Slot zei ook dat het niet 1 van de duurdere spelers isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bizar, toch 1 vd duurdere spelers. Volgens zegge. Toch een beetje de hoop en misschien verwachting geweest dat hij na dit jaar Szymansky kon opvolgen. Hopelijk gaat de knop nog om bij die jongen.
Ik ben 60% zeker dat Arne hier meeleest dus ik zou een beetje uitkijken, anders krijg je ook appjes van hem.quote:
Ah, mij stond nog bij dat het minder dan 7mln was. Maar met 5mln ben je nog steeds een dure jongen. Hopelijk was het nog veel minder.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot zei ook dat het niet 1 van de duurdere spelers is
Ik denk dat het tussen de 2 en 4 miljoen isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, mij stond nog bij dat het minder dan 7mln was. Maar met 5mln ben je nog steeds een dure jongen. Hopelijk was het nog veel minder.
Wat schattig.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vriendin Igor is ook een goeie
[ twitter ]
Godgodquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vriendin Igor is ook een goeie
[ twitter ]
Nee.quote:
Nee, helaas.quote:
Dat vind ik een rare keuze. Tijd dat de scouting via een nieuwe TD eens een stokje voor Arne's bord op schoot opties steekt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:03 schreef bbuddybb het volgende:
Slot ziet Zerrouki ook als een vervanger voor Kokcu. We zullen er in de zomer weer voor gaan, lijkt mij.
Je zou ook eventueel Wieffer iets naar voren kunnen schuiven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare keuze. Tijd dat de scouting via een nieuwe TD eens een stokje voor Arne's bord op schoot opties steekt.
Ja dat zal de theorie zijn, maar ik denk dat ie daar net de handelingssnelheid voor mist. Op 6 heb je meestal meer tijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je zou ook eventueel Wieffer iets naar voren kunnen schuiven.
Ach, Slot kan volgens zichzelf heel erg goed met kritiek omgaan, dus een beetje mierenneuken mag welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef De_Pel het volgende:
Ik word wel echt een beetje strontsimpel van het gemiereneuk over Slot.
Die man is in praktisch elk opzicht een godswonder, maar laten we vooral op elk slakke zout leggen.
Zou lekker geloofwaardig zijn als hij niet reageert op vragen over een overduidelijke 120% strafschop. Topsportmentaliteit dit dat.
Wie moeten de goals maken dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is wel het seizoen voor Feyenoord om revanche te nemen op die 10-0.
haha, beetje overdrevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
En PSV is altijd wel goed als ze het spel niet hoeven te maken, al hebben ze voorin wel een jasje uitgedaan.quote:
ben vooral benieuwd hoe slotgod het middenveld neer gaat zettenquote:
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
En PSV is altijd wel goed als ze het spel niet hoeven te maken, al hebben ze voorin wel een jasje uitgedaan.
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Alleen vindt dit Feyenoord dat ook niet echt erg.
Sterker nog: De hele tactiek met hoge druk laat een x aantal uitbraken per wedstrijd toe. De gok is dat de (aggressive) overnames jezelf meer brengen dan de omschakeling van de tegenstander
Tot nu toe klopt dat aardig
Ik voorzie wederom een gelijkspel eigenlijk. Matig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me sterk maar ik verwacht wel winst al gaat het dan meestal fout![]()
Geen goed gevoel dus @:scrummie
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
@:hhh38 @:atypisch @:fetx
Ik bedoelde met revanche niet zozeer dat Feyenoord nu 10-0 gaat winnen, maar dat dit wel het seizoen is dat je ze een keiharde klap kan geven. Feyenoord wint sowieso vaak van PSV in de Kuip.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
Het is ook helemaal niet des-Feyenoords om het tegen Ajax te laten liggen maar tegen PSV het wel te geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook het seizoen waarbij we Ajax een ongenadig harde klap hadden kunnen geven. Deden we ook niet.
ja, dat gaat ook een paar keer foutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Utrecht, Ajax en Twente niet.
Klopt, maar Ajax verliest eigenlijk zelden in de Kuip, ongeacht de vorm of stand op de ranglijst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te Kloese zeker weer op vakantie ipv die livestream reparerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Scrummie het volgende:
O21 alweer achter.
En de livestream werkt ook weer niet.
https://1908.nl/artikelen/bijlow-mist-topper-tegen-psvquote:Justin Bijow ontbreekt zondag bij Feyenoord in de topper tegen PSV. Dat meldt onder andere het Algemeen Dagblad.
Het nieuws is door ingewijden bevestigd aan 1908.nl: De doelman heeft vrijdag op de training een blessure aan de duim opgelopen.
Of Arne Slot zondag voor Timon Wellenreuther of Ofir Marciano kiest, moet nog blijken. Laatstgenoemde mocht tegen in de uitwedstrijd bij FC Twente (1-1) kortstondig warmlopen toen BIjlow uit leek te vallen. Bijlow bleef in Enschede binnen de lijnen.
Nu vind ik die grabbeljood ook wel het type keeper om de wedstrijd van zijn leven te keepen tegen PSVquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zit Wellenreuther er nu achter en geen Marciano. Toch een meevaller.
Marciano opstellen terwijl je ook Wellenreuther hebt kan écht niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Marciano dus mocht warmlopen tegen FC Twente krijg ik het toch weer een beetje Spaans benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |