Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stemmen wij voor de vrijstelling of is het alleen de punten die de bewoners geven?
Gm. Twerkshow hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:50 schreef happyme28 het volgende:
Gm! Alles nog stil in huis.
Vandaag de twerkshow van mimi en jolien. Ali naar de secret room.
En wanneer zou Jason mogen nomineren.. misschien wel 3 personen en dan met Char erbij 4 op de bank. En dan een dubbele exit? Zou leuk zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:30 schreef suzi1 het volgende:
iemand heeft met mij ias gestemd in pol 1
en 2 met mij in pol 2
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje onduidelijk. De kijker mag stemmen maar hun geven zelf ook punten. Misschien pakken ze een gemiddelde tussen die twee?
Vanavond is er nog een optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk zoiets. Maar geen idee waar/wanneer de kijker kan stemmen. Die heeft officieel ook nog niet alles gezien, toch?
Ze was hem gisteren al kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
Chiara hield knuffelsessie met ring van goja
Ja ik las het net in de cos.. ver kan ie dan gelukkig niet zijnquote:
Zou de echt nog beweging in zitten.?quote:
Als 1ste Koperaal Chef?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Monique___ het volgende:
chiara vraagt aan bart of hij streng is, hij denkt ut nie
Nu begrijp ik de verhouding die Lindsey heeft met water beter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat 100% van de mensen die water drinken sterft aldus Chiara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |