ben vooral benieuwd hoe slotgod het middenveld neer gaat zettenquote:
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
En PSV is altijd wel goed als ze het spel niet hoeven te maken, al hebben ze voorin wel een jasje uitgedaan.
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is wel het seizoen voor Feyenoord om revanche te nemen op die 10-0.
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.
Sterker nog: De hele tactiek met hoge druk laat een x aantal uitbraken per wedstrijd toe. De gok is dat de (aggressive) overnames jezelf meer brengen dan de omschakeling van de tegenstander
Tot nu toe klopt dat aardig
Ik voorzie wederom een gelijkspel eigenlijk. Matig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal fout![]()
Geen goed gevoel dus @:scrummie
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:hhh38 @:atypisch @:fetx
Ik bedoelde met revanche niet zozeer dat Feyenoord nu 10-0 gaat winnen, maar dat dit wel het seizoen is dat je ze een keiharde klap kan geven. Feyenoord wint sowieso vaak van PSV in de Kuip.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
Het is ook helemaal niet des-Feyenoords om het tegen Ajax te laten liggen maar tegen PSV het wel te geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
ja, dat gaat ook een paar keer foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.
Klopt, maar Ajax verliest eigenlijk zelden in de Kuip, ongeacht de vorm of stand op de ranglijst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te Kloese zeker weer op vakantie ipv die livestream reparerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Scrummie het volgende:
O21 alweer achter.
En de livestream werkt ook weer niet.
https://1908.nl/artikelen/bijlow-mist-topper-tegen-psvquote:Justin Bijow ontbreekt zondag bij Feyenoord in de topper tegen PSV. Dat meldt onder andere het Algemeen Dagblad.
Het nieuws is door ingewijden bevestigd aan 1908.nl: De doelman heeft vrijdag op de training een blessure aan de duim opgelopen.
Of Arne Slot zondag voor Timon Wellenreuther of Ofir Marciano kiest, moet nog blijken. Laatstgenoemde mocht tegen in de uitwedstrijd bij FC Twente (1-1) kortstondig warmlopen toen BIjlow uit leek te vallen. Bijlow bleef in Enschede binnen de lijnen.
Nu vind ik die grabbeljood ook wel het type keeper om de wedstrijd van zijn leven te keepen tegen PSVquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zit Wellenreuther er nu achter en geen Marciano. Toch een meevaller.
Marciano opstellen terwijl je ook Wellenreuther hebt kan écht niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Marciano dus mocht warmlopen tegen FC Twente krijg ik het toch weer een beetje Spaans benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |