Slot zei ook dat het niet 1 van de duurdere spelers isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bizar, toch 1 vd duurdere spelers. Volgens zegge. Toch een beetje de hoop en misschien verwachting geweest dat hij na dit jaar Szymansky kon opvolgen. Hopelijk gaat de knop nog om bij die jongen.
Ik ben 60% zeker dat Arne hier meeleest dus ik zou een beetje uitkijken, anders krijg je ook appjes van hem.quote:
Ah, mij stond nog bij dat het minder dan 7mln was. Maar met 5mln ben je nog steeds een dure jongen. Hopelijk was het nog veel minder.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot zei ook dat het niet 1 van de duurdere spelers is
Ik denk dat het tussen de 2 en 4 miljoen isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, mij stond nog bij dat het minder dan 7mln was. Maar met 5mln ben je nog steeds een dure jongen. Hopelijk was het nog veel minder.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vriendin Igor is ook een goeie
[ twitter ]
Godgodquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vriendin Igor is ook een goeie
[ twitter ]
Nee.quote:
Nee, helaas.quote:
Dat vind ik een rare keuze. Tijd dat de scouting via een nieuwe TD eens een stokje voor Arne's bord op schoot opties steekt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:03 schreef bbuddybb het volgende:
Slot ziet Zerrouki ook als een vervanger voor Kokcu. We zullen er in de zomer weer voor gaan, lijkt mij.
Je zou ook eventueel Wieffer iets naar voren kunnen schuiven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare keuze. Tijd dat de scouting via een nieuwe TD eens een stokje voor Arne's bord op schoot opties steekt.
Ja dat zal de theorie zijn, maar ik denk dat ie daar net de handelingssnelheid voor mist. Op 6 heb je meestal meer tijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je zou ook eventueel Wieffer iets naar voren kunnen schuiven.
Ach, Slot kan volgens zichzelf heel erg goed met kritiek omgaan, dus een beetje mierenneuken mag welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef De_Pel het volgende:
Ik word wel echt een beetje strontsimpel van het gemiereneuk over Slot.
Die man is in praktisch elk opzicht een godswonder, maar laten we vooral op elk slakke zout leggen.
Zou lekker geloofwaardig zijn als hij niet reageert op vragen over een overduidelijke 120% strafschop. Topsportmentaliteit dit dat.
Wie moeten de goals maken dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is wel het seizoen voor Feyenoord om revanche te nemen op die 10-0.
haha, beetje overdrevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
En PSV is altijd wel goed als ze het spel niet hoeven te maken, al hebben ze voorin wel een jasje uitgedaan.quote:
ben vooral benieuwd hoe slotgod het middenveld neer gaat zettenquote:
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
En PSV is altijd wel goed als ze het spel niet hoeven te maken, al hebben ze voorin wel een jasje uitgedaan.
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.
Sterker nog: De hele tactiek met hoge druk laat een x aantal uitbraken per wedstrijd toe. De gok is dat de (aggressive) overnames jezelf meer brengen dan de omschakeling van de tegenstander
Tot nu toe klopt dat aardig
Ik voorzie wederom een gelijkspel eigenlijk. Matig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal fout![]()
Geen goed gevoel dus @:scrummie
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:hhh38 @:atypisch @:fetx
Ik bedoelde met revanche niet zozeer dat Feyenoord nu 10-0 gaat winnen, maar dat dit wel het seizoen is dat je ze een keiharde klap kan geven. Feyenoord wint sowieso vaak van PSV in de Kuip.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
Het is ook helemaal niet des-Feyenoords om het tegen Ajax te laten liggen maar tegen PSV het wel te geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
ja, dat gaat ook een paar keer foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.
Klopt, maar Ajax verliest eigenlijk zelden in de Kuip, ongeacht de vorm of stand op de ranglijst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te Kloese zeker weer op vakantie ipv die livestream reparerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Scrummie het volgende:
O21 alweer achter.
En de livestream werkt ook weer niet.
https://1908.nl/artikelen/bijlow-mist-topper-tegen-psvquote:Justin Bijow ontbreekt zondag bij Feyenoord in de topper tegen PSV. Dat meldt onder andere het Algemeen Dagblad.
Het nieuws is door ingewijden bevestigd aan 1908.nl: De doelman heeft vrijdag op de training een blessure aan de duim opgelopen.
Of Arne Slot zondag voor Timon Wellenreuther of Ofir Marciano kiest, moet nog blijken. Laatstgenoemde mocht tegen in de uitwedstrijd bij FC Twente (1-1) kortstondig warmlopen toen BIjlow uit leek te vallen. Bijlow bleef in Enschede binnen de lijnen.
Nu vind ik die grabbeljood ook wel het type keeper om de wedstrijd van zijn leven te keepen tegen PSVquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zit Wellenreuther er nu achter en geen Marciano. Toch een meevaller.
Marciano opstellen terwijl je ook Wellenreuther hebt kan écht niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Marciano dus mocht warmlopen tegen FC Twente krijg ik het toch weer een beetje Spaans benauwd.
Of Idrissi.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanaf nu is het overigens wel mooi geweest met die blessuregevallen bij de eerste 11. Laat Walemark anders maar zijn teen stoten.
Altijd wel wat hé.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schijnt zijn duim te zijn.
Gewoon ongelukkig dus.
Polsbreuk dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon ongelukkig dus.
Wel iets wat frustrerend lang kan durenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar nog steeds ongelukkig en niks te maken met vermeende blessuregevoeligheid.quote:
Jonesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:32 schreef alopio het volgende:
Ach we zijn ooit kampioen geworden met een noodoplossing die Brad Jones heette.
Wel weer ongelukkig, dit is geen spierblessure oid maar dus gewoon een breuk door verkeerd neerkomen ofzo. Hij was ook echt goed in vorm
Was wel een prima defensie. Karsdorp en Kongolo liepen alle gaten dicht zodat een Jan Arie zelfs iets mee naar voren kon inschuiven. Jones keepte ook het seizoen van zn leven toen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jones
Botteghin - Jan-Arie
daarmee ben je kampioen geworden
Als je met godbetert Marciano de finale van de ECL kan halen moet je met een stuk betere keeper als Wellenreuther prima door de eredivisie heen kunnen rollen waar 9 van de 10 ploegen er echt helemaal niks van kunnen. Zeker met een godenduo als Hancko-Geert voor je.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jones
Botteghin - Jan-Arie
Het is ook niet zo eenvoudig om Bijlow te vervangen hoor, zeker niet voor eentje met talent die je direct kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:48 schreef Pistolero het volgende:
Maar wel kut dat je hem nu waarschijnlijk wéér niet kan verkopen in de zomer en je hem in de toekomst ook lastig zal kunnen slijten vanwege zijn extreme blessurelijst.
In het ideale scenario had je hem deze zomer gewoon verkocht voor een redelijk bedrag zodat je daarmee een talentvolle keeper kon halen waar je wel daadwerkelijk op kan bouwen.
Gelukkig hadden we toen Par Hanson.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jones
Botteghin - Jan-Arie
Het is lastig om goede keepers te halen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is ook niet zo eenvoudig om Bijlow te vervangen hoor, zeker niet voor eentje met talent die je direct kunt gebruiken.
Ajax en PSV hebben ook maar gewoon een keeper van 30 onder de lat gezet
Wel een vreemde positie ja, want je zit eigenlijk een beetje aan hem vast op deze manier. Je gaat hem na de zomer ook niet op de bank zetten
Dit is gewoon pech hebben. Heeft verder niks te maken met spieren die makkelijk scheuren of zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:34 schreef fetX het volgende:
Een breuk. Die gaat weer minstens een wedstrijd of 7/8 missen.![]()
Volgend jaar maar eens op zoek naar een nieuwe keeper.
cillessen ophalen bij necquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is lastig om goede keepers te halen inderdaad.
Maar Bijlow is nu al jaren eerste keeper maar heeft letterlijk nog nooit ook maar één heel seizoen weten vol te maken in al die jaren. Dat kan toch niet joh. Niemand twijfelt aan zijn kwaliteiten denk ik (behalve French Corner) maar op een gegeven moment wegen zijn kwaliteiten niet meer op tegen zijn blessuregevoeligheid en moet je als club je conclusies trekken en doorselecteren.
Als Wellenreuther het goed doet zou ik het gewoon accepteren zo. Ja al die blessures zijn frustrerend maar Bijlow is als keeper wel buitenklasse voor ons.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:34 schreef fetX het volgende:
Een breuk. Die gaat weer minstens een wedstrijd of 7/8 missen.![]()
Volgend jaar maar eens op zoek naar een nieuwe keeper.
Vrijwel al zijn lange blessures waren breuken, op een gegeven moment kan je echt niet meer van pech spreken hoor. Gewoon te weinig melk gedronken als kind.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit is gewoon pech hebben. Heeft verder niks te maken met spieren die makkelijk scheuren of zo.
BREAKINGquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen/bijlow-mist-topper-tegen-psv
Oke pietjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef aTypisch het volgende:
ik wil de boel niet jinxen hoor
maar az staat achter
#MakkelijkEerste na dit weekendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef aTypisch het volgende:
maar az staat achter
ik zou weer weg gaan als ze januari niet bovenaan eindigdequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
#MakkelijkEerste na dit weekend
Godverdommequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou weer weg gaan als ze januari niet bovenaan eindigde
(lol)
vallen en dan verkeerd opvangenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een polsbreuk? Als dat is opgelopen tijdens een training dan is dat wel mokerdom.
Een vlammend schot van Idrissi op de training.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een polsbreuk? Als dat is opgelopen tijdens een training dan is dat wel mokerdom.
jawelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Echt niets blijft ons bespaard….pffff
Ik waardeer je optimisme.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel
de concurrentie is dit jaar moeilijk slecht in vorm
dat helpt wel iets voorlopig
lulquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef aTypisch het volgende:
maar az staat achter
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na deze speelronde nog steeds bovenaan
arne gaat #gioworden
Komt wel goed Pelliequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig kun je zo’n klap uitdelen, mis je naast trauner ook szymanski en Bijlow tegen zowel PSV als AZ. Nu Kokcu en Hancock nog dan kunnen de titelaspiraties weer de vrieskist in.
Nu al indekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig kun je zo’n klap uitdelen, mis je naast trauner ook szymanski en Bijlow tegen zowel PSV als AZ. Nu Kokcu en Hancock nog dan kunnen de titelaspiraties weer de vrieskist in.
Is die Wellenreuther wat? Bij W2 vond ik hem altijd wel prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Wellenreuther het goed doet zou ik het gewoon accepteren zo. Ja al die blessures zijn frustrerend maar Bijlow is als keeper wel buitenklasse voor ons.
Geen idee maar ik vind dat je een mooie tijd hebt gekozen om die vraag te stellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef mrchlle het volgende:
Hoe lang lig je er gemiddeld uit met zo'n breuk?
En ook het postnummer mag er zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind dat je een mooie tijd hebt gekozen om die vraag te stellen
Jij mag er ook zijn, onlogisch :-)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ook het postnummer mag er zijn
Nog geen wedstrijd gemist dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Bijlow..de man van glas. Die gozer heeft ook altijd wat.
Ik denk van wel maar ik denk ook een beetje dat ik hem verwar met Unnerstall.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Is die Wellenreuther wat? Bij W2 vond ik hem altijd wel prima.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar ik denk ook een beetje dat ik hem verwar met Unnerstall.
Je hebt dan ook wel een enorm kutprogramma bijna achter de rug. Na AZ moet je nog 12 wedstrijden waarvan 9 tegen clubs die nu in het rechterrijtje staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:40 schreef snabbi het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat wanneer je meer dan 1/3e van je wedstrijden niet gewonnen hebt, dat je dan wel bovenaan staat.
Ik zeg niet dat het bizar is dat je 1/3e van je wedstrijden niet wint, maar vooral dat je ondanks dat bovenaan staat.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel een enorm kutprogramma bijna achter de rug. Na AZ moet je nog 12 wedstrijden waarvan 9 tegen clubs die nu in het rechterrijtje staan.
In Engeland en Italië heb je dit jaar Arsenal en Napoli die er bovenuit steken. En in Frankrijk standaard PSG natuurlijk. De nr 2 City heeft na wedstrijden evenveel verliespunten.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bizar is dat je 1/3e van je wedstrijden niet wint, maar vooral dat je ondanks dat bovenaan staat.
Ik keek net even naar de andere competities. In duitsland heb je dit ook, maar alle andere europese competities die ik langs liep zeker niet.
Dus als Ajax hem niet pakt is het automatisch een kampioen van de armoede ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
De concurrentie is ook gewoon mokerslecht dit jaar. Dat is de mazzel die je hebt.
Wie er ook kampioen wordt straks, het is er één van de armoede.
Nee. Dat zeg ik niet. Jij verwijst gelijk naar Ajax. Ik heb het over de concurrentie.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus als Ajax hem niet pakt is het automatisch een kampioen van de armoede ofzo?
Het gaat toch ook voornamelijk om Ajax en PSV? Of vond jij Twente en AZ vooraf überhaupt titelkandidaten? Die zouden vooraf hebben getekend voor zo'n situatie. Dat ze het nu boven verwachting doen, hoeven we het nog niet te laten lijken alsof het raar is als Twente punten verliest tegen een Sparta, GAE of Vitesse.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik niet. Jij verwijst gelijk naar Ajax. Ik heb het over de concurrentie.
Nee, als je kampioen wordt met een matig aantal punten. Het Ajax van Frank de Boer was ook kampioen van de armoede.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus als Ajax hem niet pakt is het automatisch een kampioen van de armoede ofzo?
Dat wordt je op basis van het spel, niet op basis van het punten.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, als je kampioen wordt met een matig aantal punten. Het Ajax van Frank de Boer was ook kampioen van de armoede.
Hangt vaak met elkaar samen. Als je veel punten laat liggen dan mis je misschien bepaalde kwaliteiten en dat maakt je een armoedige kampioen. Wel of niet armoedig zal mij overigens een zorg zijn als we kampioen worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat wordt je op basis van het spel, niet op basis van het punten.
De laatste 5 jaar, is AZ beter geëindigd dan Feyenoord.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook voornamelijk om Ajax en PSV? Of vond jij Twente en AZ vooraf überhaupt titelkandidaten? Die zouden vooraf hebben getekend voor zo'n situatie. Dat ze het nu boven verwachting doen, hoeven we het nog niet te laten lijken alsof het raar is als Twente punten verliest tegen een Sparta, GAE of Vitesse.
Daarnaast als Feyenoord zo door zou gaan op grond van wat zou het kampioenschap niet terecht zijn of een kampioen van de armoede zijn? Alleen omdat de compleet nieuwe aanval er niet 20 ps in jast?
Laatste 6 jaar niet hoor!quote:Op zondag 5 februari 2023 09:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar, is AZ beter geëindigd dan Feyenoord.
Aangepast.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar, is AZ een aantal keer beter geëindigd dan Feyenoord.
Z'n laatste 2 wel ja, bij z'n eerste 2 had ik dat idee veel minder, toen werd er best aardig gevoetbald, alleen naar de punten kijken zegt niet alles.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, als je kampioen wordt met een matig aantal punten. Het Ajax van Frank de Boer was ook kampioen van de armoede.
Het is ook maar net wat je armoe vindt, als er 1 club bovenuit steekt met 90 punten en de de rest niet meer dan 75 is dat ook best armoedig.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word overigens wel heel moe van de kampioen van de armoede uispraken.
Laten we dat na 34 wedstrijden maar beslissen.
Volgens mij komt dat "argument" enkel doordat alles zo dicht bij elkaar ligt. Kan ook een indicatie zijn dat het Nederlandse voetbal beter wordt en ook de kwaliteit van de "kleinere" clubs beter worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word overigens wel heel moe van de kampioen van de armoede uispraken.
Laten we dat na 34 wedstrijden maar beslissen.
Wat ik echt armoedig vind zijn die competities zoals Schotland waar het altijd tussen twee clubs gaat.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je armoe vindt, als er 1 club bovenuit steekt met 90 punten en de de rest niet meer dan 75 is dat ook best armoedig.
Wat al heel veel scheelt is dat tegenwoordig alle eredivisie clubs alleen met Full Profs werken (uitgaande van de selectie). Het is nog helemaal niet zo lang geleden dat er zeker bij de kleinere clubs er nog semi-profs waren die niet altijd alle trainingen mee deden.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat "argument" enkel doordat alles zo dicht bij elkaar ligt. Kan ook een indicatie zijn dat het Nederlandse voetbal beter wordt en ook de kwaliteit van de "kleinere" clubs beter worden.
Daar is het wel extreem inderdaad maar hier waren het de afgelopen 20 jaar ook 2 clubs die de titels pakten met af en toe een uitzondering.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik echt armoedig vind zijn die competities zoals Schotland waar het altijd tussen twee clubs gaat.
Die mogelijkheid op een uitzondering maakt het een stuk leuker. Toen Rangers teruggezet was won Celtic gewoon alle titels met overmachtquote:Op zondag 5 februari 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het wel extreem inderdaad maar hier waren het de afgelopen 20 jaar ook 2 clubs die de titels pakten met af en toe een uitzondering.
Dat is natuurlijk onzin. Een kampioen van de armoede is een kampioen die ondanks slecht spel toch kampioen word omdat de concurrentie nog kutter is. Dat heeft weinig met het aantal punten te maken. Een kampioen met 74 punten kan ook zijn dat de andere teams er op kwaliteit op vooruit zijn gegaan en dat er 4/5 teams heel goed spelen.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hancko vindt de Formula 1 wel leuk maar is geen fan van MAX.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko heeft niet nummer 33 vanwege Max Verstappen.
Stukje droomjournalistiek van de NOS.
Godsamme.quote:
0-3quote:Op zondag 5 februari 2023 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Geweldig, dus op de beide backposities hebben we straks spelers die niet kunnen verdedigen.
Ach, PSV geen aanvallers die goed kunnen aanvallenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Geweldig, dus op de beide backposities hebben we straks spelers die niet kunnen verdedigen.
Ik heb het idee dat ze dat vanmiddag ineens wel gaan kunnen, die geloven hun ogen niet met zoveel ruimte.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, PSV geen aanvallers die goed kunnen aanvallen
als je dat niet wil moet je hancko naar links halen en rasmussen er inquote:Op zondag 5 februari 2023 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Bel jij Arend Martijn even?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dat niet wil moet je hancko naar links halen en rasmussen er in
Hartman had het tegen Twente ook best lastig, die moeten we niet gaan overschatten inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als het iemand moet zijn in de verdediging, dan maar Hartman. Daar kan je gewoon Lopez neerzetten. Een kleine verzwakking, maar scheelt elkaar niet enorm veel denk ik.
Ja vind het ook niet zo'n rampquote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als het iemand moet zijn in de verdediging, dan maar Hartman. Daar kan je gewoon Lopez neerzetten. Een kleine verzwakking, maar scheelt elkaar niet enorm veel denk ik.
Klopt maar bracht veel energie in het elftal, dat is ook belangrijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hartman had het tegen Twente ook best lastig, die moeten we niet gaan overschatten inderdaad
ah ja sorry manquote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef De_Pel het volgende:
Boeit niet nee, nog een basisspeler er niet bij. Gelukkig hebben we ons goed versterkt in de winter en is dit niet zo’n belangrijk potje…
Je hebt gelijk ze hadden gewoon nog een linksback moeten halen! Te Kloese leg weer te slapen op ze vakansie!!!! Bestuur tegen de muurquote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef De_Pel het volgende:
Boeit niet nee, nog een basisspeler er niet bij. Gelukkig hebben we ons goed versterkt in de winter en is dit niet zo’n belangrijk potje…
Szymanski is wel het grootste gemis.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:08 schreef aTypisch het volgende:
bijlow en hartman kunnen ook gewoon adequaat worden vervangen trouwens
Timber gaat heersen nu hij niet meer op 6 hoeft te spelen, niks aan het handjequote:Op zondag 5 februari 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski is wel het grootste gemis.
eens, al weet slot ook wel raad met een minder technische 10 natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski is wel het grootste gemis.
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat "argument" enkel doordat alles zo dicht bij elkaar ligt. Kan ook een indicatie zijn dat het Nederlandse voetbal beter wordt en ook de kwaliteit van de "kleinere" clubs beter worden.
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraagquote:Op zondag 5 februari 2023 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zekerheidje
3-1 hattrick Santi
Ja, we hadden nóg een reservekeeper, een derde linksback én nóg een aanvallende middenvelder moeten halen.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef De_Pel het volgende:
feyenoord heeft een betere selectie dan vorig jaarquote:Op zondag 5 februari 2023 13:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]![]()
Het is toch vooral omdat Ajax dit jaar zo zwak is. De rest is echt niet beter geworden.
Mensen zijn wel iets te verslaafd geworden aan transfers en "versterkingen", mede omdat elke naam die ook maar ergens rondzweeft bij de scouting meteen gelekt wordt. Het is nota bene echt gruwelijk lang geleden dat Feyenoord zo'n talentvolle en brede selectie als dit seizoen had. (KloeseGod.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, we hadden nóg een reservekeeper, een derde linksback én nóg een aanvallende middenvelder moeten halen.
Op 10 kunnen naast Timber nog Dilrosun. Ook Bullaude, waar iedereen meer speeltijd voor wil, en Taabouni kunnen daar eventueel spelen.
Spelen met Timber/Kokcu of Timber/Wieffer met een andere 10 daarvoor kan dus ook. Vorig jaar haalden we Hendrix, nou, dan liever niemand halen.
Hartman en Pedersen zijn 1 op 1 te vervangen met Lopez en Kasanwirjo.
Mwah. Een Sini die 2 man bezig hield hebben ze niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord heeft een betere selectie dan vorig jaar
lees nog eens het bericht die je quotequote:Op zondag 5 februari 2023 13:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Een Sini die 2 man bezig hield hebben ze niet meer.
glas half leeg genotquote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
• Geen Bijlow
• Geen Szymanski
• Geen Hartman
• Geen Trauner
• Köckü op scherp
DIT WORDT GENIETEN
Ik denk dat Gakpo ze er ook zonder deze namen niet in legt.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
• Geen Bijlow
• Geen Szymanski
• Geen Hartman
• Geen Trauner
• Köckü op scherp
DIT WORDT GENIETEN
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
• Geen Bijlow
• Geen Szymanski
• Geen Hartman
• Geen Trauner
• Köckü op scherp
DIT WORDT GENIETEN
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je niet zo negatief doen aub?
Geen Gakpoquote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
• Geen Bijlow
• Geen Szymanski
• Geen Hartman
• Geen Trauner
• Köckü op scherp
DIT WORDT GENIETEN
Timber is beter dan Szymanski, Geert is beter dan Trauner, Lopez is maar matig maar Hartman is zeker niet je belangrijkste speler.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
• Geen Bijlow
• Geen Szymanski
• Geen Hartman
• Geen Trauner
• Köckü op scherp
DIT WORDT GENIETEN
@DombohetOlifantje1 krijgt een hartaanval van deze postquote:Op zondag 5 februari 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber is beter dan Szymanski, Geert is beter dan Trauner, Lopez is maar matig maar Hartman is zeker niet je belangrijkste speler.
Bijlow is wel jammer maar PSV heeft toch geen aanvallers die kunnen scoren dus je kan in principe zonder keeper spelen
Klopt. Hoe je mijn twee favoriete spelers zo te kakken kan zetten doet mij wel pijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 krijgt een hartaanval van deze post
In het donker doen dan.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk overigens oprecht dat dat geen optie is ivm geloof.
ik ga er wel gewoon vanuit dat we winnen, maar het is wel vervelend van de blessures.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie dat de negatieve geest van Pistolero heerscht in dit topic atm
Ik niet, maar ben ook niet negatief... Hoopvol, voor de veranderingquote:Op zondag 5 februari 2023 14:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik ga er wel gewoon vanuit dat we winnen, maar het is wel vervelend van de blessures.
Gimenez mist, tijd voor Danilo.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:33 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie dat de negatieve geest van Pistolero heerscht in dit topic atm
Dan heb je niet opgelet de afgelopen 40 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maak mij echt nul zorgen over deze wedstrijd, das het raarste
En nu?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maak mij echt nul zorgen over deze wedstrijd, das het raarste
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen Gakpo
Geen Madueke
Wel Teze
Wel Obispo
Wel Mwene
Wel El Ghazi
je kan wel janken op pedersen, maar voorlopig zijn het kokcu en wieffer die achterin voor het geknurft zorgenquote:
Wil je dat niet te hard roepen hier? Voor je het weet word je gevierendeeldquote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
je kan wel janken op pedersen, maar voorlopig zijn het kokcu en wieffer die achterin voor het geknurft zorgen
De vleugels zijn nooit een succesquote:Op zondag 5 februari 2023 14:48 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao op rechts is ook niet echt een succes.
Zolang Kökcü ze neemt niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Gaan we ooit nog eens scoren uit een corner?
Duurste.aankoop.ooit.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:56 schreef bbuddybb het volgende:
Timber is een leuke speler, maar af en toe loopt ie te veel te dribbelen. Kaats gewoon en loop door.
Postbode is het.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:56 schreef bbuddybb het volgende:
Timber is een leuke speler, maar af en toe loopt ie te veel te dribbelen. Kaats gewoon en loop door.
ik vind deze geen pingelquote:Op zondag 5 februari 2023 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En met Higler als VAR ga je nooit een pingel krijgen... Hoe terecht ook
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:00 schreef H.FR het volgende:
Hij wordt wel geraakt. Je kunt 'm geven, dan wordt hij ook niet teruggedraaid.
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
De var staat weer uit net als tegen twente.
Tel daar die afgekeurde goals van Giminez tegen Nec en Utrecht bovenop en ik snap Slot wel.
psv'er gaat ook met z'n hoofd tegen Wieffer aan, op borst hoogte. No way dat je Wieffer iets kan verwijten hierin.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Gewoon een mannelijk duel, Wieffer doet daar niks verkeerd.
Ja lul maar scheelt zo zeven punten he.quote:
ach ja, tegen nec was het geen rode kaart.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
De var staat weer uit net als tegen twente.
Tel daar die afgekeurde goals van Giminez tegen Nec en Utrecht bovenop en ik snap Slot wel.
Kampioen worden doe je zonder VAR, gewoon zelf je stempel drukken.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja lul maar scheelt zo zeven punten he.
Maar PSV heeft de grootste kansen. We staan niet goed.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:05 schreef bbuddybb het volgende:
Jammer van al die ontbrekende spelers. Dit PSV is echt slecht zeg. Moet je zo op kunnen rollen normaal gesproken.
Nijhuis die zichzelf op de borst wil kloppen met zijn nieuwe regel die bij Liverpool vervolgens niet telt.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je zonder VAR, gewoon zelf je stempel drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |