Bart is echt van de principes en dat mag ik aan hem.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother 2023 In rode kamer bespreken ze hoeveel NL/BE er in de finale staan en geklaag Charlotte
Heeft die man zijn ogen wel eens open vraag ik mij af. En bewegen is beter dan de hele dag zitten, liggen of hangen Rob!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2000 tot 0200 uur van gisteren staat online ....
.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother 2023 Laatste bewoners komen terug uit de gameroom. Bart geeft uitleg over zijn indeling.
God, God, wat een schijnheilig gedoe allemaal. 16 Nieuwe vrienden erbij en wat houden ze toch van elkaar. Waren de meiden geen prinsesjes en de meeste kerels te lui om uit hun ogen te kijken?
Big Brother 2023 Bewoners krijgen uitleg over de spellen in de wall De eerste spellen worden gekocht
Populistisch gaar programmaquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef spapaars het volgende:
BB een onderwerp in Media Inside
https://streamable.com/cc52nc
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Is dit serieus allemaal? Weet Ali écht niet hoe je water overhevelt? Hoe dom kun je zijn. Ben een vrouw van 74 en ik weet dat nog wel.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |