het brood klaar is.
Kom zelf 2 uur eerder van je luie kut af en maak zelf brood
Dat hij zijn principes opzij legt en zoiets uit de wall koopt met zijn coins.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
Bart vraagt zich af of hij nu een voordeel van het huis krijgt.. keer biertje, flesje cava![]()
en camera weg daar
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:20 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Dat hij zijn principes opzij legt en zoiets uit de wall koopt met zijn coins.
Ah, dat kan. Ondertussen komt Linds uit de douche..quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft zich gister op zn oude dag nog zitten uitsloven met jason
zal wel kapot moe zijn
Dacht even dat ze gedoucht had door je zinquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah, dat kan. Ondertussen komt Linds uit de douche..
Die krijgt iedere 3 maanden geld terug van het waterbedrijf
is toch al vaker met bewoners geweest zoiets.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
denk dat het gwn afgesproken is, geen cam op haar tijdens douchen
Dat denk ik dus ook, en ergens snap ik dat ook wel hoor. Niet iedereen is zo vrij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
denk dat het gwn afgesproken is, geen cam op haar tijdens douchen
Misschien loopt ze wel poedelnaakt door de badkamer en zien we het daarom nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, en ergens snap ik dat ook wel hoor. Niet iedereen is zo vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |