Nee..Wim Kan kan niet meerquote:
Knap dat jullie dat verstaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
chiara en mimi in badkamer
chiara zegt: ik denk dat jolien hem wel kan gebruiken, de prijs (vrijstelling)
dus.. denk maar aan haar (geeft ze als tip)
De vraag is of Mimi Jolien er ook zo graag in wil houden. Met Jolien weg kan hij de hele dag aan Chiara plakken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
chiara en mimi in badkamer
chiara zegt: ik denk dat jolien hem wel kan gebruiken, de prijs (vrijstelling)
dus.. denk maar aan haar (geeft ze als tip)
haha ik heb oortjes ingedaan anders hoor ik het ook niet altijdquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Knap dat jullie dat verstaan.
Ik durf tv niet harder te zetten i.v.m. burenoverlast
Denk dat hij Jolien speltechnisch/ tactisch wel meeneemt.. zwakke speler zal ie denken.. wipt ie die op het eind wel eruit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag is of Mimi Jolien er ook zo graag in wil houden. Met Jolien weg kan hij de hele dag aan Chiara plakken.
Begrijp ik ook zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
charlotte:
jason heeft gister al tegen charlotte gezegd dat alles er vanaf hangt of charlotte genomineerd blijft OF dat ze opeens vrijstelling krijgt..
Hij moet er anders 3 bedenken.. en als ze wel nog genomineerd blijft 2
wellicht dat hij dus niet chacha nomineert dan.. maak ik hier op uit. en anders gaat nomineren als ze wel erop blijft.
We zitten on topicquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgen nomineren.. dan moet hij eerder nomineren dan dat er een vrijstelling gewonnen kan worden met de acts?
Oh, dat moet ik in de sc vragen zeker.
Tnx dan is er weinig ruimte om te stemmen voor een winnaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
We zitten on topic, gaat toch erover op de streams nu ook.
Daar hadden ze het net ook over, charlotte denkt daarom dat de act niet vanavond komt maar vanmiddag.. omdat ze anders niet weten wie de vrijstelling heeft.. lastig nomineren dan.
Daarna vertelde ze dat wat jason haar gezegd had.
Ik zou bij deze 3 op alfabetische volgorde gaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:11 schreef ben34567 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb wil Jason een zwakkere kandidaat (die laag op de top 10 ranglijsten stond die ze gekregen hebben) nomineren om Charlotte te redden; en dus geen Lindsey en Ali.
Chiara; Jolien en Ias zal hij dus in gedachten hebben. Ik gok op Jolien.
die probeer ik te vermijden op de streamsquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx dan is er weinig ruimte om te stemmen voor een winnaar.
Ik zat bij die mandarijnenverneuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |