Ik geloof echt dat die twee elkaar gebruiken voor het spel. Al denk ik wel dat bij Mimi het lastig begint te worden. Die heeft inmiddels wel een verliefdheid ontwikkeld.quote:
Hij benadert alles heel analytisch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:51 schreef suzi1 het volgende:
fijne voor mies is dat hij iedere maand wel weer verliefd is op een ander. dus die zal er geen last van hebben zodra hij het spel uit is.
bij jason voelt het wrs te serieus aan, maar bij hem is t meer overdracht wat er speelt.
en in een besloten groep ga je vaak iemand wel leuk vinden. kiezen uit kwaaien in dit geval
valt me nog mee dat hij zich niet gebroken voelt. maar kan zijn gevoel niet echt inschatten hoe hij daarmee omgaat
Hij heeft bij Mimi geïnformeerd hoe het zat. Die zei ga ervoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij benadert alles heel analytisch.
Hij mist een bepaald fingerspitzengefull.
Je ziet dat ze heel close is met Micha. Dat ze samen in bed liggen. Vaak samen zijn. Dan is het een soort ongeschreven regel dat je daar dan niet tussen komt.
Je verovert een vrouw niet door haar uit bed te halen en dan aan een vragenvuur te onderwerpen.
We maken stokjes voor Lindseyquote:Op woensdag 1 maart 2023 06:17 schreef Hunter het volgende:
Goedemorgen COS,
De houtzagerij is in vol bedrijf
Jason kan denk ik pas nomineren wanneer bekend is wie de vrijstelling heeft gewonnen met de optredensquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
Gm! Alles nog stil in huis.
Vandaag de twerkshow van mimi en jolien. Ali naar de secret room.
En wanneer zou Jason mogen nomineren.. misschien wel 3 personen en dan met Char erbij 4 op de bank. En dan een dubbele exit? Zou leuk zijn
Like it!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
En wanneer zou Jason mogen nomineren.. misschien wel 3 personen en dan met Char erbij 4 op de bank. En dan een dubbele exit? Zou leuk zijn
Verwacht vanavond later een keer jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jason kan denk ik pas nomineren wanneer bekend is wie de vrijstelling heeft gewonnen met de optredens
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:36 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey heb geen grenzen. Noujah.. het douchedeurtje is er wel een hoor
Nee over dat ze thuis waren en niemand hun verhalen van BB wilde horen omdat iedereen het al op tv had gezienquote:
Hangen waarschijnlijk ook met tape aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
anders zien we die neptieten van d'r![]()
De kijker, maar vraag me niet hoequote:Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stemmen wij voor de vrijstelling of is het alleen de punten die de bewoners geven?
Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stemmen wij voor de vrijstelling of is het alleen de punten die de bewoners geven?
Gm. Twerkshow hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:30 schreef suzi1 het volgende:
iemand heeft met mij ias gestemd in pol 1
en 2 met mij in pol 2
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?
Vanavond is er nog een optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?
Ze was hem gisteren al kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
Chiara hield knuffelsessie met ring van goja
Ja ik las het net in de cos.. ver kan ie dan gelukkig niet zijnquote:
Zou de echt nog beweging in zitten.?quote:
Als 1ste Koperaal Chef?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara vraagt aan bart of hij streng is, hij denkt ut nie
Nu begrijp ik de verhouding die Lindsey heeft met water beter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat 100% van de mensen die water drinken sterft aldus Chiara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |