Sorry, zit in het zonnetjequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:40 schreef suzi1 het volgende:
iemand die wel zag wat er op de kaart stond?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een slang uit een mandje laten dansen![]()
Verwacht het ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, nog een dikke maand voor de boeg. Dan komen er geen nieuwe bewoners meer bij, alleen oud bewoners verwacht ik nog eind van de maand.
strak ideequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Verwacht het ook eigenlijk niet.
Misschien kan BB iets verzinnen door een acteur als nieuwe bewoner in te brengen.
Daarna wint hij/zij ook nog eens een challenge waardoor hij 25.000 euro van de pot wint.
De bewoners hebben hier geen weet van en gaan dan natuurlijk enorm verontwaardigd zijn.
Vervolgens wint hij/zij ook dankzij manipulatie van BB een challenge waardoor iedereen is genomineerd.
MOL WEEK
had jij 2 aan dan ofzo ik zag haar nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef BB-King het volgende:
Chiara zag er ondanks alles vrolijk uit.
Haar erfenis van 4 coins gaan naar Jolien.
"You know what they say about snakes, they don't bite until you step on them."
Nee stream 1.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had jij 2 aan dan ofzo ik zag haar niet
die krijgt thuis op der kop van papa zeg jij maar niet zo ergquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en ze lacht dus zo ernstig zal het niet zijn.
Hoeft die niet te doen, maar enkel en alleen zelfreflectie. Ik kan me niet uitspreken hoe het echt tussen haar en hem zat; maar je weet dat zulks gedrag gevolgen gaat hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry, zit in het zonnetje
![]()
Naar het dramahoofd van MA te kijken...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoeft die niet te doen, maar enkel en alleen zelfreflectie. Ik kan me niet uitspreken hoe het echt tussen haar en hem zat; maar je weet dat zulks gedrag gevolgen gaat hebben.
En dan te weten dat hij haar "gewoon wel even ging bijhouden tot wanneer het nodig was" zegt ook meer dan genoeg, wat duidelijk te zien was in de voorbije weken.
Billenkoek voor Mich!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott gaat een breudje bakken
tis al 16uur aldus Lott
Jason slaapkamer
rest van de hemsters int zonnetje
angelo fluisteren
Febo .. keihard MA controleert je micro
Angelo grote bakkes . en zegt wat hij fluisterde
over worst in de pan
was niet zo ..
kabouter opstandig .. wrd tijd voor een fikse tik op zn neusje
yep dat smoeste utquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
miem smiespelde over chi tegen jok
iets van dat jason dat goed had gezien
(gokje, dat ze anders deed de laatste dagen)
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Zal vader van Chiara geweest zijn die haar kwam halen en zomaar door het plafondpaneel in de slaapkamer zakte vanmorgen.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Zal vader van Chiara geweest zijn die haar kwam halen en zomaar door het plafondpaneel in de slaapkamer zakte vanmorgen.
Verdommequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Mies : "Ik vind het wel heel goed dat Jason dat heeft kunnen zeggen, dat wat hij wou zeggen voordat zij is weggegaan, anders zat hij er heel fel mee "quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
miem smiespelde over chi tegen jok
iets van dat jason dat goed had gezien
(gokje, dat ze anders deed de laatste dagen)
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Misschien heeft ze zelf ook wel schuld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze kutmeiden op twitter zijn schuld
en mimi met zijn gedoe
Ja inderdaad, hij is echt een creep met zijn principes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die valt steeds meer door de mand
klootzakkie
jammer dat Jason hem hoog heeft zitten
nee en dat weet haar familiequote:Op woensdag 1 maart 2023 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zelf ook wel schuld.
Alles wat uit haar mond kwam heeft ze zelf gezegd......ze doet geen karaoka.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dat weet haar familie
gelukkig
en halt haar uit deze kutproject
Geen schuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dat weet haar familie
gelukkig
en halt haar uit deze kutproject
zij gaat niet haar huis om dat zij snaptquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alles wat uit haar mond kwam heeft ze zelf gezegd......ze doet geen karaoka.
En dat was niet altijd positief.
Misschien had ze toch door dat ze niet meer kon winnen om het tij te keren.
Papa houdt daar denk ik ook geen rekening mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat niet haar huis om dat zij snapt
zij kann het niet winnen
het was ook geen 24 uren
mario, misschien kan je beter Google translate gebruiken. Dan heb je minder schrijffouten en betere zinconstructies.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat niet haar huis om dat zij snapt
zij kann het niet winnen
het was ook geen 24 uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |