Was vorig jaar bij Kitty toch ook. Dat pak wat nooit uit ging bleek achteraf toch gewoon gewassen te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is toch al vaker met bewoners geweest zoiets.
vind het wel knap dat het haar lukt om het knotje niet los te laten zien
Wie?quote:
Beetje sneu dat ze haar erin hebben gestopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wie?![]()
Die heeft echt niks kunnen betekenen in dit programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de SR mogen we meestal volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
Beetje raar die lange sl nu.
Plafondplaat maken of de acts nu ivm vrijstelling/ nomineren.
Meestal SR pas om 14 uur.
Zal idd zo iets zijn, en ik denk dat vanavond in de uitzending alle acts komen en mensen kunnen stemmen en morgenmiddag genomineerd moet worden en die morgenavond weer uitzenden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
En de SR mogen we meestal volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
Maar de nomies worden meestal toch donderdagochtend bekend gemaakt aan de bewoners/ons?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Zal idd zo iets zijn, en ik denk dat vanavond in de uitzending alle acts komen en mensen kunnen stemmen en morgenmiddag genomineerd moet worden en die morgenavond weer uitzenden.
Dan zullen ze de kijkers 12 uur geven om te stemmen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En de SR mogen we meestal volgen.
[..]
Maar de nomies worden meestal toch donderdagochtend bekend gemaakt aan de bewoners/ons?
Geen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ik val ff binnen...waarom de streamlock?
Misschien het plafond fixen. Maar eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Waren de afvoerbuizen ook niet weer verstopt deze ochtend ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien het plafond fixen. Maar eigenlijk geen idee.
Dat weet niemand, wachten tot ze terug zijn dan weten we het misschienquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ik dacht misschien had bb ze naar de woonkamer geroepen of iets dergelijksquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet niemand, wachten tot ze terug zijn dan weten we het misschien
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijfquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:01 schreef Jockari het volgende:
Ik begin de reclame op GoPlay al leuker te vinden dan de SL confessions.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijf
[..]
Ilse heeft inmiddels ook meer zendtijd gehad in de SL dan tijdens haar hele verblijf
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |