Ja daar lijkt het op. Maar laten we het weer over de stream van nu hebben.quote:
ali mag om 21 uur naar SRquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Mis ik nou gewoon de aftocht van chiara!!![]()
Hoe heeft Ali het gedaan in de SR??
(Zit in de trein onderweg naar huis)
Ali was waardeloos in de SR!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Mis ik nou gewoon de aftocht van chiara!!![]()
Hoe heeft Ali het gedaan in de SR??
(Zit in de trein onderweg naar huis)
Eet alle dagen minstens 1 boterham met pindakaas & Confituur of geleiquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ken in mijn omgeving maar 1 persoon die dat soms eet. Mijn eigen dochter N.B.
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als de sluitspier maar blijft luisteren
kan zomaar ff een ontsnapping worden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappen
heel langzaam komen er toch snippertjes informatie naar boven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
jolien mist haar BFF , wil dikwijls wat tegen haar zeggen
jason over vanmorgen tijdens sl:
chiaar zat dubbel op de bank, wilde niet weg maar MOET weg..
als mijn familie zegt Je moet zelf kiezen. dan oke.. maar als familie zegt: we willen echt dat je komt! dan is het serieus en geen geintje..
ja preciesquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heel langzaam komen er toch snippertjes informatie naar boven.
zit te lachen , kzie hem voor me bungelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat alleen zo lullig zo'n zak onder aan je rug![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel 'n stomazak, plakt ze die over haar sterretje..... niets zal ontsnappen
@BwennieBren wordt nooit vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
lkkr man
scheetzak
aw Brennie![]()
ineens is ze dr weer
als zij niet dom is gaat zij zeker niet inquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht: stel nou als het nou goed komt, dat ze dan weer terug kon komen of zo
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Brenniebren wordt nooit vergeten![]()
Nooitquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Bwenniebren wordt nooit vergeten![]()
te laatquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht: stel nou als het nou goed komt, dat ze dan weer terug kon komen of zo
ow jaaaa klopt!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er waren al enkele nacht-caps langs voor en achter Ias en MA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |