Ja was niet best. Hopelijk herstelt hij snel van zijn blessure.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij deze ‘pass’ heb ik me toch zitten vloeken![]()
Deed me inderdaad aan Kelly denken. Walgelijk.
Je hebt er verstand van of niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Caland het volgende:
Leuk spelertje trouwens, die Bullaude. Had @:pistolero een keertje gelijk
Viel aardig in inderdaad al was die 2-0 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Caland het volgende:
Leuk spelertje trouwens, die Bullaude. Had @:pistolero een keertje gelijk
@Kapiteintje had het erover dat de gemiddelde biljartbal bij de plaatselijke biljartvereniging nog sneller rolt.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel aardig in inderdaad al was die 2-2 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.
Bijlow had 'm gehad.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel aardig in inderdaad al was die 2-2 wel heel zwak verdedigd van hem. Kon Wellenreuther daar ook niet wat meer doen? Moet dat nog even terugkijken.
Dat was wel hét moment van de wedstrijd ja, al was die 2-0 van Hazard ook een dramatisch moment. Je wint de wedstrijd vrijwel zeker als die bal van Timber erin vliegt of PSV niet de 2-0 scoort.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Erg frustrerend dat je 85 minuten op hun helft speelt en niet verder komt dan een gelijkspel. Die kans van Timber....
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijlow had 'm gehad.
Maar Wellenreuter is geen Bijlow, want dan was ie geen 2e keeper bij ons.
Zat keurig in het hoekje, aan hem lag het niet. Timber moet die bal gewoon in het hoekje schieten en dan win je vandaag fluitend.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dus niets gezien, maar ik vind het wel knap om 2-2 terug te komen nadat je die 0-2 vlak na die rode kaart tegen krijgt.
Nee, zeker geen blunder. Meer het verschil tussen een hele goede keeper en een redelijke.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Niet heel erg sterk gekeept nee al is het ook geen blunder.
Doet me een beetje denken aan AZ in de beginjaren van Slot, die kregen meen ik mij te herinneren ook telkens het verwijt goed te spelen maar in de toppers net niet goed genoeg waren om ze te winnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.
En toch zie ik vooral heel veel kansen of mogelijkheden waarbij ik denk: Wat een gebrek aan kwaliteit. Pedersen in 90+2 die vanaf 20 meter met links 30 meter overschiet, Dilrosun met waardeloze voorzetten, Timber die een bal dramatisch inschiet.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook wel leven met het punt, maar over de gehele pot was je echt een stuk beter dan PSV die ook vrijwel niets creerden.
Klopt dat zeggen we hier het hele seizoen al. Voorin te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En toch zie ik vooral heel veel kansen of mogelijkheden waarbij ik denk: Wat een gebrek aan kwaliteit. Pedersen in 90+2 die vanaf 20 meter met links 30 meter overschiet, Dilrosun met waardeloze voorzetten, Timber die een bal dramatisch inschiet.
Het is ook een gebrek aan techniek en klasse.
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).quote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan AZ in de beginjaren van Slot, die kregen meen ik mij te herinneren ook telkens het verwijt goed te spelen maar in de toppers net niet goed genoeg waren om ze te winnen.
Ah oke, dat zou maar zo kunnen ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).
Je bedoelt vdBrom.
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt dat zeggen we hier het hele seizoen al. Voorin te weinig kwaliteit.
Alsof het 1 het ander uit zou moeten sluiten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |