hoezo 1 tikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ik heb een tik, dat ik niks aan mijn handen wil
Later zei ze het toch. 3 condooms begrijp ik er uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:52 schreef suzi1 het volgende:
chi had wat gezien in de kiffer van ali tijdens het inpakken
maar ze zegt toch beter niks. had er niet over moeten beginnen'
vertelt het een andere keer
had ze hem beloofd. koffer inpakken nav nomiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Waar moeit ze zich mee? ze zegt het zelf "de koffer van Ali"
niet gehoord, maar geloof je gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Later zei ze het toch. 3 condooms begrijp ik er uit.
Hopelijk Michelangeloquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jadson maakt zich niet druk over de nominaties en de reacties daarop
‘Niet te zwaar aan tillen hè’quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:21 schreef Krambo het volgende:
Jason komt nog even terug op zijn gesprekje met Chiara van eerder vanavond.
''ben je ok met wat ik vanavond zei''
- ''ja''
Lekker gek maken die Chiara.quote:
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graagquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Lekker gek maken die Chiara.
lijkt erop dat hij haar een beetje aan het mindfucken is, of aan het testen of zoiets
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
is gezellig man
toen was gezellig
maar NU, gezellug man
--lins
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen hequote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
leuk voor het spel maar niet qua aantrekkingquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen he
Die heeft ze al dat is Mimi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |