quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
van de spermavlieg
angelo snelzaad
via de coentunnel beentjes zo floep
Ga nu niet schelden Mario Je weet niet wat er aan de hand isquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze kutmeiden op twitter zijn schuld
en mimi met zijn gedoe
Je kan alleen gokken wat er is, niemand weet het zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar man kann het ahnen wanneer man
niet helemal dom is
Denk het niet, nog een dikke maand voor de boeg. Dan komen er geen nieuwe bewoners meer bij, alleen oud bewoners verwacht ik nog eind van de maand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef BB-King het volgende:
Nou moe... Chiara weg.![]()
Heel jammer als je favoriet er op zo'n manier uit gaat.
Bedankt voor de leuke streams meid. Het was een stuk interessanter met jou in huis.
In ieder geval krijgen de haters niet de voldoening om haar weggestemd te zien worden.
O en kom maar op met die nieuwe bewoner.
We gaan nu niet weer iemand van de oude garde redden hè?
Oh, granatenschnell!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
schade echt, ik kann maar 3 dagen paer week bijna niet
voilgen maar nu dat zij met granaten weg is nu is
sneu
granaten bedoel ik granatenschnell
zo jammer hoe Jason aan Bart gaat hangenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jason praat met ali en zegt dat die secret missie winsten van ali een reden kan zijn om op hem te stemmen.Bart dus goed ingefluisterd bij Jason.
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:16 schreef BB-King het volgende:
Nou moe... Chiara weg.![]()
Heel jammer als je favoriet er op zo'n manier uit gaat.
Bedankt voor de leuke streams meid. Het was een stuk interessanter met jou in huis.
In ieder geval krijgen de haters niet de voldoening om haar weggestemd te zien worden.
O en kom maar op met die nieuwe bewoner.
We gaan nu niet weer iemand van de oude garde redden hè?
hij had die gepikt uit dr kofferquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
schade echt, ik kann maar 3 dagen paer week bijna niet
voilgen maar nu dat zij met granaten weg is nu is
sneu
granaten bedoel ik granatenschnell
Hij hangt niet aan Bart. Hij gebruikt de info. Daarnaast zijn ze beide redelijk analytisch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo jammer hoe Jason aan Bart gaat hangen![]()
![]()
neee niemand meer terug, teveel informatie. als er nu nog iemand terug zou komen zou ik meteen stoppen met kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komen
Goeie genade .. saairon terugquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komen
joh ook jij mag van mij ook meedoen hoor. is al sinds de sl specuusquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Overigens moest Rob 48 uur wachten en Chiara is meteen weg. Verder hoef ik niet zozeer over de reden te speculeren. Horen dat morgen in de uitzending wel als dat nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |