hoezo dann blodneus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.
Heb het niet gezien dat ze aan het bloeden was.
Hier in dit vervloekte huis!quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Nu is Ali kreupel staat er vloek op het huis?
muppet haha hij krijgt steeds meer namen hier.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik geloof die dromen echt niet van MA
Trouwens ook respectloos Bart zit wat te vertellen over zijn leven en dan komt Muppet er tussendoor
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.
Tampon in haar neusgat en opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee.. werd ze geloof ik mee wakker.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Tampon in haar neusgat en opgelost.
Ze leeft nog hoor niet zo dramatischquote:
bloedarmoedequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze leeft nog hoor niet zo dramatisch
ik heb dat zo gedacht en bloedneusquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee.. werd ze geloof ik mee wakker.
Is wel al een paar dagen aan het niezen.. zal wel adertje gesprongen zijn geweest.
No worries, alles weer oke met haar nu
Onzin. De telefoons zijn toch nog helemaal niet zo ver ontwikkeld dat ze Bart zouden kunnen verstaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
Telefoon van bart luistert ongewild mee.
Lag op tafel, gesprek over verrekijkers, tikte wat in google maar kreeg verrekijkers te zien
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:23 schreef mario390 het volgende:
hoezo is bedstream wanneer somige
wakkerker zijn?
Ja Ali, politie is eigenlijk ook een soort BB.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
Ali : "Bart kan de politie u echt afluisteren zonder u iets te laten weten?"![]()
TRINGTRING
Ali "Met Ali?"
Politie : "Goedemorgen meneer Buhran, we hebben besloten u te gaan afluisteren. Fijne dag nog"
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
Ali : "Bart kan de politie u echt afluisteren zonder u iets te laten weten?"![]()
TRINGTRING
Ali "Met Ali?"
Politie : "Goedemorgen meneer Buhran, we hebben besloten u te gaan afluisteren. Fijne dag nog"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |