is niet teg de user is nur mijn antwortquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar ga je weer tegen een user Mario, dit bedoel ik dus
Hou het bij de streams

ja maar we zien toch hoe soc.media metquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar dacht dat het ging om dat slang nadoen en bepaalde dingen die gezegd zijn.

beam me up scottyquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
To boldly go where no man has gone before!

het is de familie bedreigt wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weten we de exacte reden waarom ze vertrokken is niet. Ik kan mij niet voorstellen dat ze daarom ineens zo plotsklaps gegaan is. Misschien zien we het morgenavond in de uitzending.

chia alles of camquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:37 schreef Ireth het volgende:
Mis ik nou gewoon de aftocht van chiara!!
Hoe heeft Ali het gedaan in de SR??
(Zit in de trein onderweg naar huis)

Heeft ook geen militaire school gevolgd... promotie's naar hogere rangen zijn dan meer beperkt; desondanks dat hij het als beroep heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Bart leuk, maar verbaas me dat hij na al die jaren slechts 1ste korporaal-chef is. Betekent eigenlijk niks bij onze defensie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |