ik had deze TTquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
linds gaat ook lekker wat kwarkpindakaas happen
Oh die is ook goedquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik had deze TT
Korry was een Karel
jah mhanquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Linds over dr voorkeur naar vrouwen
reactie vd ouders
nee jij was sluiter ..sorry ik zat verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh die is ook goed
@:dotteke wil je de tt svp aanpassen.. wist net zo snel geen in:
Korry was een Karel
denkt zequote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is dus biseksueel. Ze valt op een persoon en dat kan er man of vrouw zijn.
Geeft niet, het is goedgekomen zie dat je zacht geland bent.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee jij was sluiter ..sorry ik zat verkeerd
was op de kast
Hij spaart waarschijnlijk Barbie's van Mattel©quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
MA heeft meer meiden gehad dan er bouten in de Moerdijkbrug zitten![]()
Bedoelt hij misschien zijn opblaaspoppen of zo.
Wat een lul joh.
dat is een zware nacht geweest voor de fam uit Weertquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
jolien: wanneer zouden ze dan voor chiara gebeld hebben? vandaag
charlotte: ja vanochtend vroeg
jolien: zeker gisteravond gepraat , denk dat hij anders al lang secret room had gehad
heb iets gemist
pfoe jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is een zware nacht geweest voor de fam uit Weert
![]()
U luisterd naar het anw app van .. Febo
voor spoed gevallen zijn wij bereikbaar bla bla
alle overige vragen mbt kandidaten als u fam /relatie bent tot
morgen om 8.uur zijn we er weer
klik
Pa stond om 7uur uur na het melken al in Duivedrecht te bellen
En ali vond dat ze er niet over moesten pratenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Bart zegt dat het belangrijkste is dat bv zijn dochter gelukkig is pf dat nu met een man of met een vrouw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |