Hij is nog niet geland.. charlotte vraagt t na bij Lindsey!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een vette sneer vond ik het en lyndsey en charlotte reageren er wel goed op.
Linds ging lachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een vette sneer vond ik het en lyndsey en charlotte reageren er wel goed op.
Dat was jolien die dat vroeg niet charlottequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij is nog niet geland.. charlotte vraagt t na bij Lindsey!!
Wa bedoel ze daarmee?
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Kayro het volgende:
Snakes don't bite
Until you step on them...
-knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Drama kut..
Nu wel een grote muil. Pot verwijt de ketel dus
Ze pakken ons alles afquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolijn vnd het respectloos ineens
dat reetschudden optreden
![]()
![]()
Dat bedoel ik en ze lacht dus zo ernstig zal het niet zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Chiara zag er ondanks alles vrolijk uit.
Haar erfenis van 4 coins gaan naar Jolien.
"You know what they say about snakes, they don't bite until you step on them."
dus datquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijn
knipquote:
Charlotte zat naast lindsey op de bank ze fluisterde gelijk nadat BB stopte in linds d'r oor nog voor jolien 😉quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was jolien die dat vroeg niet charlotte
Die is er gewoon uit zelf bescherming uit gegaan op aandringen van familie. Wie weet wel bedreigingen. BB framed het heel anders nu, maar ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
dus datquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Drama kut..
Nu wel een grote muil. Pot verwijt de ketel dus
is ook geen correct englischquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Die sneer snap ik niet. Je moet naar huis omdat er van alles over je gezegd en geschreven is door je eigen gedrag en dan nog natrappen. Dit is echt hoe ze is. Maar ja veel geluk buiten voor haar. Hoop dat ze iets leert van alles.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was nog even een sneer naar Charlotte en Lindsey dus kom op zo ernstig zal het niet zijn
Oh sorry niet mee gekregenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Charlotte zat naast lindsey op de bank ze fluisterde gelijk nadat BB stopte in linds d'r oor nog voor jolien 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |