aw...quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
neeee kartkleuter
heeft rode huilwangen edit: 1 rode huilwang , 1 oogig gehuild
camera snel weer van m af
En daar ga je weer tegen een user Mario, dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat hebben we bij cha en lindsey gezieen![]()
je snapt ook helemal niks
Kan eens proberen bij Bernd-vriendin of Ias.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw...
zielugh
bij wie mag ie nu intbedje dan
niemand meer daar die de beentjes wil spreidenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw...
zielugh
bij wie mag ie nu intbedje dan
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Maar zoals ik het zie is het probleem niet zozeer wat er in het programma gebeurd is, maar daarbuiten. Dat Lindsey en Charlotte Chiara als slang nadeden vond ik niet netjes maar moet allemaal gewoon kunnen binnen het programma. Dat geldt ook voor bepaalde dingen die Chiara gezegd heeft.
ias wil m niet.. heeft er niks mee zei ie alquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan eens proberen bij Bernd-vriendin of Ias.
in zn blote reetquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Monique___ het volgende:
als ias en jolien aan het spelen zijn wil de commando dat het stil is maar hij zegt dat niet
wel goed van m, hij is ouder en wil slapen maar weet, jonge mensen.
daarom lurkt hij graag met ooglap op.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in zn blote reet
wel een hempje aan
Ja eigenlijk weten we de exacte reden waarom ze vertrokken is niet. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daarom ineens zo plotsklaps gegaan is. Misschien zien we het morgenavond in de uitzending.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niemand meer daar die de beentjes wil spreiden
fout wit opoe hempjequote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in zn blote reet
wel een hempje aan
Er waren al enkele nacht-caps langs voor en achter Ias en MAquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias wil m niet.. heeft er niks mee zei ie al
Pindakaas? Of de combi?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.
Dan zou ze toch die 24 uur bedenktijd moeten hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.
Ken in mijn omgeving maar 1 persoon die dat soms eet. Mijn eigen dochter N.B.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pindakaas? Of de combi?
Op brood heerlijk, maar Jason vreet het overal bij/in/op
tassen van gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
woooow sjiaartje is weg whut
sterkte aan sjiaar
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tassen van gemaakt
en schoentjes
zat niet veel slangenleer op
de tong wrd opgezet . trofee voor Weert
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tassen van gemaakt
en schoentjes
zat niet veel slangenleer op
de tong wrd opgezet . trofee voor Weert
is niet teg de user is nur mijn antwortquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar ga je weer tegen een user Mario, dit bedoel ik dus
Hou het bij de streams
ja maar we zien toch hoe soc.media metquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
beam me up scottyquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
To boldly go where no man has gone before!![]()
![]()
![]()
het is de familie bedreigt wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weten we de exacte reden waarom ze vertrokken is niet. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daarom ineens zo plotsklaps gegaan is. Misschien zien we het morgenavond in de uitzending.
chia alles of camquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Mis ik nou gewoon de aftocht van chiara!!![]()
Hoe heeft Ali het gedaan in de SR??
(Zit in de trein onderweg naar huis)
Heeft ook geen militaire school gevolgd... promotie's naar hogere rangen zijn dan meer beperkt; desondanks dat hij het als beroep heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Bart leuk, maar verbaas me dat hij na al die jaren slechts 1ste korporaal-chef is. Betekent eigenlijk niks bij onze defensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |