Omdat Guus Guus is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom hingen er geen netten voor Guus Til
Liever geen Idrissiquote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begin maar weer een tijdje met Ali en Idrissi oo de flanken met Dilrosun op 10.
Paxiao Timber niks laten zien.
Als hij zo speelt Paxiao doet het ook niet.quote:
Schuld van Slot?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
10 miljoen gewoon betalen voor die gozerquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
Corners zijn weer echt dieptriest dit jaar ja. Vorig jaar aanzienlijk beter.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
Ja, mee eensquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelie is een Feyenoorder volgens Luuk.
Wat hebben we een geluk
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Ja, als Timber en Zerrouki 8 moeten kosten, waarom geen 10 voor Szymanski.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.quote:
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Teringquote:Op zondag 5 februari 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Met Szymanski had je gewoon gewonnen vandaag. Al had hij een draak van een wedstrijd gespeeld.
Lex had dan ook het ongekende talent om op de goede plek te staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Dat viel ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.
Altijd mooi die zure kop van hem vorige keer hadden ze die naast Bruggink gezet miste alleen Waterreus nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
Luuk is enorm zuur, mijn middag is geslaagd
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.
Ik neem je niet meer zo serieus.
‘niet meer’quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft hij ook maar 1 keer een Feyenoord speler de bal toegespeeld?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
(Vond Bullaude goed invallen overigens)
Ik niet zo.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Trapte nog vol over een bal heen op 7m van de goal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.
Zal wel aan mij liggen in dit geval (omdat ik op mijn mobiel zat)quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.
Hij is mij absoluut niet positief opgevallen in ieder geval
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want dan had hij wel de bal bij dezelfde kleur ingeleverd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.
Niet te vergelijken met vorige potjes joh. Tegen Ajax en Twente nauwelijks kansen, vandaag mis je de meest prachtige mogelijkheden. Timber was de misser van het jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Twente-thuis ook gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
Zeker, probleem is dan alleen dat Ali dan ook weer niets is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef bbuddybb het volgende:
Jahanbaksh, hoe kut hij ook kan zijn, moet gewoon in de basis staan.
Dilrosun en Paixao zijn helemaal niets.
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
We krijgen AZ thuis over 2 weken.
Die moeten we wel winnen.
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Dan moeten daar ook net de juiste resultaten uit komen. En we moeten nog Europees ook straks. Al is dat misschien maar 2x.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Het is gewoon nog zorgen dat we Europees voetbal halen in dit stadium. Met 5 ploegen zo kort bij elkaar. Een daarvan gaat dus de play-offs in.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.
De grasmat was ook groen vandaag lees ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Lol, Luuk de Jong is weer eens ontzettend boos lees ik.
Ik denk dat de tijd dat Ajax die punten nog gaat verspelen wel voorbij is…quote:Op zondag 5 februari 2023 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.
Vind ik een vroege conclusie na wedstrijden tegen Excelsior en Cambuur.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd dat Ajax die punten nog gaat verspelen wel voorbij is…
Hiervan kan je Timber de schuld geven. Dat was alleen al een 0.9 kans.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef H.FR het volgende:
2 goals uit 35 doelpogingen. Goed bezig. xgoal van 3.3 vs 0.5 voor PSV
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat was wel triest.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hiervan kan je Timber de schuld geven. Dat was alleen al een 0.9 kans.
Zie ik niet gebeuren. We hebben nu 3x op rij gezien dat we tegen gelijkwaardige ploegen eigenlijk hadden moeten winnen, maar het gebeurt niet. Waarom zou die kneuzenkermis voorin dan tegen AZ wel opeens de kansen afmaken.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
1-4, 0-5 zijn wel duidelijke cijfers, wellicht tegen de zwaardere tegenstanders nog wel, maar ze krijgen nu lekker de tijd om op elkaar ingespeeld te raken.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik een vroege conclusie na wedstrijden tegen Excelsior en Cambuur.
Maar geen Alfred scheelt natuurlijk wel een hoop.
Het probleem is heel het seizoen al aanvallend, echt schrijnend. Dit had je gewoon moeten winnen, ongelofelijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.
Hij was bijna net zo boos als Slot vorige week.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Natuurlijk. Maar die scores hebben ze onder Alfred ook neergezet. Ze krijgen het hele pakket nog wat betreft de top 8. Wij niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
1-4, 0-5 zijn wel duidelijke cijfers, wellicht tegen de zwaardere tegenstanders nog wel, maar ze krijgen nu lekker de tijd om op elkaar ingespeeld te raken.
Vaak van PSV gewonnen, maar zelden gezien dat ze zo weinig lieten zien in de Kuip.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het probleem is heel het seizoen al aanvallend, echt schrijnend. Dit had je gewoon moeten winnen, ongelofelijk.
Maar Slot heeft altijd gelijk, Luuk nooitquote:Op zondag 5 februari 2023 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij was bijna net zo boos als Slot vorige week.
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..
Laat me raden.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..
Slot is de Schmidt van dit seizoen. Met een iets minder Duits accent dan toch, maar allez.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Slot heeft altijd gelijk, Luuk nooit.
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slot is de Schmidt van dit seizoen. Met een iets minder Duits accent dan toch, maar allez.
Die was gewoon geblesseerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Kokcu was trouwens godsgruwelijkmokerslecht vandaag.
Alireza is nu onze beste aanvaller. Dat hadden we een jaar geleden ook niet kunnen bevroeden.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me de taak van de trainer om de spelers optimaal te laten renderen. Dat doet hij niet bepaald.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat me raden.
Dat reken je Arne aan?
30 keer balverlies. 30 keer. Ik vind Wiefer overigens wel heel erg goed. Zoals ik in het PSV topic ook al zei bleef die, samen met Geertruida en Simons als enige overeind in deze kwalitatief arme "topper".quote:Op zondag 5 februari 2023 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo speelde hij wel inderdaad. Zelfs een normale pass kwam niet aan.
Niks voor hem.
Gezien de lachwekkende vertoningen van de concurrentie dit seizoen had je veel meer punten voor moeten staan inderdaad. Je begint het te snappen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Pistolero vindt dat Feyenoord met 15 punten voorsprong de koploper had moeten zijn van de Eredivisie.
Jaja, u las het hier.
Je herhaalt jezelf nog vaker dan Pietje. Bijna botwaardig.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me de taak van de trainer om de spelers optimaal te laten renderen. Dat doet hij niet bepaald.
Ik vind het echt lachwekkend dat Slot als een of ander godswonder wordt gezien die Feyenoord ver boven zijn kunnen laat presteren.
Is Pistolero een kloon van die Generationnogwat? Wat een aids komt er uit zijn toetsenbord.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf nog vaker dan Pietje. Bijna botwaardig.
Fan van Wiefer inderdaad. Soms nog wel wat net te veel tijd nodig, maarja, die speelde vorige seizoen nog in de Keuken Kampioendivisie.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
30 keer balverlies. 30 keer. Ik vind Wiefer overigens wel heel erg goed. Zoals ik in het PSV topic ook al zei bleef die, samen met Geertruida en Simons als enige overeind in deze kwalitatief arme "topper".
Nee dit kan niet. Generationalpha is Pietje.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Pistolero een kloon van die Generationnogwat? Wat een aids komt er uit zijn toetsenbord.
OT hele matige pot van kokcu ( @:onlogisch ) daardoor verlies je de wedstrijd. Pedersen begint wel steeds beter te worden
Vorig jaar PSV thuis ook al.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Blijf vooral hopen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Hopelijk nu wel 6 punten tegen AZ en Heerenveen anders heb je echt een bijzonder matige periode achter de rug. Had sowieso gehoopt op minstens 6 punten tegen Ajax, Twente en PSV. Slechts 3…heel onnodig.
Ik eigenlijk ook niet. Zullen er vast 4 worden. Ik baal echt gigantisch van onze matige aanval.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf vooral hopen. Ik zie het niet gebeuren.
Ik bekijk het graag van de andere kant. Nog altijd maar 1x verlorenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Hopelijk nu wel 6 punten tegen AZ en Heerenveen anders heb je echt een bijzonder matige periode achter de rug. Had sowieso gehoopt op minstens 6 punten tegen Ajax, Twente en PSV. Slechts 3…heel onnodig.
Met gelijke spelen kom je er niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik bekijk het graag van de andere kant. Nog altijd maar 1x verloren
Ook wel een vrij debiele reeks van topwedstrijden, zelfs als je dit redelijk doorkomt mag je daarna naar Amsterdam en we weten allemaal hoe dat gaat aflopen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Die potjes tegen de kleintjes gaan ook wij echt niet allemaal winnen hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onze concurrenten hebben vooralsnog punten verspeeld tegen clubs als Volendam. Als wij die kleine potjes geen gekke dingen doen heb ik best vrede met gelijkspelletjes tegen PSV en Ajax.
Je hebt nu bijna de hele top al gehad. Twente, psv, straks az. Je moet van AZ winnen thuis, dan heb je op ajax uit na straks alleen nog maar teams uit het rechterrijtje. Álle concurrentie moet nog tegen elkaar en gaan zeker nog punten verspelen. Psv is mokerslecht en instabiel. Ajax wint nu wel 2x leuk maar dat had schreuder ook gelukt. Die speelden tegen Excelsior ook gewoon matig en hadden met 3-1 de rust in kunnen gaan.quote:
We gaan de rest echt niet allemaal even winnen. In de eerste seizoenshelft verspeelden wij ook punten tegen een Heerenveen, NEC en Fortuna.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt nu bijna de hele top al gehad. Twente, psv, straks az. Je moet van AZ winnen thuis, dan heb je op ajax uit na straks alleen nog maar teams uit het rechterrijtje. Álle concurrentie moet nog tegen elkaar en gaan zeker nog punten verspelen. Psv is mokerslecht en instabiel. Ajax wint nu wel 2x leuk maar dat had schreuder ook gelukt. Die speelden tegen Excelsior ook gewoon matig en hadden met 3-1 de rust in kunnen gaan.
Wij zijn elke topper de dominante partij. We moeten wel goals maken, dat is gewoon erg matig.
Gewaagde uitspraak als je van de 6 wedstrijden na de winter er 2 wint.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.
Klopt, dat gaan wij ook niet. Maar ook ajax, psv en az gaan niet alles winnen en gaan ook punten verspelen tegen de vitesse’s en nec’s van deze wereld. En dan moeten die nog tegen elkaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan de rest echt niet allemaal even winnen. In de eerste seizoenshelft verspeelden wij ook punten tegen een Heerenveen, NEC en Fortuna.
Kampioen ga je worden tegen de kleintjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die potjes tegen de kleintjes gaan ook wij echt niet allemaal winnen hoor.
Daar zijn ze het in Eindhoven niet mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Het verhaal van dit seizoen. 90 minuten lang PSV van het kastje naar de muur gespeeld
2-2
Luuk de Jong zeker?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn ze het in Eindhoven niet mee eens.
Je hebt goed naar Mario geluisterd!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen ga je worden tegen de kleintjes.
Oh.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt goed naar Mario geluisterd!
Die schat ik normaal gesproken toch in als zeer verstandige users die ver kunnen komenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Ik ook, maar vallen me in deze erg tegen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schat ik normaal gesproken toch in als zeer verstandige users die ver kunnen komen
[ afbeelding ]
Ja was niet best. Hopelijk herstelt hij snel van zijn blessure.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij deze ‘pass’ heb ik me toch zitten vloeken![]()
Deed me inderdaad aan Kelly denken. Walgelijk.
Je hebt er verstand van of niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Caland het volgende:
Leuk spelertje trouwens, die Bullaude. Had @:pistolero een keertje gelijk
Viel aardig in inderdaad al was die 2-0 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Caland het volgende:
Leuk spelertje trouwens, die Bullaude. Had @:pistolero een keertje gelijk
@Kapiteintje had het erover dat de gemiddelde biljartbal bij de plaatselijke biljartvereniging nog sneller rolt.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel aardig in inderdaad al was die 2-2 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.
Bijlow had 'm gehad.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel aardig in inderdaad al was die 2-2 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.
Dat was wel hét moment van de wedstrijd ja, al was die 2-0 van Hazard ook een dramatisch moment. Je wint de wedstrijd vrijwel zeker als die bal van Timber erin vliegt of PSV niet de 2-0 scoort.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Erg frustrerend dat je 85 minuten op hun helft speelt en niet verder komt dan een gelijkspel. Die kans van Timber....
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijlow had 'm gehad.
Maar Wellenreuter is geen Bijlow, want dan was ie geen 2e keeper bij ons.
Zat keurig in het hoekje, aan hem lag het niet. Timber moet die bal gewoon in het hoekje schieten en dan win je vandaag fluitend.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dus niets gezien, maar ik vind het wel knap om 2-2 terug te komen nadat je die 0-2 vlak na die rode kaart tegen krijgt.
Nee, zeker geen blunder. Meer het verschil tussen een hele goede keeper en een redelijke.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.
Doet me een beetje denken aan AZ in de beginjaren van Slot, die kregen meen ik mij te herinneren ook telkens het verwijt goed te spelen maar in de toppers net niet goed genoeg waren om ze te winnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.
En toch zie ik vooral heel veel kansen of mogelijkheden waarbij ik denk: Wat een gebrek aan kwaliteit. Pedersen in 90+2 die vanaf 20 meter met links 30 meter overschiet, Dilrosun met waardeloze voorzetten, Timber die een bal dramatisch inschiet.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.
Klopt dat zeggen we hier het hele seizoen al. Voorin te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En toch zie ik vooral heel veel kansen of mogelijkheden waarbij ik denk: Wat een gebrek aan kwaliteit. Pedersen in 90+2 die vanaf 20 meter met links 30 meter overschiet, Dilrosun met waardeloze voorzetten, Timber die een bal dramatisch inschiet.
Het is ook een gebrek aan techniek en klasse.
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).quote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan AZ in de beginjaren van Slot, die kregen meen ik mij te herinneren ook telkens het verwijt goed te spelen maar in de toppers net niet goed genoeg waren om ze te winnen.
Ah oke, dat zou maar zo kunnen ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).
Je bedoelt vdBrom.
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zeggen we hier het hele seizoen al. Voorin te weinig kwaliteit.
Alsof het 1 het ander uit zou moeten sluiten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.
Met name de toppers in de Kuip vallen me dit en vorig seizoen toch wel tegen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).
Je bedoelt vdBrom.
Zo'n stuit helemaal bij de verre paal is wel lastig volgens mij. Misschien nog iemand die het zicht blokkeertquote:Op zondag 5 februari 2023 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 2-2 mag de keeper eigenlijk ook wel hebben
Je hebt ook nog een paar toppers in Europa gehadquote:Op zondag 5 februari 2023 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met name de toppers in de Kuip vallen me dit en vorig seizoen toch wel tegen.
Over 2 seizoenen alleen winst tegen AZ (met enigszins fortuin) en Twente (tegen 10 man). Twee op zeven is toch wel weinig.
Dat is over het algemeen ook zo alleen zetten we het te weinig om in doelpunten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een paar toppers in Europa gehad
Dat idee heb ik niet echt eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2023 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.
Het is jammer omdat een topper winnen een heel lekker gevoel is, maar onder Koeman won je die heel vaak maar verspeelde je het weer tegen ploegen uit het rechterrijtje. Uiteindelijk gaat het om de eindstand na 34 wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2023 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.
Wel meer punten dan voor Slot. Vorig seizoen was dat ook al bijna altijd winst inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet echt eigenlijk
Fortuna, NEC, Heerenveen thuis
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
Overigens vond ik Pedersen weer sterk spelen, al was niet iedereen het daarmee eens tegen Twente
Maakt echt heel veel goed met zijn 4 longen
Idrissi tegen dat rechtsbackje van PSV was in Eindhoven ook al feest in de eerste helft toen. Daarna niet meer zo, maar ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.
En de door iedereen onderschatte Idrissi viel ook prima in.
Z'n 1e goede invalbeurt ja. Desondanks wel weer veel het spel aan het vertragen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.
En de door iedereen onderschatte Idrissi viel ook prima in.
Ja, alleen moet hij nog leren wanneer hij de bal af geeft. En dat hij niet moet schieten als het nog ergens om gaat.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
Overigens vond ik Pedersen weer sterk spelen, al was niet iedereen het daarmee eens tegen Twente
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Doet me een beetje denken aan jankende Luuk die de doellijntechnologie in twijfel trok
Teze kan er dan ook helemaal niks van, maar Idrissi deed het prima ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idrissi tegen dat rechtsbackje van PSV was in Eindhoven ook al feest in de eerste helft toen. Daarna niet meer zo, maar ja.
Ik wilde dat ook typen, maar volgens mij was dat schot van hem in de eerste helft wel prima toch? Die in de tweede helft met links ging helemaal nergens overquote:Op zondag 5 februari 2023 19:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, alleen moet hij nog leren wanneer hij de bal af geeft. En dat hij niet moet schieten als het nog ergens om gaat.
Hij heeft 1x zo gescoord in een oefenduel deze winter dus nu denkt ie dat ie dat kanquote:Op zondag 5 februari 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook typen, maar volgens mij was dat schot van hem in de eerste helft wel prima toch? Die in de tweede helft met links ging helemaal nergens over
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatiefquote:Op zondag 5 februari 2023 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Teze kan er dan ook helemaal niks van, maar Idrissi deed het prima ja.
Verder: 1 aardige invalbeurt op zoveel wedstrijden vind ik alsnog veel te weinig. Hij moet dat eerst vaker gaan laten zien voordat ik het geen waardeloze speler meer vind.
Dat zal hem leren.
pedersen is als type erg gewildquote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
zijn dribbel is nog frustrerender om naar te kijken dan die van dilrosunquote:Op zondag 5 februari 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatief
Godverdommequote:Op zondag 5 februari 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEN woorden maar daden
werken voor je geld
kapoet maken
Ik vond dat tegen Utrecht wel meevallen eigenlijk. Tot nu toe vind ik het niet veel. Blij dat hij gehuurd is.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatief
Heeft wel een prima traptechniek als ie een beetje vertrouwen heeft. Ik denk dat je nog regelmatig iets aan hem gaat hebben dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn dribbel is nog frustrerender om naar te kijken dan die van dilrosun
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 februari 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEN woorden maar daden
werken voor je geld
kapoet maken
Oei, hier zit iemand hoog in de emoties. @Cocoquote:
Timber is een uitstekende speler.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie tevreden met Timber?
Vond hem weer erg matig vandaag.
wees blij dat er elk weekend nog wat debielen bij elkaar komen hierquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Alleen debielen zitten op klaasweetalles te wachten.
die wacht met smart tot kokcu weg is denk ikquote:Op zondag 5 februari 2023 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie tevreden met Timber?
Vond hem weer erg matig vandaag.
Slijmen in het PSV topic over de rode kaart en hier mee slijmen, echt pleur op hier johquote:Op zondag 5 februari 2023 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was wel hét moment van de wedstrijd ja, al was die 2-0 van Hazard ook een dramatisch moment. Je wint de wedstrijd vrijwel zeker als die bal van Timber erin vliegt of PSV niet de 2-0 scoort.
Pleur zelf op.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Slijmen in het PSV topic over de rode kaart en hier mee slijmen, echt pleur op hier joh
Klaas, pietje en pistolero tegelijkertijd hierquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor vakantie.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas, pietje en pistolero tegelijkertijd hier
En te Kloese doet niks
Haten op de voetbalprofessorquote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Nou mag je best een hekel aan me hebben hoor, maar om me nou in hetzelfde rijtje te plaatsen als Klaas en Pietje..quote:Op zondag 5 februari 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas, pietje en pistolero tegelijkertijd hier
En te Kloese doet niks
gurney is het geweten van dit topicquote:Op zondag 5 februari 2023 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou mag je best een hekel aan me hebben hoor, maar om me nou in hetzelfde rijtje te plaatsen als Klaas en Pietje..
Na zijn uitspraken voor de wedstrijd is 'ie wel even af vind ik.quote:
weekje rust zou hem goed doen jaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na zijn uitspraken voor de wedstrijd is 'ie wel even af vind ik.
Het rijtje is Pistolero en Pietje.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou mag je best een hekel aan me hebben hoor, maar om me nou in hetzelfde rijtje te plaatsen als Klaas en Pietje..
Klaas is tenminste nog lachwekkende aids.quote:
Klaas, ben jij ook zo'n fan van Szymanski?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Timber is een beetje een voetballer met oogkleppen op....
hij is nergens echt goed in en hij is nergens echt slecht in
Wachten tot symanskie weer terug is
ik doe meequote:Op maandag 6 februari 2023 07:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Tot ziens vrienden
En jullie functioneringsgesprekken dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 08:58 schreef Coco het volgende:
We vinden het allemaal erg leuk dat @:klaasweetalles terug is, maar bans worden niet besproken.
2 assistsquote:Op maandag 6 februari 2023 10:21 schreef Kerftminister het volgende:
Snap niet dat al die analisten zo lovend zijn over die Idrissi. Heeft 1 bal goed geraakt. Dat schot van hem daarna was een van de zwakste schoten die ik dit seizoen gezien heb.
Hij viel beter in dan de afgelopen paar keer. Dan valt het al snel op.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:21 schreef Kerftminister het volgende:
Snap niet dat al die analisten zo lovend zijn over die Idrissi. Heeft 1 bal goed geraakt. Dat schot van hem daarna was een van de zwakste schoten die ik dit seizoen gezien heb.
Eens. Maar daarom denk ik dat ie verder naar voren spelen niet echt aan kan. Die rol als extra verdediger toen we aanvallend hadden gewisseld vulde hij wel goed in.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:38 schreef Caland het volgende:
Vond vooral Wieffer weer erg goed. Was toch een beetje bang hoe hij zich staande zou gaan houden in de topwedstrijden maar gisteren een hele ruime voldoende, tegen Ajax ook al goed en tegen Twente een krappe voldoende.
Moet net iets meer handelingssnelheid aan de bal soms krijgen maar bij hem wel het gevoel dat dat erin zit
Is daar sprake van dan? Het is toch gewoon een echte 6 wat dat betreftquote:Op maandag 6 februari 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar daarom denk ik dat ie verder naar voren spelen niet echt aan kan. Die rol als extra verdediger toen we aanvallend hadden gewisseld vulde hij wel goed in.
De drukte in dribbelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is nu eigenlijk precies de kwaliteit van Timber?
Denk dat hij aan de bal beter is dan Wieffer, die is weer wat beter in het balafpakken maar Timber is zeker geen aanvallende middenvelder.quote:
Absoluut niet. Timber is niet zo goed aan de bal.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij aan de bal beter is dan Wieffer
Dan hoort hij op de bank.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut niet. Timber is niet zo goed aan de bal.
Wieffer was gisteren de beste middenvelder ging ook totaal niet mee in het slechte spel van Timber en Kokcu vond dat vooral erg knap van hem die komt er wel.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:38 schreef Caland het volgende:
Vond vooral Wieffer weer erg goed. Was toch een beetje bang hoe hij zich staande zou gaan houden in de topwedstrijden maar gisteren een hele ruime voldoende, tegen Ajax ook al goed en tegen Twente een krappe voldoende.
Moet net iets meer handelingssnelheid aan de bal soms krijgen maar bij hem wel het gevoel dat dat erin zit
Iemand stelde voor om Zerrouki te halen en Wieffer op 8 te zetten laatstquote:Op maandag 6 februari 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Is daar sprake van dan? Het is toch gewoon een echte 6 wat dat betreft
Wie was dat???quote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand stelde voor om Zerrouki te halen en Wieffer op 8 te zetten laatst
Even opgezocht en het was @bbuddybb . Maar naar aanleiding van een bericht dat Slot Zerrouki als opvolger zou zien van Kokcuquote:
Wegdraaien met een man in z’n rug. Dat is echt zijn ding.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is nu eigenlijk precies de kwaliteit van Timber?
Die gaat echt met de week beter spelen inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2023 07:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel blij met de ontwikkeling die Pedersen doormaakt. Hoewel hij nog wel wat meer lef aan de bal mag hebben in voetballend opzicht. Heel vaak neemt hij de bal de gesloten aan in plaats van open, waardoor hij automatisch terug moet.
De voorwaartse actie waar die schietkans voor Santi uit kwam was echt heel sterk namelijk.
Hij speelde bij Excelsior toch ook meer als 8?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even opgezocht en het was @:bbuddybb . Maar naar aanleiding van een bericht dat Slot Zerrouki als opvolger zou zien van Kokcu
Dat kan goed. Hij heeft er ook wel de techniek en het inzicht voor denk ik, maar in de KKD ligt het tempo zo'n 5x lager.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij speelde bij Excelsior toch ook meer als 8?
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.quote:Op maandag 6 februari 2023 02:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas, ben jij ook zo'n fan van Szymanski?
Hij krijgt die ruimte omdat hij voetballend de zwakste is in de achterhoede bij Feyenoord. Als hij zich daar dan in gaat verbeteren, kunnen we daar nog veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat echt met de week beter spelen inderdaadMoet wel zeggen dat hij in de Eredivisie ook vrij weinig weerstand krijgt. Zowel qua aanvallende als verdedigende intenties kan hij redelijk straffeloos over het hele veld rondrennen.
Je bent optimistisch terug gekomen.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van. Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
Klaas is een visionair, hij wist al dat Malacia voor Feyenoord-begrippen voor veel geld verkocht zou worden toen hij nog als een Nelom speelde die aan de coke zat.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent optimistisch terug gekomen.
Dat zou goed kunnen, op zich is zijn taak ook niet zo heel ingewikkeld. Wat hij tegen PSV maar ook tegen Twente een stuk minder deed was met de bal richting 16 rennen, 20 seconden choken zodat de tegenstander kan hergroeperen en dan doodleuk de bal een linie terugspelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij krijgt die ruimte omdat hij voetballend de zwakste is in de achterhoede bij Feyenoord. Als hij zich daar dan in gaat verbeteren, kunnen we daar nog veel plezier aan beleven.
En hij is nog jong hè.
Die Mous kan er ook geen pepernoot van.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef Bombvis het volgende:
Lees dat Noppert komend weekend niet keept, dat vind ik fijn
Feyenoord mag blij zijn met al die vleugelspelersquote:Op maandag 6 februari 2023 20:55 schreef bbuddybb het volgende:
Als je naar PSV kijkt, dan blijft er weinig over nu hun vleugels (met name Gakpo) er niet meer zijn.
Des te knapper is het dat Slot het voor elkaar heeft gekregen een leuk draaiend team samen te stellen met vleugels die wekelijks matig presteren.
Die vleugelspelers die allemaal even matig zijn is een vloek en een zegen. Ze zijn helaas zelden goed genoeg om een wedstrijd meteen te beslissen, maar je kan wel 2 fitte gelijkwaardige spelers erin gooien die tegen vermoeide backs hun ding kunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:55 schreef bbuddybb het volgende:
Als je naar PSV kijkt, dan blijft er weinig over nu hun vleugels (met name Gakpo) er niet meer zijn.
Des te knapper is het dat Slot het voor elkaar heeft gekregen een leuk draaiend team samen te stellen met vleugels die wekelijks matig presteren.
Het zijn allemaal geen hoogvliegers, maar de 5 buitenspelers (Idrissi, Walemark, Paixao, Jahanbakhsh en Dilrosun) zijn al wel rechtstreeks betrokken bij 27 vd 45 doelpunten. Straks hebben we alleen nog maar wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje. Dat moet met deze buitenspelers genoeg zijn.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord mag blij zijn met al die vleugelspelers
Ik denk dat juist de vleugelspelers bepalend zijn geweest tot nu toe
Er wordt een analyse gemaakt tegen welke backs ze spelen en hoe ze spelen en van daaruit kiest slot zijn vleugelspeler denk ik.
Het zijn vaak de invallers op de vleugels die het verschil gemaakt hebben met een actie of assist dat er toch nog gewonnen werdt.
Tegenstanders raken daarvan in de war. Backs worden niet zo snel gewisseld en als je dan een verse kracht inbrengt aan de zijkant is dat een extra wapen.
Al die vleugelspelers ontlopen elkaar niet zo veel. Tegen Ajax speelde PAxaio heel goed. Zondag speelde Idrissi en Alireza weer goed.
Ik ben al lang blij als je AZ thuis wint en in de ArenA een gelijkspelletje haalt.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
Kijk net voor het eerst de lange samenvatting. Man man man, wat een kansen
Wat jammer, wat jammer. Zonde dat je je in die topwedstrijden telkens niet weet te belonen. Dat moet dan maar in de Arena gebeuren (lol).
AZ thuis heb ik alle vertrouwen in eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als je AZ thuis wint en in de ArenA een gelijkspelletje haalt.
Arena ga je er gewoon af dus in de overige wedstrijden moet het verschil gemaakt worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als je AZ thuis wint en in de ArenA een gelijkspelletje haalt.
Tldr: Er moest te veel van een niet fitte Kokcu af komen, PSV kan in topwedstrijden alleen maar het uiterst laffe alle ballen lang op Luuk spelen (en slaagde daar nog bijna in), Teze kan er geen reet van.quote:Vijf conclusies na de topper tussen Feyenoord en PSV
1. XAVI SIMONS DOMINEERT
In een chaotische topper bleek de jongste basisspeler een baken van rust. Waar de meeste aanvallers grossierden in balverlies, behield Xavi Simons altijd het overzicht en de controle. Het negentienjarige talent was op twee momenten bepalend. In de achtste minuut werd Simons bij balwinst direct door Joey Veerman gevonden. Direct ging de blik van de dribbelaar over de bal. Zodat hij herkende wat het perfecte moment was om Anwar El Ghazi de openingstreffer op een presenteerblaadje aan te bieden.
In de 68ste minuut nam Simons opnieuw het leeuwendeel van een doelpunt voor zijn rekening. Na een corner van Feyenoord ving hij halverwege zijn eigen helft een afvallende bal op. Simons zette met een goede aanname direct Marcos López van zich af en dribbelde daarna het hele veld over. Ondanks deze inspanning herkende Simons opnieuw de ruimte. Hij speelde terug op Luuk de Jong, zodat die de assist kon leveren op de goal van debutant Thorgan Hazard.
Na negentig minuten stond Simons in bijna alle statistische categorieën bovenaan. Het meest opvallend: geen PSV’er veroverde vaker het balbezit dan de jeugdige technicus (11 keer). Zelfs in de 92ste minuut kwam Simons in zijn eigen zestien nog tot een interceptie. Dat tekende de volwassenheid van zijn optreden. Noni Madueke en Cody Gakpo zijn vertrokken. De Jong, die al maanden wacht op een doelpunt, heeft niemand die hem voorzetten geeft. Waardoor offensief alles bij PSV op de schouders rust van Simons. Opmerkelijk genoeg leek hij daar geen enkele hinder van te ondervinden. In De Kuip was hij met kop en schouders de beste van het veld. Zoals Ruud van Nistelrooij het verwoordde: ‘Hoe Xavi vandaag weer speelde; fenomenaal op die leeftijd. Ook mentaal gezien, hoe sterk hij is, hoeveel hij ons onder de druk uit helpt, hoe belangrijk hij is met zijn assist en spel naar voren toe.’
2. FEYENOORD LEUNT OP ORKUN KÖKÇÜ
Tijdens de warming-up leek het even alsof Orkun Kökçü niet kon starten. De spelmaker van Feyenoord vertrok richting de catacomben en keerde met klachten aan zijn bovenbeen terug op het veld. Arne Slot wandelde hoogstpersoonlijk richting zijn captain om te informeren hoe ernstig de schade was. Dat bleek mee te vallen. Kökçü had klachten overgehouden aan een afwerkvorm op de training. Wat hem – zeker in het begin van de wedstrijd – duidelijk parten speelde. Niemand verloor in De Kuip zo vaak de bal (30 keer) als Kökçü, die met een van die acties aan de basis stond van de counter die PSV vroeg de leiding opleverde.
De andere kant van de medaille was dat de gehavende Kökçü de bal met afstand het vaakst toucheerde (111 keer) van alle spelers. Zoals hij ook de voetballer was die ploeggenoten het makkelijkst vond in kansrijke posities rondom de vijandelijke zestien. Zelfs in een topper waarin Kökçü duidelijk niet zijn beste dag had, leunde Feyenoord nadrukkelijk op zijn kwaliteiten als spelmaker. Bij afwezigheid van de geblesseerde Sebastian Szymanski moest namelijk vrijwel alle creativiteit van hem komen. Mats Wieffer richtte zich immers vooral op het afpakken van ballen. De teruggekeerde Quinten Timber bleek als nummer 10 vaak niet bereikbaar voor ploeggenoten. Dus kreeg Kökçü een zware dubbelrol: eerst de aanval van achteruit opzetten en daarna in de eindfase zelf de opening zoeken. Tegenover de sterke Ibrahim Sangaré bleek hij daar slechts mondjesmaat toe in staat. Dat Feyenoord daardoor terugviel op hoge ballen van de zijkant richting Santiago Giménez om tot kansen te komen, illustreerde de afhankelijkheid van Kökçü.
3. PSV IS BETER ZONDER BALBEZIT
PSV struikelde dit seizoen over de nummer 16 (FC Emmen), 17 (FC Groningen) en 18 (SC Cambuur) van de Eredivisie. Tegelijkertijd heeft Ruud van Nistelrooij de enige ploeg die in de competitie koploper Feyenoord over de knie legde. Zondag gebeurde dat in De Kuip zelfs bijna voor de tweede keer. In de Johan Cruijff Arena nam PSV wél de punten mee tegen Ajax. In de Europa League werd Premier League-lijstaanvoerder Arsenal verslagen. De overeenkomst tussen die goede resultaten: PSV had nauwelijks balbezit. In plaats van kort op te bouwen, ramde Walter Benítez in die duels praktisch alles richting het hoofd van targetman Luuk de Jong. Zo maskeerden de Eindhovenaren in topwedstrijden het gebrek aan goede opbouwers in de achterhoede. Zoals ook niet aan het oppervlakte kwam dat de aanvallende structuur al het hele seizoen statisch en voorspelbaar is.
Defensief leken Jarrad Branthwaite en Armando Obispo het prettig te vinden dat ze tegen Feyenoord rond de eigen zestien konden verdedigen. Zoals ook Benítez op zijn best bleek als lijnkeeper met spectaculaire reflexen. Richting de nabije toekomst leerde PSV alleen weinig van de remise tegen Feyenoord. De tactiek van lange ballen is prima om resultaat te halen in topwedstrijden, maar PSV is pas een échte titelkandidaat als het lukt om zwakkere tegenstanders met positiespel kapot te spelen. De 33 procent balbezit tegen Feyenoord bood op dat vlak weinig houvast.
4. SLOT BLIJFT STUIVERTJE WISSELEN VOORIN
Arne Slot gaf toe met jaloezie naar de efficiëntie van PSV te kijken. De Feyenoord-trainer zag zijn ploeg 35 doelpogingen ondernemen. Pas in de 95ste minuut leverde dat via Alireza Jahanbakhsh een tweede goal op. Veertien minuten daarvoor had de invaller uit Iran met het hoofd ook al de aansluitingstreffer gemaakt. In beide gevallen was een andere ingebrachte aanvaller met een AZ-verleden – Oussama Idrissi – de aangever. Dus is de kans groot dat midweeks in de bekerwedstrijd andere buitenspelers op het wedstrijdformulier staan. Al is het maar omdat Igor Paixão een dubbel programma niet aankan. De Braziliaan viel tegen PSV als rechtsbuiten meer op met ijver dan met finesse. Voor linksvoor Javairô Dilrosun was een goede voorzet op Santiago Giménez praktisch zijn enige wapenfeit in zeventig minuten.
Zo kondigde het nieuwe stuivertje wisselen voorin zich alweer aan. Met Jahanbakhsh, Idrissi, Paixão, Dilrosun en Patrik Walemark beschikt Slot over vijf vleugelaanvallers die allemaal niet onomstreden zijn. Zoals de doelgerichte Giménez in de punt van de aanval slechts nipt de onvermoeibare Danilo achter zich houdt. Steeds als de Feyenoord-trainer denkt zijn ideale compositie gevonden te hebben, stelt een van zijn aanvallers teleur. Zoals de in balverlies grossierende Jahanbakhsh vorige week overkwam in duel met FC Twente (1-1). Na een half jaar valt de conclusie te trekken dat de scouting geen directe vervanger voor Luis Sinisterra gevonden heeft. Dit Feyenoord ontbeert buitenspelers die balbezit omzetten in doelpunten.
5. JORDAN TEZE BLIJKT ZWAKKE SCHAKEL
Steeds meer teams lijken Jordan Teze te identificeren als zwakke schakel bij PSV. FC Emmen schakelde recent naar een formatie met vijf verdedigers om de opbouw via Teze te dwingen. Zoals de rechtsachter uit eigen opleiding ook door Go Ahead Eagles veelvuldig het balbezit opgedrongen kreeg. Tegen Feyenoord was Teze opnieuw de PSV’er die het vaakst de bal toucheerde. Met zijn 30 passes vond hij in slechts 57 procent van de gevallen een ploeggenoot. De succesvolle pass die hij het vaakst verstuurde, ging terug naar centrale verdediger Jarrad Branthwaite. De teruggetrokken rol van Teze in de opbouw werkte toen hij met Noni Madueke een dribbelaar voor zich had staan. Nu blijkt dat de rechterflank van PSV met Teze, Sangaré, Guus Til en El Ghazi/Johan Bakayoko niet balvast is.
Verdedigend sloeg Teze in de slotfase ook een modderfiguur. Na de rode kaart van Obispo viel de dubbele dekking achterin weg, waardoor in directe duels met Idrissi belandde. De huurling van Sevilla won dat gevecht op punten. In twintig minuten tijd creëerde Idrissi liefst vijf kansen, waaronder de twee assists voor de doelpunten. Bij de aansluitingstreffer zette hij met een schijnbeweging Teze op het verkeerde been. Waardoor hij met links alle ruimte had om de voorzet te geven waaruit Jahanbakhsh de spanning terugbracht. Het gemak waarmee dat ging, mocht Teze zich aanrekenen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:11 schreef viagraap het volgende:
Na de transferzomer vond ik eigenlijk dat Feyenoord heel goed had ingekocht, maar kon toen nog niet bevroeden dat er van de zes vleugelspelers maar anderhalf weten te scoren en dat ook niet elke wedstrijd.
Als dit klopt zit je er vrij ver naast. Helaas is geen van de 5 constantquote:Op maandag 6 februari 2023 22:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal geen hoogvliegers, maar de 5 buitenspelers (Idrissi, Walemark, Paixao, Jahanbakhsh en Dilrosun) zijn al wel rechtstreeks betrokken bij 27 vd 45 doelpunten. Straks hebben we alleen nog maar wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje. Dat moet met deze buitenspelers genoeg zijn.
Het is te hopen dat Kökcü weer fit raakt voor het duel tegen AZ. Zal mij niet verbazen als hij morgen niet speelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tldr: Er moest te veel van een niet fitte Kokcu af komen, PSV kan in topwedstrijden alleen maar het uiterst laffe alle ballen lang op Luuk spelen (en slaagde daar nog bijna in), Teze kan er geen reet van.
Vind het nog een vrij magere score. Rechtstreeks betrokken wilt meestal zeggen minstens een assist, dus bijna de helft van de doelpunten was iemand anders die ook nog eens niet bediend werd door een buitenspeler.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Als dit klopt zit je er vrij ver naast. Helaas is geen van de 5 constant
Vorig seizoen waren de vleugelspelers bij 61 van de 119 goals (51%) betrokken, dat is minder dan de 60% van nu. Alleen was Sinisterra in z'n eentje al goed voor 37 bijdrages.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Vind het nog een vrij magere score. Rechtstreeks betrokken wilt meestal zeggen minstens een assist, dus bijna de helft van de doelpunten was iemand anders die ook nog eens niet bediend werd door een buitenspeler.
Dat is toch precies mijn punt? Vorig seizoen had je eigenlijk maar één vleugel die wat kon. Nu heb je er meerdere gekocht die in potentie goed leken maar niet leveren. Niet één speler, maar meerdere.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren de vleugelspelers bij 61 van de 119 goals (51%) betrokken, dat is minder dan de 60% van nu. Alleen was Sinisterra in z'n eentje al goed voor 37 bijdrages.
Zeker nu je zo vaak in een wedstrijd kan wisselen moet je af van het idee dat 1 of 2 spelers alle goals moeten maken, als er in totaal maar genoeg gescoord wordt. Vorig jaar waren Dessers en Linssen samen goed voor 37 doelpunten, dat zijn aantallen waar een topspits dik tevreden mee zou zijn. Zo gaat het nu ook met onze vleugelspelers.
Percentages zijn wel leuk maar Feyenoord scoort gewoon te weinig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren de vleugelspelers bij 61 van de 119 goals (51%) betrokken, dat is minder dan de 60% van nu. Alleen was Sinisterra in z'n eentje al goed voor 37 bijdrages.
Zeker nu je zo vaak in een wedstrijd kan wisselen moet je af van het idee dat 1 of 2 spelers alle goals moeten maken, als er in totaal maar genoeg gescoord wordt. Vorig jaar waren Dessers en Linssen samen goed voor 37 doelpunten, dat zijn aantallen waar een topspits dik tevreden mee zou zijn. Zo gaat het nu ook met onze vleugelspelers.
Ze leveren allemaal een beetje, wat voorlopig genoeg isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:33 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dat is toch precies mijn punt? Vorig seizoen had je eigenlijk maar één vleugel die wat kon. Nu heb je er meerdere gekocht die in potentie goed leken maar niet leveren. Niet één speler, maar meerdere.
Blijkbaar niet, want we staan 1equote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Percentages zijn wel leuk maar Feyenoord scoort gewoon te weinig.
Is dat ondanks of dankzij? Ik denk het eerste, dus afwachten of je dat ook blijft en het gebrek aan scorend vermogen je niet gaat opbreken.quote:
Per definitie niet té weinig, maar het scorend vermogen is misschien wel aan de lage kant. Maar meestal is degene die de titel wint de ploeg met de minste tegengoals en niet de ploeg met de meeste gescoorde goalsquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat ondanks of dankzij? Ik denk het eerste, dus afwachten of je dat ook blijft en het gebrek aan scorend vermogen je niet gaat opbreken.
@PietjePuk2000quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna de xG statistieken uit de kast trekken. Bijna.
Vorig seizoen stond je er qua punten en doelpunten voor/tegen zo'n beetje hetzelfde voor alleen op de ranglijst daarmee 3e, we gaan zien of het dit keer voldoende is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Per definitie niet té weinig, maar het scorend vermogen is misschien wel aan de lage kant. Maar meestal is degene die de titel wint de ploeg met de minste tegengoals en niet de ploeg met de meeste gescoorde goals
Als je dit puntengemiddelde doortrekt zal het wel niet genoeg zijn, maar ik denk eigenlijk dat er niet heel veel punten meer verspeeld gaan worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond je er qua punten en doelpunten voor/tegen zo'n beetje hetzelfde voor alleen op de ranglijst daarmee 3e, we gaan zien of het dit keer voldoende is.
Ik weet wel zeker van wel, maar niet alleen door Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dit puntengemiddelde doortrekt zal het wel niet genoeg zijn, maar ik denk eigenlijk dat er niet heel veel punten meer verspeeld gaan worden.
Vooral de ondergrens lijkt een stuk hoger te liggen, dat je alleen uit van PSV met een flinke dosis pech verliest zegt toch wel wat. Dat je thuis Ajax en PSV eigenlijk volledig wegspeelt ook wel, al blijft het inderdaad zuur dat je dat overwicht vaak niet kan omzetten tot echt goede kansen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond je er qua punten en doelpunten voor/tegen zo'n beetje hetzelfde voor alleen op de ranglijst daarmee 3e, we gaan zien of het dit keer voldoende is.
Ik vond Feyenoord vorig seizoen beter tegen Ajax, al was dat ook een beter Ajax, maar ook toen was er veel balbezit maar werd er te weinig uitgehaald.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de ondergrens lijkt een stuk hoger te liggen, dat je alleen uit van PSV met een flinke dosis pech verliest zegt toch wel wat. Dat je thuis Ajax en PSV eigenlijk volledig wegspeelt ook wel, al blijft het inderdaad zuur dat je dat overwicht vaak niet kan omzetten tot echt goede kansen.
Het lukt de laatste weken heel goed om zoveel mogelijk op de helft van de tegenstander te voetballen, daarin is Feyenoord een stuk dominanter dan vorig seizoen. Slot spiegelt zich duidelijk aan Pep die daar met City ook een kunst van heeft gemaakt. Maar als je geen spelers hebt die iets kunnen creëren in de kleine ruimte heb je daar niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord vorig seizoen beter tegen Ajax, al was dat ook een beter Ajax, maar ook toen was er veel balbezit maar werd er te weinig uitgehaald.
Eens, dat gebrek brak je vorig seizoen eigenlijk ook al op. Toen was Feyenoord vrijwel altijd de bovenliggende partij maar verloor je toch punten tegen Twente en Groningen omdat je niet tot doelpunten / kansen kwam.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat ondanks of dankzij? Ik denk het eerste, dus afwachten of je dat ook blijft en het gebrek aan scorend vermogen je niet gaat opbreken.
Gebrek aan scorend vermogen? Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op de training geblesseerd geraakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
Walemark er ook al weken uit
Die ziekenboeg is aardig vol aan het stromen
Oke, ik voel mij nu toch wel aansprakelijk. Het spijt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanaf nu is het overigens wel mooi geweest met die blessuregevallen bij de eerste 11. Laat Walemark anders maar zijn teen stoten.
Hoeveel coke heb je tijdens je ban precies gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gebrek aan scorend vermogen? Hoe bedoel je dat?
Ik zou een wiskundig model op dit seizoen kunnen loslaten en daaruit zou blijken dat Feyenoord het beste scorend vermogen heeft van heel deze competitie. Ik laat dat achterwege niemand op fok zou dat snappen en ik zou weer uitgemaakt worden voor alles en nog wat....
AJax heeft een paar keer tegen tegenstanders gespeeld die het lieten lopen waardoor het relatief lijkt of ze een beter scorend vermogen hebben dan Feyenoord. Dat is niets anders dan een vertekend beeld geven van de werkelijkheid.
Feyenoord heeft ook nog steeds de minste doelpunten tegen. Als ik dat in het model zou toevoegen zou dat gewoon betekenen dat Feyenoord de lijn kan doortrekken tot 34 wedstrijden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef viagraap het volgende:
[..]
Hoeveel coke heb je tijdens je ban precies gedaan?
Toch kan je het lage aantal goals niet los zien van de kwaliteit van de tegenstander. De laatste 4 zware wedstrijden tegen de nr 3,4,5,7 scoor je er gemiddeld iets meer dan 1. In de andere 16 wedstrijden scoorde je er gemiddeld 2,5. Dus met het programma in acht zou je echt wel een stuk meer moeten scoren (dan de tegenstander).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Percentages zijn wel leuk maar Feyenoord scoort gewoon te weinig.
Het is gewoon lastig in statistieken te vangen. Maar als je de toppers na de winterstop neemt zie je gewoon dat we iedere keer het betere van het spel hebben maar dit niet om zetten in grote kansen/doelpunten. Daar ontbreekt wel een stuk kwaliteit, waar het in de wedstrijd tegen PSV het dan ook nog ontbreekt om de goals -op tijd- te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch kan je het lage aantal goals niet los zien van de kwaliteit van de tegenstander. De laatste 4 zware wedstrijden tegen de nr 3,4,5,7 scoor je er gemiddeld iets meer dan 1. In de andere 16 wedstrijden scoorde je er gemiddeld 2,5. Dus met het programma in acht zou je echt wel een stuk meer moeten scoren (dan de tegenstander).
Sws zijn de toppers dit jaar kwa goals zeer karig. De enige match met veel goals was PSV uit.
Maar dat het beter moet dat zeker.
Gebaseerd op de 2 gewonnen wedstrijden in 2023...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dit puntengemiddelde doortrekt zal het wel niet genoeg zijn, maar ik denk eigenlijk dat er niet heel veel punten meer verspeeld gaan worden.
Ik ben oprecht zó benieuwd of je nou zelf met je doorgesnoven porem in deze stierenstront gelooft, of dat je jezelf, als een ware ZKA, al jaren hilarisch vind bij het opvoeren van deze bizarre act....quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou een wiskundig model op dit seizoen kunnen loslaten en daaruit zou blijken dat Feyenoord het beste scorend vermogen heeft van heel deze competitie.
Blijft toch wel grote willekeur hoor de reacties van iedereen. Ajax wint ook maar 2 wedstrijden in 2023 en speelt gelijk tegen Volendam en NEC en iedereen schreeuwt dat ze kampioen worden. Feyenoord speelt gelijk tegen notabene de top 6 en dat is nu gelijk de maatstaf voor de rest van het seizoen. Terwijl je na AZ bijna alleen maar tegen clubs uit het rechterrijtje moet. En ja in het begin van het seizoen verloor je nog wel eens dom punten. Maar tegen NEC en Groningen uit pakte je de punten toch wel zonder problemen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gebaseerd op de 2 gewonnen wedstrijden in 2023...
Het is beiden geen maatstaf. Daarom is elke conclusie voorbarig. Zeker gezien er nogal wat dingen meespelen die de zaak kunnen beïnvloeden (blessures bij Feyenoord, trainersstoel bij Ajax en dubbel programma met Europees en beker).quote:Op woensdag 8 februari 2023 05:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijft toch wel grote willekeur hoor de reacties van iedereen. Ajax wint ook maar 2 wedstrijden in 2023 en speelt gelijk tegen Volendam en NEC en iedereen schreeuwt dat ze kampioen worden. Feyenoord speelt gelijk tegen notabene de top 6 en dat is nu gelijk de maatstaf voor de rest van het seizoen. Terwijl je na AZ bijna alleen maar tegen clubs uit het rechterrijtje moet. En ja in het begin van het seizoen verloor je nog wel eens dom punten. Maar tegen NEC en Groningen uit pakte je de punten toch wel zonder problemen.
Heeft blijkbaar een clausule dat hij weg kan als een club uit een 'grotere competitie' zich meldt.quote:
Tegen een afkoopsom vanaf komende zomer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar een clausule dat hij weg kan als een club uit een 'grotere competitie' zich meldt.
Mooie club op zich maar zou er als ik hem was ook niet nu willen instappen, afbrandrisico is groot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tegen een afkoopsom vanaf komende zomer.
Vooral niet in een lopend seizoen waarin je met je huidige club op 3 fronten nog volop meedoet naar een club die, als het tegenzit, volgend seizoen de Championship in kan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie club op zich maar zou er als ik hem was ook niet nu willen instappen, afbrandrisico is groot.
Ze gaan nu een volwaardige nieuwe trainer aanstellen zo te zien. Als Leeds volgend jaar nog in de PL speelt zullen ze niet op zoek zijn naar een trainer deze zomer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet in een lopend seizoen waarin je met je huidige club op 3 fronten nog volop meedoet naar een club die, als het tegenzit, volgend seizoen de Championship in kan.
Maar mochten ze erin blijven is het vanaf de zomer natuurlijk wel een schitterende club met heel wat mogelijkheden. Op een paar uitzonderingen (Bournemouth, Brighton, Brentford) na is eigenlijk elke PL club schitterend.
Brighton doet het erg goed en lijkt me als tussenstap geen slechte club, maar van de zomer ziet alles er weer anders uit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet in een lopend seizoen waarin je met je huidige club op 3 fronten nog volop meedoet naar een club die, als het tegenzit, volgend seizoen de Championship in kan.
Maar mochten ze erin blijven is het vanaf de zomer natuurlijk wel een schitterende club met heel wat mogelijkheden. Op een paar uitzonderingen (Bournemouth, Brighton, Brentford) na is eigenlijk elke PL club schitterend.
Dat kan hoor, ik heb er alleen niets mee. Als ik de ranglijst bekijk vond ik die drie clubs die ik noem de clubs waar ik niet zo snel zou willen werken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brighton doet het erg goed en lijkt me als tussenstap geen slechte club, maar van de zomer ziet alles er weer anders uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef viagraap het volgende:
[..]
Hoeveel coke heb je tijdens je ban precies gedaan?
je bedoelt als het grote geld zich meldt....quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar een clausule dat hij weg kan als een club uit een 'grotere competitie' zich meldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |