quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na deze speelronde nog steeds bovenaan
arne gaat #gioworden
Komt wel goed Pelliequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig kun je zo’n klap uitdelen, mis je naast trauner ook szymanski en Bijlow tegen zowel PSV als AZ. Nu Kokcu en Hancock nog dan kunnen de titelaspiraties weer de vrieskist in.
Nu al indekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig kun je zo’n klap uitdelen, mis je naast trauner ook szymanski en Bijlow tegen zowel PSV als AZ. Nu Kokcu en Hancock nog dan kunnen de titelaspiraties weer de vrieskist in.
Is die Wellenreuther wat? Bij W2 vond ik hem altijd wel prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Wellenreuther het goed doet zou ik het gewoon accepteren zo. Ja al die blessures zijn frustrerend maar Bijlow is als keeper wel buitenklasse voor ons.
Geen idee maar ik vind dat je een mooie tijd hebt gekozen om die vraag te stellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef mrchlle het volgende:
Hoe lang lig je er gemiddeld uit met zo'n breuk?
En ook het postnummer mag er zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind dat je een mooie tijd hebt gekozen om die vraag te stellen
Jij mag er ook zijn, onlogisch :-)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ook het postnummer mag er zijn
Nog geen wedstrijd gemist dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Bijlow..de man van glas. Die gozer heeft ook altijd wat.
Ik denk van wel maar ik denk ook een beetje dat ik hem verwar met Unnerstall.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Is die Wellenreuther wat? Bij W2 vond ik hem altijd wel prima.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar ik denk ook een beetje dat ik hem verwar met Unnerstall.
Je hebt dan ook wel een enorm kutprogramma bijna achter de rug. Na AZ moet je nog 12 wedstrijden waarvan 9 tegen clubs die nu in het rechterrijtje staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:40 schreef snabbi het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat wanneer je meer dan 1/3e van je wedstrijden niet gewonnen hebt, dat je dan wel bovenaan staat.
Ik zeg niet dat het bizar is dat je 1/3e van je wedstrijden niet wint, maar vooral dat je ondanks dat bovenaan staat.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel een enorm kutprogramma bijna achter de rug. Na AZ moet je nog 12 wedstrijden waarvan 9 tegen clubs die nu in het rechterrijtje staan.
In Engeland en Italië heb je dit jaar Arsenal en Napoli die er bovenuit steken. En in Frankrijk standaard PSG natuurlijk. De nr 2 City heeft na wedstrijden evenveel verliespunten.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bizar is dat je 1/3e van je wedstrijden niet wint, maar vooral dat je ondanks dat bovenaan staat.
Ik keek net even naar de andere competities. In duitsland heb je dit ook, maar alle andere europese competities die ik langs liep zeker niet.
Dus als Ajax hem niet pakt is het automatisch een kampioen van de armoede ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
De concurrentie is ook gewoon mokerslecht dit jaar. Dat is de mazzel die je hebt.
Wie er ook kampioen wordt straks, het is er één van de armoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |