Hopelijk Michelangeloquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jadson maakt zich niet druk over de nominaties en de reacties daarop
‘Niet te zwaar aan tillen hè’quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:21 schreef Krambo het volgende:
Jason komt nog even terug op zijn gesprekje met Chiara van eerder vanavond.
''ben je ok met wat ik vanavond zei''
- ''ja''
Lekker gek maken die Chiara.quote:
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graagquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Lekker gek maken die Chiara.
lijkt erop dat hij haar een beetje aan het mindfucken is, of aan het testen of zoiets
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
is gezellig man
toen was gezellig
maar NU, gezellug man
--lins
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen hequote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
leuk voor het spel maar niet qua aantrekkingquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze het wel leuk zo'n kwispelende puppy die haar achterna loopt. Makkelijk te bespelen he
Die heeft ze al dat is Mimi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
en dat gedrag maakt hem onrechtstreeks ook aantrekkelijker voor haar; niet als een verliefd lammetje achter haar lopen want dat hebben dit type vrouwen niet graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |