zou kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit niet waar is.
poepoe, andere bewoners die haar een slang zouden gaan noemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit niet waar is.
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en dat na 53 dagen
![]()
![]()
jankerds
dahaaag dag geld
dahaag prijzenpot
welcome echte wereld van het internet
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe, andere bewoners die haar een slang zouden gaan noemen![]()
en dan wel kartonnen meubels doorlaten waarom ze slangen werden genoemd.
als je op de 27ste ? 28ste.. oud en wijs genoeg, nog je leven laat leiden door je pappie zegt dat ook genoegquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet waar je je voor opgeeft en wat de consequenties kunnen zijn. Ik vind het laf.
klopt is erg, maar dit is de wereld waar wequote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
dat spel van ali is in de buiten gameroomquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de gameroom mbt spel ali straks
andere locatie dan het theater..optreden trill bill van jolien ?
klas hetquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef suzi1 het volgende:
rob kreeg ook al zoveel haat . tv must go on
ow jah thnxsquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat spel van ali is in de buiten gameroom
tijd voor je shotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |