quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht: stel nou als het nou goed komt, dat ze dan weer terug kon komen of zo
lkkr manquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaaaa klopt!
heb er zelf eentje van gemaaktmet zn drietjes in bed deze week
triochia she likes
nee.. niks deudquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte had na het Chiara gebeuren een Deja vu moment naar papa.
Dus toch iemand in het ziekenhuis dan wel overleden?
nee in de erefnis heeft chiaraquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee.. niks deud
lees ff her en der
zoiets zei ze op een gegeven moment ook bij rob. ik zou sjarlot maar met korreltje zout nemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)
Ik weet dat Charlotte het er vaker over heeft gehad, maar waarom anders een deja vu gevoel naar haar vader?
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd of ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:48 schreef Hoylei het volgende:
ach ze hoort dat word vater en kregt en deja vu zij moet naarquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
waar? Er gaan allemaal geruchten, maar is volgens mij allemaal gebasseerd op interpretatie. (net als wat ik zeg natuurlijk)
Ik weet dat Charlotte het er vaker over heeft gehad, maar waarom anders een deja vu gevoel naar haar vader?
juice acount .. 2 cossen geledenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:51 schreef Hoylei het volgende:
[..]
dat kann niet zijn zij was vrolijk in de boodschapquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd dat ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.
Daar zit Chiara op de bank bij beoners "familie heeft gevraagd of ik naar huis wil kom voor iets serieus"
En dat heeft ze gedaan.
Lange SL omdat Chiara met sommigen misschien wel iets meer gedeeld heeft over de reden waarom.
Dat willen ze niet naar buiten brengen. Dus nu speculeren bewoners die verder van niets weten dat er wel iets heftigs in de familie aan de hand zal moeten zijn
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaasquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach ze hoort dat word vater en kregt en deja vu zij moet naar
en dokter dit moet behandelt werden
Is dat op stream te zien geweest? Of hoe weet je dit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat is speculaas van bewoners. Chiara is naar DBK geroepen en heeft te horen gekregen dat haar familie heeft gevraagd dat ze naar huis wil komen. Er is iets 'serieus' aan de hand. De keus is aan jou of je blijft blabla.
Daar zit Chiara op de bank bij beoners "familie heeft gevraagd of ik naar huis wil kom voor iets serieus"
En dat heeft ze gedaan.
Lange SL omdat Chiara met sommigen misschien wel iets meer gedeeld heeft over de reden waarom.
Dat willen ze niet naar buiten brengen. Dus nu speculeren bewoners die verder van niets weten dat er wel iets heftigs in de familie aan de hand zal moeten zijn
Ja en je hebt ook Speculoosquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
"serieus" kann ook bedoelen om dat de
familie bedreigd worden is
schandaligquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaas
Ik welquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je wat..... Ik snap er helemaal geen fuck meer van. En ik hou niet van speculaas
Is mijn suggestie op basis van dit gesprekje van zojuistquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat op stream te zien geweest? Of hoe weet je dit?
maar wel bijzonder dat dit dan zomaar kan, achter een lang streamlock, zonder 24 uur aanvraagquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]Na alles beetje gevolgd te hebben.
Big Brother 2023 Bewoners over vertrek Chiara. "Het moet niet, maar we willen dat je naar huis komt"
Familie heeft aangegeven dat ze willen dat ze naar huis komt.
Uiteindelijk kunnen ze haar als familie niet 'dwingen' naar huis te komen.
Maar ze heeft zelf besloten naar haar familie te luisteren en eruit te stappen.
Maarja het blijft speculaas
Nee ik ben gewoon nieuwsgierig. Bedankt voor het filmpje want had het zelf gemist.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is mijn suggestie op basis van dit gesprekje van zojuist(maar blijft speculaas, dus plaats filmpje alleen hier en liever niet delen op twitter e.d.)
Big Brother 2023 Bewoners over vertrek Chiara. "Het moet niet, maar we willen dat je naar huis komt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |