terechte straf dannquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wij gaan gewoon niet nomineren. exit sjarlotje genot
onbewust weet je wel.. hij is de leukstequote:Op woensdag 1 maart 2023 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel op hem gestemd net als favoriete bewonerweet het niet meer dus klik maar wat aan.
Wellichtquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
onbewust weet je wel.. hij is de leukste![]()
ias for the win
Ik denk toch maar 1 avond, als die je 78 keer heeft belachelijk gemaakt op een uur tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij is echt grappig, ben hier zijn grootste fan
zou met hem op stap gaan als ik onder de 30 was
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
WellichtIk kan eigenlijk al die mannen wel hebben. Ali wat minder. Ik vind het vooral jammer dat er alleen nog drie stomme dames in zitten. Misschien toch maar fan worden van Jolien
![]()
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
MA ook boven water.
Pannekoek pindakaas![]()
Het eten is wel bagger hoor.
Hoeft niet iedere dag biefstuk, maar beetje beter zou wel mogen.
gwn beetje sparren met hem. hij is adrem of hoe noem je dat. lekker pingpongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk toch maar 1 avond, als die je 78 keer heeft belachelijk gemaakt op een uur tijd.
Ik vind Bart leuk, maar verbaas me dat hij na al die jaren slechts 1ste korporaal-chef is. Betekent eigenlijk niks bij onze defensie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat wapen's jatten
heb met meerdere uitspraken van hem moeite
..
militair volle luier.. met zn principe's
..man man man
Wel apart dat ze op zich niet zo veel rekening houden met de belgische mens daar door die pindakaas. En zie , ze vinden het uiteindelijk lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben daar de belgen toch pindakaas leren eten denk ik. Wij kennen dat hier echt niet.
Sjongesjongesjonge. Zo kennen we u niet Suuz !quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gwn beetje sparren met hem. hij is adrem of hoe noem je dat. lekker pingpongen
bart kan apart gaan liggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt we kunnen vanaf zaterdag op 1 kamer. Bart wil dat niet want wil rust als hij wil slapen.
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Maar zoals ik het zie is het probleem niet zozeer wat er in het programma gebeurd is, maar daarbuiten. Dat Lindsey en Charlotte Chiara als slang nadeden vond ik niet netjes maar moet allemaal gewoon kunnen binnen het programma. Dat geldt ook voor bepaalde dingen die Chiara gezegd heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom juist...daar is toch ook geen rel uit ontstaan.
Is het een probleem als Bart alleen slaapt of vindt hij dat ook niet leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt we kunnen vanaf zaterdag op 1 kamer. Bart wil dat niet want wil rust als hij wil slapen.
ik heb veel kanten jockyquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sjongesjongesjonge. Zo kennen we u niet Suuz !
Hij had het eerder al over dat gekrijs in de andere kamer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |