Denk dat die ellende nog moet komen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Chiara zag er ondanks alles vrolijk uit.
Haar erfenis van 4 coins gaan naar Jolien.
"You know what they say about snakes, they don't bite until you step on them."
met de bettonschaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze pakken ons alles af
Bernt aan het hek?
Deze viel echt wel mee in vergelijking met de snakebewegingen van Lindsey en Charlotte. En niet vreemd dat ze daar een beetje van terugbijt. Toen ik dat zag dacht ik gelijk shiiit dat doe je echt niet zo op tv, schrok er een beetje van, had dat niet verwacht van ze. En ook al hadden ze het niet zo slecht bedoeld, hadden ze dat echt wel kunnen bedenken. Verder niet te zwaar aan tillen zou ik zeggen, maar vind dit een best milde en logische reactie wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een vette sneer vond ik het en lyndsey en charlotte reageren er wel goed op.
die valt steeds meer door de mandquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op Bart waar is je verontwaardiging over wat chiara zei.
Is geen natrappen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Bb over buitenwereld en niets mee krijgen. Chiara erfenis. Ze kijkt vrolijk en zegt snakes don,'t bite till you steps on them. Ben benieuwd wat Bart van deze sneer richting charlotte en lyndsey vind. Natrappen als je er al uit bent.
??????quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die valt steeds meer door de mand
klootzakkie
jammer dat Jason hem hoog heeft zitten
Kan iemand dit voor mij verduidelijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
schade echt, ik kann maar 3 dagen paer week bijna niet
voilgen maar nu dat zij met granaten weg is nu is
sneu
granaten bedoel ik granatenschnell
Iedereen daar heeft Bart hoog zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die valt steeds meer door de mand
klootzakkie
jammer dat Jason hem hoog heeft zitten
Ja, niets mee doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:39 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij verduidelijken?
Onzin, want toen ik onlangs (een beetje onbewust) aan het slowchatten was hier, werd ik toch echt (terecht) op mijn vingers getikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:38 schreef mario390 het volgende:
Knip Mario Post dan gewoon over de streams dan is er niets aan de hand
een slang uit een mandje laten dansenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, gooi er maar een opdracht in o.i.d.
Als er toch geen doden te betreuren zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |