Je verwacht toch niet dat je familie bedreigd wordt ( mits het waar is wat er staat) Dat is het laagste van het laagste om zoiets te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.
Maar ondertussen wel komen opdraven om een spel mee te spelen, beetje hypocriet dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je op de 27ste ? 28ste.. oud en wijs genoeg, nog je leven laat leiden door je pappie zegt dat ook genoeg
met de spelregels in een boek van pappie erbij hequote:Op woensdag 1 maart 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel komen opdraven om een spel mee te spelen, beetje hypocriet dan.
Ik hoop het ook niet, maar het is tegenwoordig schering en inslag, en veel eenvoudiger. Je mikt gewoon wat op social media. De simpele zielen hebben eigenlijk vrij spel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
en ik vind dat de 2 de dat met de
chiara spelten ook naar huis moeten
vor konsequencie
kom op zeg. Als er werkelijk iets kwalijks was gebeurd door een van de anderen zou BB heus wel hebben ingegrepen en die persoon zelf hebben weggestuurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
en ik vind dat de 2 de dat met de
chiara spelten ook naar huis moeten
vor konsequencie
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben kapot. lekker met beentjes omhoog naar die lamzakken kijken
die kunnen we lokkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart is er ook niet vrolijker bij gaan kijken
Had ze nogal eens gezegd een paar weken terug.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is dus biseksueel. Ze valt op een persoon en dat kan er man of vrouw zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |