En als er een nieuw iemand komt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
neee niemand meer terug, teveel informatie. als er nu nog iemand terug zou komen zou ik meteen stoppen met kijken.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij had die gepikt uit dr koffer
maar zei dat hij hem van haar gehad (staat L&F mooier)
ze heeft het toen maar gelaten dat hij de granaten bleef dragen
kon maar eens af gaan he
Dat dacht ik net ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Overigens moest Rob 48 uur wachten en Chiara is meteen weg. Verder hoef ik niet zozeer over de reden te speculeren. Horen dat morgen in de uitzending wel als dat nodig is.
jij vroeg je toch af hoe en wat met die granaten. over wie ging datquote:
dan nog niet, die wordt bij de eerst volgende stemming eruit gestemd, wat ik logisch zou vinden.quote:
Dan denk ik dat ze op het laatste moment een aanbod heeft gehad van NASA en morgenvroeg vertrekt naar het ISSquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
joh ook jij mag van mij ook meedoen hoor. is al sinds de sl specuus
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heinekenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komen
ach ja het blijf BBquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
dan nog niet, die wordt bij de eerst volgende stemming eruit gestemd, wat ik logisch zou vinden.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heineken
Rob is zijn koffer al weer aan het pakken hoor, en loopt weer als een kievit....quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of de laatste die eruit is gegaan, mag terug komen
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Robbie weer helemaal de oude, terug met campingstoel en sixpack heineken
ja wat deed hij? ik weet nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij vroeg je toch af hoe en wat met die granaten. over wie ging dat
even bij je les blijven
MIMI
NIemand heeft gezien wat er gebeurd was een SL van bijna 3 uur en toen de beelden terug kwamen was ze weg.quote:
Neequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:26 schreef suzi1 het volgende:
afgesloten van buitenwereld
schreeuw schreeuw
er is ramp in italia
antw klopt niet met zijn vraag hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand heeft gezien wat er gebeurd was een SL van bijna 3 uur en toen de beelden terug kwamen was ze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |