Het rijtje is Pistolero en Pietje.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou mag je best een hekel aan me hebben hoor, maar om me nou in hetzelfde rijtje te plaatsen als Klaas en Pietje..
Klaas is tenminste nog lachwekkende aids.quote:
Klaas, ben jij ook zo'n fan van Szymanski?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Timber is een beetje een voetballer met oogkleppen op....
hij is nergens echt goed in en hij is nergens echt slecht in
Wachten tot symanskie weer terug is
ik doe meequote:Op maandag 6 februari 2023 07:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Tot ziens vrienden
En jullie functioneringsgesprekken dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 08:58 schreef Coco het volgende:
We vinden het allemaal erg leuk dat @:klaasweetalles terug is, maar bans worden niet besproken.
2 assistsquote:Op maandag 6 februari 2023 10:21 schreef Kerftminister het volgende:
Snap niet dat al die analisten zo lovend zijn over die Idrissi. Heeft 1 bal goed geraakt. Dat schot van hem daarna was een van de zwakste schoten die ik dit seizoen gezien heb.
Hij viel beter in dan de afgelopen paar keer. Dan valt het al snel op.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:21 schreef Kerftminister het volgende:
Snap niet dat al die analisten zo lovend zijn over die Idrissi. Heeft 1 bal goed geraakt. Dat schot van hem daarna was een van de zwakste schoten die ik dit seizoen gezien heb.
Eens. Maar daarom denk ik dat ie verder naar voren spelen niet echt aan kan. Die rol als extra verdediger toen we aanvallend hadden gewisseld vulde hij wel goed in.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:38 schreef Caland het volgende:
Vond vooral Wieffer weer erg goed. Was toch een beetje bang hoe hij zich staande zou gaan houden in de topwedstrijden maar gisteren een hele ruime voldoende, tegen Ajax ook al goed en tegen Twente een krappe voldoende.
Moet net iets meer handelingssnelheid aan de bal soms krijgen maar bij hem wel het gevoel dat dat erin zit
Is daar sprake van dan? Het is toch gewoon een echte 6 wat dat betreftquote:Op maandag 6 februari 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar daarom denk ik dat ie verder naar voren spelen niet echt aan kan. Die rol als extra verdediger toen we aanvallend hadden gewisseld vulde hij wel goed in.
De drukte in dribbelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is nu eigenlijk precies de kwaliteit van Timber?
Denk dat hij aan de bal beter is dan Wieffer, die is weer wat beter in het balafpakken maar Timber is zeker geen aanvallende middenvelder.quote:
Absoluut niet. Timber is niet zo goed aan de bal.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij aan de bal beter is dan Wieffer
Dan hoort hij op de bank.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut niet. Timber is niet zo goed aan de bal.
Wieffer was gisteren de beste middenvelder ging ook totaal niet mee in het slechte spel van Timber en Kokcu vond dat vooral erg knap van hem die komt er wel.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:38 schreef Caland het volgende:
Vond vooral Wieffer weer erg goed. Was toch een beetje bang hoe hij zich staande zou gaan houden in de topwedstrijden maar gisteren een hele ruime voldoende, tegen Ajax ook al goed en tegen Twente een krappe voldoende.
Moet net iets meer handelingssnelheid aan de bal soms krijgen maar bij hem wel het gevoel dat dat erin zit
Iemand stelde voor om Zerrouki te halen en Wieffer op 8 te zetten laatstquote:Op maandag 6 februari 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Is daar sprake van dan? Het is toch gewoon een echte 6 wat dat betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |