Altijd hoger als mijn hahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste korporaal chef. Is nu ook geen graad in het leger om fier op te zijn.
zat ik net ook op te zoeken hoe dat in belgie zit.. maar dat isquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste korporaal chef. Is nu ook geen graad in het leger om fier op te zijn.
lucky day van sommige mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is weer de favoriet van de FEBO regie
Dacht precies hetzelfde, maar is wel genie troepen, volgens mij heb je niet zoveel rangen daarinquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zat ik net ook op te zoeken hoe dat in belgie zit.. maar dat is
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde, maar is wel genie troepen, volgens mij heb je niet zoveel rangen daarin
Ben oprecht verbaasd, had hem hogerop verwacht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Moest ik ook denken. Zou denken dat die MINSTENS graad van sergeant zou hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Bart moet nog een paar jaartjes. Heeft hij het al eens over gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Militairen mogen ook best vroeg op pensioen toch?
vanmorgen om 8 uur had ze even een bloedneus. Ze is toen even naar de wc geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |